Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

LCHF & träning - ny bok!

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-06-12, 15:12   #26
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: LCHF & träning - ny bok!

Noen som har lest i denne boken nå? Jeg er litt nysgjerrig på om dere kan anbefale den?

akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 10:12   #27
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: LCHF & träning - ny bok!

Jeg synes den var nyttig.

Nybegynner!

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 10:22   #28
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: LCHF & träning - ny bok!

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Jeg synes den var nyttig.

Nybegynner!

Takk for svar. Jeg har lest de første sidene på internett, og syntes det var bra, men ikke så mye nytt. Kanskje jeg blar litt i en bokhandel før jeg eventuelt kjøper, da.

akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 21:24   #29
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill
Smile

Sv: LCHF & träning - ny bok!

Sjekka om det var mulig å få boka sendt til Kindle fra Amazon , de har en del svenske bøker,men fant den ikke.Blir papir utgave på meg,går sikkert bra med svensk bare jeg kommer igang å lese.Ønsker dere alle en god uke.

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 21:30   #30
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: LCHF & träning - ny bok!

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har fått lest så langt i den, men har yppelig anledning nå med forkjølelse og fri fra jobb i morgen!

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 18:00   #31
BitTorres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 553
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: LCHF & träning - ny bok!

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

Abonnerer på denne tråden Interessant om dette er en bok som er rettet mot mosjonister også.

Tror nok denne boken stort sett er rettet mot mosjonister, det virker sånn på Jonas. Det er jo han som holder kurs for å utdanne LCHF kursledere, og han er nok mer interessert i "medelsvensson" eller Ola Nordmann om du vil, enn superduperstjernene. De har jo som oftest egne ernæringsfysiologer og alt det som hører med, de folka der.

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 21:18   #32
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: LCHF & träning - ny bok!

Opprinnelig lagt inn av BitTorres, her.

Tror nok denne boken stort sett er rettet mot mosjonister, det virker sånn på Jonas. Det er jo han som holder kurs for å utdanne LCHF kursledere, og han er nok mer interessert i "medelsvensson" eller Ola Nordmann om du vil, enn superduperstjernene. De har jo som oftest egne ernæringsfysiologer og alt det som hører med, de folka der.

Takk for svar! Håper boka kommer på norsk etterhvert. Å lese svensk er ikke noe jeg gjør sånn fullstendig frivillig.

Ikke nødvendigvis noen fordel med egne ernæringsfysiologer...

Har forresten lest litt i Treningssuksess med lavkarbo og en annen amerikansk bok som jeg ikke husker navnet på - lånte den ut til en friidrettsutøver... men sånn i full fart så ser det ut til at det er mest erfaring med lavkarbo i forhold til utholdenhetsidretter/lengre løp. Tror kanskje ikke en friidrettsutøver som løper f.eks. 800 meter finner så mange eksempler eller konkrete råd til hvordan gå frem for å bedre resultatene sine gjennom kosthold. Håper jeg tar feil. Har som sagt bare skummet litt og ikke fått lest skikkelig i noen av bøkene.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny på LCHF angel69 LCHF 16 07-12-13 21:10
En uke med lchf sk1974 Livets lyse side 4 24-10-10 22:29
LCHF og CLA StegforSteg Generell diskusjon 2 27-04-10 09:49
Ny på LCHF Virgo2 Generell diskusjon 6 26-01-10 21:32
Blanda inte ihop kost och träning! ssskaldeman Spis deg ned i vekt med Skaldeman 22 10-05-07 17:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no