Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 29-06-11, 00:57   #8551
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

jupp har nok det, oppsøker ikke frisør så ofte som jeg skulle ønske. Eier ikke økonomi til sånt så her gjøres det mye hjemme. kanskje for mye enn hva jeg burde..

Bortskjemt jeg da, med to frisørdøtre

Lykke til med håret!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 29-06-11, 00:57   #8552
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ah, klassisk proteinmangel! Avfarga selv håret for snart to år siden. Hadde da latt ca halve håret med henna fått vokse ut og farget kun ettervekst hos frisør med semipermanent farge. Måtte klippe av en del, og spaghettifølelsen kjenner jeg igjen, eller, gummistrikk tenker jeg vi sier!
Etter en måned eller eller to med intens hårkuring begynte håret mitt å oppføre seg som normalt hår igjen.

åh savner følelsen av normalt hår! Er en stund siden det nå ja Har du en proteinkur å anbefale som er særs god?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 29-06-11, 00:58   #8553
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Bortskjemt jeg da, med to frisørdøtre

Lykke til med håret!

Takk for det Skal nok greie å få liv i det igjen! Liker å ha langt hår Er litt jentete på den fronten forstår du hehe!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 29-06-11, 01:06   #8554
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Takk for det Skal nok greie å få liv i det igjen! Liker å ha langt hår Er litt jentete på den fronten forstår du hehe!

Ser den, jeg klippet meg kort, men .. noen ganger angrer jeg på det

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 29-06-11, 01:06   #8555
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

åh savner følelsen av normalt hår! Er en stund siden det nå ja Har du en proteinkur å anbefale som er særs god?

Hehe, om du leser det første svaret mitt igjen, så anbefaler jeg ikke mindre enn tre.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 29-06-11, 01:25   #8556
Glorfinia
Medlem
 
Glorfinia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 41
Innlegg: 361
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg tror ikke det er lurt, isbiter er harde! Om bladene ikke går i stykker der og da, så blir de sløve og mindre brukbare til andre ting. Ta heller isbitene i en pose og ta et håndkle utenpå og slå dem i stykker med siden av en hammer. Funker bra til mojito i alle fall Men bråker litt, så lurt å gjøre unna isknusinga tidlig på kvelden for naboenes skyld ...

Veldig godt poeng angående knivene. Og veldig fint tips å slå de ihjel. Det skal jeg teste! Tusen takk!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Nå er jeg ikke på skikkelig lavkarbo lengere, så det kan bli feil av meg å anbefale, men når jeg får lyst på iskaffe så lager jeg meg uten knust is sånn:
1dl sterk kaffe lunken,
2ts sukker eller annet søtt (blandes inn i kaffen før alt det andre)
et par dråper vaniljeessens
og 2dl iskald melk. (har regnet skummet melk her)
Så har jeg isbiter i bare. Easy peasy, søtt og godt ca 97 kcal.

Ser veldig godt ut. Men siden jeg er på skikkelig lavkarbo () så går jeg for en annen variant jeg har finni oppskrift på. Men det blir jo ganske likt da, jeg dropper bare sukker og bruker fløte i stedet sånn cirka.

__________________
Glorfinia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-06-11, 01:48   #8557
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Glorfinia, her.

Veldig godt poeng angående knivene. Og veldig fint tips å slå de ihjel. Det skal jeg teste! Tusen takk!

Bare hyggelig! Det er litt jobb altså, men overkommelig når du bare skal ha én porsjon ihvertfall Det går med en god del is til bare ett glass med drikke.

En annen sak er at knivene nok bare vil gli mot isen, og ikke knuse den - jeg har googlet, og blendere med isknusefunksjon har sagtannede kniver for å rive opp isen. Men selv da bør visst blenderen helst være ganske så god og ha en del motorkraft.

Et alternativ om man skal investere i noe å knuse is med er en manuell isknuser som denne fra Clas Ohlson. Lurer litt på den selv, det er så godt med mojito om sommeren og i fjor drakk jeg det nesten hver dag (brukte ikke alltid alkohol i, det smaker godt uansett), og serverte til gjester. Ble litt lei av hammermetoden da

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 29-06-11, 04:45   #8558
Glorfinia
Medlem
 
Glorfinia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 41
Innlegg: 361
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Bare hyggelig! Det er litt jobb altså, men overkommelig når du bare skal ha én porsjon ihvertfall Det går med en god del is til bare ett glass med drikke.

En annen sak er at knivene nok bare vil gli mot isen, og ikke knuse den - jeg har googlet, og blendere med isknusefunksjon har sagtannede kniver for å rive opp isen. Men selv da bør visst blenderen helst være ganske så god og ha en del motorkraft.

Et alternativ om man skal investere i noe å knuse is med er en manuell isknuser som denne fra Clas Ohlson. Lurer litt på den selv, det er så godt med mojito om sommeren og i fjor drakk jeg det nesten hver dag (brukte ikke alltid alkohol i, det smaker godt uansett), og serverte til gjester. Ble litt lei av hammermetoden da

Ojoj, her kommer det smarte tanker på løpende bånd! Noen ganger tenker jeg ikke på å google. Litt urutinert av meg egentlig, jeg pleier å være flink til det. Men fint at noen andre overtar tenkinga innimellom.

Så egentlig litt kjekt ut med sånn manuell sak. Jeg har vært innom tanken å kjøpe en sånn Magic Bullet, den kan jo knuse is, men det er jo mye lettere å få tak i en sånn du linker til. Si gjerne ifra om du kjøper den og hva du så synes om den. Så bruker jeg hammern sålenge.

__________________
Glorfinia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-06-11, 05:52   #8559
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Men når det er sagt, i år ønsker jeg meg en skikkelig blender! Er det noen som har noe å anbefale?


Jeg kjøpte nylig en Kenwood Smoothie2Go, og elsker den. Lager meg smoothie hver morgen Den koster bare 400 kr, tar isbiter og frosne bær, og kommer med to halvliters mugger. Eneste er vel at den må vaskes opp for hånd, men jeg har jo ikke oppvaskmaskin allikevel sa

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 29-06-11, 06:47   #8560
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hehe, om du leser det første svaret mitt igjen, så anbefaler jeg ikke mindre enn tre.

Ja, det så jeg, men lurte om det var en av de som var ekstra god? Eller er de på lik linje alle sammen?

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 29-06-11, 07:26   #8561
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Glorfinia, her.

Ojoj, her kommer det smarte tanker på løpende bånd! Noen ganger tenker jeg ikke på å google. Litt urutinert av meg egentlig, jeg pleier å være flink til det. Men fint at noen andre overtar tenkinga innimellom.

Så egentlig litt kjekt ut med sånn manuell sak. Jeg har vært innom tanken å kjøpe en sånn Magic Bullet, den kan jo knuse is, men det er jo mye lettere å få tak i en sånn du linker til. Si gjerne ifra om du kjøper den og hva du så synes om den. Så bruker jeg hammern sålenge.


Jeg har en sånn isknuser og den fungerer utmerket. Det går faktisk rimelig raskt og male opp is til flere drinker. Jeg har ikke kjøpt min på CO men den ser akkurat lik ut, så jeg regner med at det er tilnærmet den samme. Kan altså anbefales.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 29-06-11, 08:52   #8562
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Ja, det så jeg, men lurte om det var en av de som var ekstra god? Eller er de på lik linje alle sammen?

Redken Cat er ganske intens. Jeg brukte den i starten. Nå er L'oreál min favoritt, men Giovanni sin er tett på. Håret mitt har en tendens til å bli "mett" på produkter jeg bruker for lenge, så jeg bytter mellom disse to nå, men nå er jo håret mitt helt fint, så det er mest fordi jeg tar etterveksten med jevne mellomrom, og de gir fukt i tillegg. Førstnevnte er en spray, så det er litt plunder å fordele, men den gjorde underverker på håret mitt! Du får den for 150 med frakt på lookfantastic (mot 400-500 kr hos frisør ...!)

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 29-06-11, 09:36   #8563
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Henna er litt tungvint, men SÅ tungvint skal det ikke behøve å være! Jeg har aldri opplevd å måtte raspe min egen henna.
Det er et pulver, det blir grønbrunt, det er sant. Men med oljen i så blir det noe lettere å fordele, og du bestemmer selv hvor tykt det skal være, men gjør det gjerne LITT mer rennende, for det tykner litt etterhvert. Med plast på hodet unngår du at hennaen tørker, så da blir det lettere å skylle ut.
Du skal IKKE shamponere nyfarga hennahår! Da holder fargen mye dårligere. Så håret bør være vasket før du har i hennaen, og vent gjerne minst tre dager før du vasker det igjen. Ikke på alle henna sitter så bra, på meg ble det vidunderlig gulrotrødt!
Jada, her renner gammel årelang hennakunnskap på. Tenk at det er tre år siden jeg avsluttet et nesten femten år langt hårkapittel?

what, jeg fikk ikke beskjed om noe av dette hos LUSH da jeg spurte om hvordan man gjør det Eller jo, jeg fikk beskjed om å sjamponere håret... Kanskje ikke så rart at det forsvant, da Jaja, tungvindt var det uansett, med mye mer jobb enn jeg orker å foreta meg ofte, så raskt som håret mitt vokser.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 29-06-11, 09:45   #8564
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

what, jeg fikk ikke beskjed om noe av dette hos LUSH da jeg spurte om hvordan man gjør det Eller jo, jeg fikk beskjed om å sjamponere håret... Kanskje ikke så rart at det forsvant, da Jaja, tungvindt var det uansett, med mye mer jobb enn jeg orker å foreta meg ofte, så raskt som håret mitt vokser.

Jeg har en følelse av at en sikh-dame som har farget håret med henna importert fra India i typ tredve år vet mer om henna enn Lush. Bare en antagelse, altså! Jeg gjorde meg jo også noen erfaringer, ettersom jeg farget håret med henna i nesten ti år samlet. Men dette med å ikke shampoonere rett etter farging var i følge henne "vely, vely impoltant!!" Jeg kjøpte min første henna selv på Scorpius i Trondheim for mange år siden, og fikk et lite lynkurs den gangen.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 29-06-11, 10:55   #8565
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

what, jeg fikk ikke beskjed om noe av dette hos LUSH da jeg spurte om hvordan man gjør det Eller jo, jeg fikk beskjed om å sjamponere håret... Kanskje ikke så rart at det forsvant, da Jaja, tungvindt var det uansett, med mye mer jobb enn jeg orker å foreta meg ofte, så raskt som håret mitt vokser.

Jeg var på Lush i UK og fikk med en ganske så lang bruksanvisning og der stod det faktisk at man ikke måtte sjamponere hår rett etter farging, men skulle vente så lenge som mulig. Nå syntes jeg også at det var et helt for j*vli søl, så det ble bare med en prøvefarging av en stripe. Håret mitt tok overhodet ikke til seg noe farge, sikkert for det var farga fra før. Nå går jeg heller til frisør og får farga det med helt vanlige kjemikalier

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 29-06-11, 11:10   #8566
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Redken Cat er ganske intens. Jeg brukte den i starten. Nå er L'oreál min favoritt, men Giovanni sin er tett på. Håret mitt har en tendens til å bli "mett" på produkter jeg bruker for lenge, så jeg bytter mellom disse to nå, men nå er jo håret mitt helt fint, så det er mest fordi jeg tar etterveksten med jevne mellomrom, og de gir fukt i tillegg. Førstnevnte er en spray, så det er litt plunder å fordele, men den gjorde underverker på håret mitt! Du får den for 150 med frakt på lookfantastic (mot 400-500 kr hos frisør ...!)

Tusen takk for tips, Redken Cat er nå bestilt

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 29-06-11, 12:18   #8567
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Glorfinia, her.

Ojoj, her kommer det smarte tanker på løpende bånd! Noen ganger tenker jeg ikke på å google. Litt urutinert av meg egentlig, jeg pleier å være flink til det. Men fint at noen andre overtar tenkinga innimellom.

Så egentlig litt kjekt ut med sånn manuell sak. Jeg har vært innom tanken å kjøpe en sånn Magic Bullet, den kan jo knuse is, men det er jo mye lettere å få tak i en sånn du linker til. Si gjerne ifra om du kjøper den og hva du så synes om den. Så bruker jeg hammern sålenge.

Hehe Jeg tenkte jo litt for min egen del også, så null stress (og en unnskyldning for ikke å legge seg ) Skal rapportere om jeg kjøper en slik en ja

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

Jeg kjøpte nylig en Kenwood Smoothie2Go, og elsker den. Lager meg smoothie hver morgen Den koster bare 400 kr, tar isbiter og frosne bær, og kommer med to halvliters mugger. Eneste er vel at den må vaskes opp for hånd, men jeg har jo ikke oppvaskmaskin allikevel sa

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg har en sånn isknuser og den fungerer utmerket. Det går faktisk rimelig raskt og male opp is til flere drinker. Jeg har ikke kjøpt min på CO men den ser akkurat lik ut, så jeg regner med at det er tilnærmet den samme. Kan altså anbefales.

Takk & takk, begge to!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 29-06-11, 13:16   #8568
Glorfinia
Medlem
 
Glorfinia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 41
Innlegg: 361
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg har en sånn isknuser og den fungerer utmerket. Det går faktisk rimelig raskt og male opp is til flere drinker. Jeg har ikke kjøpt min på CO men den ser akkurat lik ut, så jeg regner med at det er tilnærmet den samme. Kan altså anbefales.

Takk for info! Jeg skal ha folk til helga, må vurdere å spanderer på meg en sånn en innen det da.

__________________
Glorfinia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-06-11, 13:22   #8569
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hehe, ja, der fikk du jo anbefalingen din, Glorfinia

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 29-06-11, 13:31   #8570
Glorfinia
Medlem
 
Glorfinia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 41
Innlegg: 361
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Hehe, ja, der fikk du jo anbefalingen din, Glorfinia

Ja.

Slenger forresten ut et spørsmål til folket: jeg lurer litt på dette ryktesystemet. I følge det jeg har lest, så må man gi tilbakemelding til sju folk før man kan gi "førstemann" tilbakemelding igjen. Jeg har lyst til å gi en grønn prikk til en jeg ga tilbakemelding for fem folk siden, hva gjør jeg da? Å gi random er jo litt teit, men jeg vil så gjerne gi til førstemann igjen.

__________________
Glorfinia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-06-11, 14:42   #8571
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Glorfinia, her.

Ja.

Slenger forresten ut et spørsmål til folket: jeg lurer litt på dette ryktesystemet. I følge det jeg har lest, så må man gi tilbakemelding til sju folk før man kan gi "førstemann" tilbakemelding igjen. Jeg har lyst til å gi en grønn prikk til en jeg ga tilbakemelding for fem folk siden, hva gjør jeg da? Å gi random er jo litt teit, men jeg vil så gjerne gi til førstemann igjen.

Send en PM du, er det jeg og mange andre gjør når vi ikke kan gi ryktepoeng

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 29-06-11, 15:12   #8572
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tok meg endelig litt tid til å se på lookfantastic etter Redken produktene og fant den nevnte som heter Cat, men jeg fant også en leave in kur som heter Anti snap, og jeg lurer på om den er det samme som cat eller om jeg kanskje har mer effekt av å bruke begge? Liker leave in hårkurer veldig godt, derfor jeg er litt interessert i denne.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 29-06-11, 15:39   #8573
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Tok meg endelig litt tid til å se på lookfantastic etter Redken produktene og fant den nevnte som heter Cat, men jeg fant også en leave in kur som heter Anti snap, og jeg lurer på om den er det samme som cat eller om jeg kanskje har mer effekt av å bruke begge? Liker leave in hårkurer veldig godt, derfor jeg er litt interessert i denne.

Hva med å kjøpe begge deler? Det er cat, blå sprayflaske som jeg har brukt, og den skal skylles ut, men jeg hadde den gjerne i noen timer, surra håret inn i et håndkle og bare lot den være i i alt fra en time til fire fem. Mener å ha hørt bra ting om den antisnapen også. Du kan jo først kure med cat, skylle ut, og så ha i antisnap, f.eks! Kjør på!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 29-06-11, 15:46   #8574
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ser at også antisnap er en proteinkur, så jeg vil tro den er midt i blinken!
Om du har råd, så kan du kjøpe resten av extreme-serien også, altså balsam og shampoo. Veldig bra sett, og de hjelper jo hverandre litt også! Men ikke nødvendigvis noe absolutt must, om du alt har shampoo og balsam du er fornøyd med.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 29-06-11, 16:18   #8575
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har lyst å kjøpe hele serien, men med såpass langt hår som jeg har så bruker jeg det opp så fort at det vil ikke lønne seg rent økonomisk, men jeg tror jeg skal kjøpe både cat og anti snap

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no