Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

kan noen hjelp meg, raser ikke ned i vekt

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-02-11, 16:41   #1
kelly24
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6
kelly24 er på en erverdig vei

kan noen hjelp meg, raser ikke ned i vekt

Har gått en uke på ketolysekuren nå, og jeg har ikke rast ned i vekt som de fleste beskriver her. Jeg veier meg på morningen og da veier jeg 88,4kg. Så veier jeg meg midt på dagen igjen, og da står det plutselig 90kg??!! hvilken av de to stemmer mest? skal jeg forholde meg til morgenvekt eller skal det egentlig stå nesten det samme dersom man virkelig har gått ned i vekt?? Blir forvirret av dette.

Jeg har lagt dessert de siste dagene som består av: en ss kesam m/vaniljesmak, en ts Nora sultetøy(uten tilsatt sukker 16karb per 100g) og kremfløte ikke så mye, På toppen strø jeg litt kokosmasse.
Er den desserten tillatt på ketolysekuren? tror dere at det er denne desserten som hindrer min vekttap?

__________________
kelly24 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 16:46   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: kan noen hjelp meg, raser ikke ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av kelly24, her.

Har gått en uke på ketolysekuren nå, og jeg har ikke rast ned i vekt som de fleste beskriver her. Jeg veier meg på morningen og da veier jeg 88,4kg. Så veier jeg meg midt på dagen igjen, og da står det plutselig 90kg??!! hvilken av de to stemmer mest? skal jeg forholde meg til morgenvekt eller skal det egentlig stå nesten det samme dersom man virkelig har gått ned i vekt?? Blir forvirret av dette.

Jeg har lagt dessert de siste dagene som består av: en ss kesam m/vaniljesmak, en ts Nora sultetøy(uten tilsatt sukker 16karb per 100g) og kremfløte ikke så mye, På toppen strø jeg litt kokosmasse.
Er den desserten tillatt på ketolysekuren? tror dere at det er denne desserten som hindrer min vekttap?

For det første: det er svært få som "raser" ned i vekt.'
Og som det står i boka så bruker kroppen 1. uka til å forberede seg, vekttap fra uke 2/3 ( kort fortalt. Står mer utfyllende i boka), så lenge man følger reglene på kuren.

Så har jo det med hvor mye man skal ned i vekt.

Vei deg om morgenen etter toalettbesøk.

Den desserten kan du spare til du har gått ned i vekt, ja. Har faktisk ingenting på ketolyse å gjøre.
Bruk karbene til grønnsaker, så kroppen får vitaminer, mineraler og enzymer den trenger

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 17:02   #3
kelly24
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6
kelly24 er på en erverdig vei

Sv: kan noen hjelp meg, raser ikke ned i vekt

Takk for raske svar Gerd Den deserten skal jeg glemme,, er bare så sugen etter noe søt.

__________________
kelly24 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 17:11   #4
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: kan noen hjelp meg, raser ikke ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av kelly24, her.

Takk for raske svar Gerd Den deserten skal jeg glemme,, er bare så sugen etter noe søt.

Om du klarer noen dager uten søtning og tar kromtablettene som er anbefalt på Ketolysekuren vil du snart slippe suget

Om du følger menyforslagene i boka vil du raskere komme inn i hva som er lov og ikke

Lykke til!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp! (Går ikke ned i vekt) Tittit Spis deg ned i vekt med Skaldeman 16 30-11-12 11:13
Hva er det som skjer her? Jeg bare raser ned i vekt! lissy86 Spørsmål og svar 14 17-08-09 14:10
Kuttet fettet...raser ned i vekt! :) Dippsey Lavkarbo generelt 5 24-04-08 11:46
Stjernene raser ned i vekt Dorothy Artikler 8 20-07-06 23:01
Går ikke ned i vekt, Hjelp! Nasse Nøff Ketolysekuren 13 19-06-06 09:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no