Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Nyrestein?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-05-07, 01:32   #1
Lotusia
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 40
Innlegg: 128
Lotusia har en fantastisk aura rundt segLotusia har en fantastisk aura rundt seg

Nyrestein?

uff.. veit ikke hvor jeg skal begynne..

For mye medisiner!!! Tok noe som het cystitis som inneholdt uva ursi og tranebær. leste på nett at de skulle man IKKE ta sammen med C vitaminer. Det sa legen min at jeg skulle, så da gjorde jeg det likevel. Hadde en del diare i perioder og oppblåst mage. slutta med dem etterhvert pga. diare eppisodene mine, men fortsatte C vitaminer.

Jeg var hos legen under den perioden for å sjekke hva det var. Prøvene jeg tok der var fine, men han sa jeg også burde fra ta en ultralyd. Det har jeg ikke hatt tid til! da jeg kom tilbake for resultatene spurte jeg om det var nødvendig. Han sa det er ikke absolutt nødvendig men han ville annbefale det fordi det kanskje kunne være nyrestein.

Magen min har fortsatt vert oppblåst siden jeg slutta med medisinene men fortsatte C vitaminene. Jeg har fått strekkmerker!! og hatt veldig store blodårer på venstere side av magen. Det så ut som jeg var gravid...

Jeg bare lurer.. er det noen som veit noe om dette her? kan det være nyrestein? og hvilken behandling får man mot det.

er veldig bekymra for helsa for tiden, jeg prøver så hardt å bli bedre men jeg lager bare mer problemer for meg selv..

takker for svar..
lotusia

Lotusia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Candidadietten, råvarer og kostillskudd Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 11:19   #2
Lotusia
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 40
Innlegg: 128
Lotusia har en fantastisk aura rundt segLotusia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nyrestein?

ingen?

Lotusia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Candidadietten, råvarer og kostillskudd Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 11:32   #3
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Nyrestein?

Har du hatt smerter? Hvis det hadde vært nyrestein hadde du vel fått en del smerter.

Kan det være at du er gravid da?

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 11:41   #4
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Nyrestein?

Hei ,jeg har hatt nyrestein og for å si det mildt
DET ER DET JÆVLIGSTE jeg har vært med på
det var faktisk på lik linje med rier..
men jeg vet da ikke om man kan ha nyrestein
uten disse smertene(vil ikke tro det men)
jeg var i tillegg gravid når jeg hadde det
så om jeg var oppblåst under nyre steinen
er ikke godt å si
håper du finner ut av dette..

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 11:51   #5
Lotusia
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 40
Innlegg: 128
Lotusia har en fantastisk aura rundt segLotusia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nyrestein?

Har harr smerter ja, over en lengere periode. sepsielt når jeg gikk på medisinene. Kom ganske mye tilbake igår, derfor blir jeg litt bekymra. Hvertfall bestil time til ultralyd på torsdag.. Gravid er jeg ikke.

Takk for svar. så masse helseproblemer nå, føler meg ganske så hjelpeløs.

Lotusia

Lotusia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Candidadietten, råvarer og kostillskudd Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 11:52   #6
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Nyrestein?

Håper du finner ut av det.

God bedring!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 11:57   #7
Lotusia
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 40
Innlegg: 128
Lotusia har en fantastisk aura rundt segLotusia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nyrestein?

Takk

Lotusia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Candidadietten, råvarer og kostillskudd Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 19:47   #8
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Nyrestein?

Hei Lotusia!

Ser du har en del du lurer på og er forvirret og utrygg mht helsa di. Det var jeg også lenge, det er tøft å være syk og ikke få noen skikkelig hjelp. Men etter at jeg begynte å gå til akupunktur føler jeg at jeg er i gode (og kvalifiserte) hender.

Mange av de tingene du er plaget med er ting jeg også har. Jeg vil tro det er en sammenheng mellom alle sammen.

Jeg vil råde deg til å gå til akupunktør. De har like lang utdannelse som lege og vet mye mer om sammenhenger mellom ting i kroppen, og behandlingen er mye mer skånsom og spiller på lag med kroppen. Du har nok en ubalanse som vil ta tid å rette opp, men akupunktur vil sannsynligvis kunne hjelpe deg.

Nå vet jeg ikke hva akupunktur koster i Australia, men jeg vil råde deg til å investere i dette for å bli bedre. Det er så slitsomt å gå rundt sånn som du gjør nå ...

Masse til deg

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 18:09   #9
Lotusia
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 40
Innlegg: 128
Lotusia har en fantastisk aura rundt segLotusia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nyrestein?

Tusen takk for tips og omtanke Frøy! Husker du hjalp meg masse da jeg først kom inn hit, før leger hadde skjønt noe som helst, og det har jeg satt kjempe pris på!

Har absolutt tro på at akupunktur kan hjelpe, men føler litt at jeg drukner i ting jeg må gjøre for tiden. Det virker så selvsagt at man må prioritere helsa, men det er ikke så lett å sette all tid i den i praksis.. skal ha det i bakhodet ihvertfall, og se hva jeg får gjort i ferien- er ikke så lenge til.. så har jeg en del tester jeg skal gjøre først for å finne ut mer. Har jo vert ganske sikkert på at det er candida allergi fra begynnelsen (jeg har jo hatt innfeksjoner, og jeg veit dietten hjelper meg mot hva jeg reagerer på) men nå begynner folk rundt meg å snakke om ME pga. Bergensvannet, og diverse ting. Skal hvertfall ta en test på det, og ta en hårannalyse test også, men først og fremst en ultralyd, så skal jeg se hva jeg får tid til.

Å stå i fagene jeg tar hadde også vert en fin ting, men det får gå som det går. Kan ikke sette helsa helt på vent heller.

Igjen tusen takk for kloke råd blir satt stor pris på!

Lotusia

Lotusia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Candidadietten, råvarer og kostillskudd Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketolyse ved gallestein? Fisken Ketolysekuren 20 05-04-11 14:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no