Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skal på oktoberfest ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-10-09, 10:07   #1
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Skal på oktoberfest ...

Her blir servert "sauerkraut" noen som vet hva dette er laget av ??? Skjønner det er en slags surkål, men skal visstnok ikke være vanlig surkål..... det kommer også til å bli servert svineknoke og bavariapølser hehe synes dette høres ut som en veldig ketolysisk meny, men altså sauerkrauten er jeg usikker på da

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 10:59   #2
Polleke
Medlem
 
Polleke sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 67
Polleke er ny på veien

Sv: Skal på oktoberfest ...

Det er ekte surkål, ikke norsk søtkål :P Det er faktisk surt! Altså, ekte surkål! (:

"Surkål må ikke forveksles med den tyske sauerkraut, der kålen har vært gjennom en gjæringsprosess."

__________________

Den ene bit byr den annen.
Polleke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 21:33   #3
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: Skal på oktoberfest ...

Opprinnelig lagt inn av Polleke, her.

Det er ekte surkål, ikke norsk søtkål :P Det er faktisk surt! Altså, ekte surkål! (:

"Surkål må ikke forveksles med den tyske sauerkraut, der kålen har vært gjennom en gjæringsprosess."

altså surt kål da...det skal være ekte tysk sauerkraut faktisk. Jobber hos en BMW forhandler som jubilerer det skal visstnok ikke spares på noe..

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 11:21   #4
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Skal på oktoberfest ...

Hei

Men oktoberfest, er det ikke noe med mye øl

Regn med litt mer KH i sauerkraut enn vanlig hvitkål - skulle jeg tro. Sjekk evt på en boks n år du kommer tilTysklang.

I følge Tyske regler skal pølsene inneholde 97% kjøtt( med fett) så de er sikkert OK.

Personlig hadde jeg tatt en kort pause med kuren for å få med meg "hele pakka" det blir liksom ikke det samme å sitte å drikke tørr hvitvin ;-)

God Tur
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 15:59   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Skal på oktoberfest ...

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei

Men oktoberfest, er det ikke noe med mye øl

Regn med litt mer KH i sauerkraut enn vanlig hvitkål - skulle jeg tro. Sjekk evt på en boks n år du kommer tilTysklang.

I følge Tyske regler skal pølsene inneholde 97% kjøtt( med fett) så de er sikkert OK.

Personlig hadde jeg tatt en kort pause med kuren for å få med meg "hele pakka" det blir liksom ikke det samme å sitte å drikke tørr hvitvin ;-)

God Tur
Torkil

Myyyye øl på Oktoberfestene, ja. Var på en slik en i helga med ompaompamusikk fremført av tubablåsende menn i skinnbukser og yppige damer i flotte kjoler! OG ikke minst øl i literskrus!

Men det var også massse god lavkarbomat der; pølser med mye smak og så denne saftige grilla svineknoken med sauerkraut. Nyyydelig mat!

Og kan bare si meg enig med Torkil, ta med deg hele pakka, opplevelsen er bare herrlig!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 7 31-05-09 12:26
Skal, skal ikke? marquise Ketolysekuren 3 04-06-08 11:21
Den skal tidlig krøkes som god kvinne skal bli Albertine Livets lyse side 0 31-10-05 08:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no