Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Nå må jeg få skryte litt ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-01-08, 08:41   #1
Gunhild
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 86
Gunhild er en juvelGunhild er en juvelGunhild er en juvel

Nå må jeg få skryte litt ...

Jeg har nå gått ned 3,2 kilo på to uker! Jeg er storfornøyd!!
(Hadde trodd at vekttapet denne uka skulle blitt mindre siden mensen har kommet i dag også...Blir gjerne et par kilo tyngre da jeg..)

Ikke har jeg følt jeg har forsaket så mye akkurat, og jeg kan fortsatt stå på kjøkkenet og lage GOD mat som jeg også kan spise.... Det har jeg aldri opplevd på slankekur før

Jeg synes vekttapet er helt suverent. Har også gått på GR før og var da svært fornøyd med minus en kilo pr uke. Da måtte man virkelig jobbe for den ene kiloen .....

Jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har fått trimmet så mye.... men det kommer nok. Energien er jo så mye større nå enn før jeg begynte så skal nok finne overskudd til litt trim også

Med dette forumet og alle de S U P R E oppskriften man kan finne her inne så kan man virkelig spise gode måltider selv om man "slanker" seg.

Gleder meg til fortsettelsen nå altså

(oj så blid vi var i dag...hihi)

__________________
Mange klemmer fra Gunhild
Gunhild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 09:46   #2
Trinelise
Medlem
 
Trinelise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 59
Innlegg: 175
Trinelise har en fantastisk aura rundt segTrinelise har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå må jeg få skryte litt....

Hallo!
Henger meg på skrytetråden jeg selv om vekta er litt trassig, men foreløpig skylder jeg på uvante mengder med trening!

Før har jeg mest telt kcal og gudbedre så lei en blir mager mat hele tiden, men på lavkarbo kan en jo virkelig lage supermat igjen! Føler ikke jeg går glipp av noe som helst!

Jeg har bare ett problem og det er at jeg egentlig ikke er så glad i å henge foran pcn, men lavkarbo.no har jeg jo bare fått dilla på, så surfer rundt her i hytt og pine!

;o)

Trinelise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 11:11   #3
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Nå må jeg få skryte litt ...

Det er godt du er fornøyd Gunhild Mange ville klaget over det for de sammenligner seg med andres resultater. Det må du IKKE finne på å gjøre. La kroppen din gjøre dette i sitt eget tempo. Noen går rask ned, andre moderat. Om du stopper opp etter en måned og står stille noen uker er det HELT normalt.
Lykke til videre vennen, og håper du når målet ditt

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 15:39   #4
Gunhild
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 86
Gunhild er en juvelGunhild er en juvelGunhild er en juvel

Sv: Nå må jeg få skryte litt ...

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Det er godt du er fornøyd Gunhild Mange ville klaget over det for de sammenligner seg med andres resultater. Det må du IKKE finne på å gjøre. La kroppen din gjøre dette i sitt eget tempo. Noen går rask ned, andre moderat. Om du stopper opp etter en måned og står stille noen uker er det HELT normalt.
Lykke til videre vennen, og håper du når målet ditt

Tusen takkSkal huske på dette

Jeg kan da ikke klage over en sånn vektnedgang. At man ikke går opp når en spiser så god mat forundrer meg...

Jeg har som sagt gått ned i vekt tidligere og vet hvor mye jeg måtte ofre for at jeg skulle gå ned 1 kg pr uke. (Grete Roede)
Hadde jeg trimmet like mye nå som når jeg gikk på GR så hadde jeg kanskje gått ned 2 kg pr uke..... Får prøve meg på litt trimming også etterhvert Men som sagt... uten å gjøre andre forandringer enn å kutte karboh. så synes jeg dette er storveis.

OG.... det beste av alt. Jeg føler meg som en NY person. MYE(!!) mer energi og et helt annet overskudd i hverdagen. Kroppen min liker seg.... Det er det viktigste av alt. Jeg merker kroppen fungerer igjen.... nesten et nytt liv faktisk!!

(Det bør jo tale for seg selv at man kan bruke så mange smileys (les: er happy) den første dagen med mens....hehehe)

__________________
Mange klemmer fra Gunhild
Gunhild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 16:19   #5
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Nå må jeg få skryte litt ...

ikke sant?? Det er så hærlig å stappe i seg så mye god og feit mat og alikevel gå ned i vekt. Helt fantastisk at det ikke er "mer som skal til".
Men for min del kjenner jeg at jeg må jobbe litt mer for at det skal gå rette veien. Men sammen skal vi klare det

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 09:45   #6
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Nå må jeg få skryte litt ...

Hei
Gratulerer med en frisk start og et godt vekttap og ikke mindst et fornuftig innstilling som lover godt.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no