Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Takk!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-01-08, 11:13   #1
Sunda
Medlem
 
Sunda sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 82
Sunda er ny på veien
Smile

Takk!

Ja nå må det bare ut altså!!! TAKK til alle flotte, inspirerende, kreative, FLINKE folk her inne på disse sidene! Lavkarbo var helt nytt og virket nokså ulogisk på meg - inntil for et par mnd siden.... Ved en tilfeldighet kom jeg over disse sidene, og har smått om senn klart å finne "min" måte å komme meg ned i trivselsvekt! Har tidligere gått på Grethe Roede og div andre mer el mindre effektive slankekurer, men aldri oppnådd ønsket resultat. ENDELIG er jeg der! Er hoppende glad, og er helt tent på dette nå. Elsker maten - takk for alle gode tips og nydelige oppskrifter Hadde aldri klart dette uten alle dere flinkiser!!!! Er egentlig i havn - og omtrent der jeg ønsker å være -kilomessig - men ettersom jeg faktisk ikke savner noe fra mitt gamle kosthold, så fortsetter jeg med lavkarbo. Etterhvert som kiloene har forsvunnet, har dette gitt inspirasjon til trening og økt aktivitet - noe som er mye lettere nå enn for 10 kg siden! Jeg har fått økt selvtillit, noe som igjen har ført til at jeg sluttet i min gamle jobb hvor jeg følte at jeg ikke fikk nok utfordringer, og har begynt å utdanne meg innen et flott og kreativt, spennende yrke! Jeg er bare så GLAAAAD og evig takknemlig! Tusen takk for at dere finnes!!! Dette har virkelig forandret livet mitt ) Til det bedre!!!! Ah! Godt å få det ut!
Klem

Sunda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 13:05   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Takk!!!

Gratulerer så masse

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 13:11   #3
Ciss
Seniormedlem
 
Ciss sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 60
Innlegg: 15.894
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Takk!!!

Så deilig å lese!! Gratulerer så masse - med ny livsstil!!! Spennende å se hvordan alt henger sammen i livet vårt. Vekt er ikke bare vekt, men har betydning på så mange andre områder også1

__________________
Ciss
Ciss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogent Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 13:22   #4
Sunda
Medlem
 
Sunda sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 82
Sunda er ny på veien

Sv: Takk!!!

Takk & takk igjenJeg tror også at alt har en sammenheng her i livet, vekta påvirker i allefall humøret mitt! Deilig å kunne handle klær som man virkelig har LYST på, og som blir pene på! Yippi!!!

Sunda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 14:02   #5
Embla
Juniormedlem
 
Embla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 47
Embla er på en erverdig vei

Sv: Takk!

Gratulerer så masse med oppnådd mål og ny utdannelse

Jeg er relativt fersk her inne selv, men allerede nå merker jeg en stor forandring. For bare en uke siden ville jeg ikke engang vurdert å kutte ut mat som pasta, ris, frukt og brød, men alt etter få dager har jeg faktisk innfunnet meg med det og begynt å lete etter sunnere alternativ til disse matvarene. Og vet du hva? Jeg gleder meg faktisk skikkelig til å komme i gang med min nye og sunnere livsstil.

Dette kunne jeg aldri oppnådd uten dette forumet. Alle de hjelpsomme sjelene her inne har virkelig dyttet lille, skakkjørte meg inn på rett spor og åpnet øynene mine for mulighetene som finnes innenfor en lavkarbo livsstil.

Solskinnshistorier som denne er alltid så koselig å lese og disse er en av mine største motivasjonsfaktorer

__________________



Embla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny i gamet- vurderer ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Inn med tskje takk ... Mat på data tullann Ketolysekuren 13 11-09-07 00:37
Tusen takk for signert bok, Sten Sture Skaldeman!! Iset Lavkarbo generelt 1 17-03-06 17:40
Behandling i stedet for trygd, Takk! StorOla Generell diskusjon 5 01-10-04 20:14
Takk og takk Marianne Generell diskusjon 3 19-09-04 17:14
Takk Drs. Atkins and Agatston Nille Artikler 0 25-05-04 13:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no