Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Reductil kombinert med ketolyse

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-06-09, 12:48   #1
Linda63mod
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 23
Linda63mod er på en erverdig vei

Reductil kombinert med ketolyse

Hei
vurderer å be om Reductil hos legen. Noen som har prøvt å kombinere disse med enten ketose eller lavkarbo?
Takknemlig for svar!
Linda

Linda63mod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 14:05   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Reductil kombinert med ketolyse

Dumt spørsmål, men er det ikke slik at reductil virker på den måten at den tar bort matlysta? I såfall må det være penger ut av vinduet, siden man i de fleste tilfeller holder seg mett hele tiden når man spiser masse fett og er i ketose..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 14:20   #3
Linda63mod
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 23
Linda63mod er på en erverdig vei

Sv: Reductil kombinert med ketolyse

heh... klarer å bli sulte der også jeg! Spiste bacon og 2 egg til frokost. 3 timer senere er jeg sulten... og godtesjuk... Jeg vet ikke hvordan tablettene virker, men fikk de anbefalt...

Linda63mod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 14:27   #4
Linda63mod
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 23
Linda63mod er på en erverdig vei

Sv: Reductil kombinert med ketolyse

Takk for svar! Jeg leste på trådene som står under her, og fant ut at det går an å kombinere dette (fra mail fra Torkil)
Sulten? - Det blir jeg.... bare timer etter at jeg har spist - og godtesjuk!!

Linda63mod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 14:28   #5
Linda63mod
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 23
Linda63mod er på en erverdig vei

Sv: Reductil kombinert med ketolyse

Ooopss... ikke meningen å "mase" sån - men trodde ikke det første innlegget kom inn...

Linda63mod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 14:32   #6
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Reductil kombinert med ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Linda63mod, her.

heh... klarer å bli sulte der også jeg! Spiste bacon og 2 egg til frokost. 3 timer senere er jeg sulten... og godtesjuk... Jeg vet ikke hvordan tablettene virker, men fikk de anbefalt...

Ikke noe mere fett til? Ikke helte baconfettet over maten? Og hvor er grønnsakene? Jeg hadde også blitt sulten om jeg ikke hadde tatt med fettet altså.
Jo mere sprøtt bacon, jo mindre fett blir det igjen, så skal du ha sprøtt bacon, så hell fettet over maten for å få det med. Og grønnsaker til alle måltider!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 18:26   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Reductil kombinert med ketolyse

Og godtesug er en vane som er mer psykisk enn fysisk. Ingen tabletter som gjør under der om man ikke er inntisllt på det selv
Kromtabletter kan til en viss grad hjelpe på søtsug, men som sagt er det 98% et valg man tar eller ikke tar.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 19:30   #8
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Reductil kombinert med ketolyse

jeg hadde også blitt sulten etter 3 timer etter den frokosten der. Helt normalt det. Svaret på spørmålet ditt vet jeg ikke.

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 21:05   #9
Liv
Seniormedlem
 
Liv sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.685
Liv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snill

Sv: Reductil kombinert med ketolyse

Jeg brukte Reductil i høst...
Gikk ned 10 kg, men......
#Hadde en veldig hjertebank hele tiden
#Mye hodeverk, som bare ble verre og verre(vanlig bivirkning)
#Var ikke noe hokus pokus, måtte jobbe selv for å gå ned i vekt, sjokoladesuget var der fremdeles...

Anbefaler deg å kun legge om på kosten, ikke spise legemidler som alltid har ubehagelige bivirkninger...
Ved bruk av Reductil må man også passe blodtrykket hele tiden, for det kan bli høyt....

__________________
Liv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Skaldemanaktig Svar med sitat
Gammel 01-06-09, 22:24   #10
Fetpåmidten
Medlem
 
Fetpåmidten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 195
Fetpåmidten er ny på veien

Sv: Reductil kombinert med ketolyse

Dette er kopiert fra Statens legemiddelverks beskrivelse av Reductil:


"Særlig overvåking
På grunn av effektene på blodtrykk og puls er dette legemidlet under særlig overvåking (2). Vi ber leger være spesielt oppmerksomme på kardiovaskulære bivirkninger i form av hypertensjon, arytmi, takykardi og forverrelse av koronarsykdom. Godkjennelsen av Reductil i Europa er betinget i at legemidlet følges særlig godt opp av produsenten blant annet gjennom kliniske studier (3)."

Også dette:

"Klinisk effekt

Virkningsmekansime
Sibutramin virker i sentralnervesystemet hvor det hemmer reopptak av serotonin og noradrenalin. Dette fører til redusert appetitt. Den nøyaktige virkningsmekanisme er ikke klarlagt, men minner om effekten av sentralstimulerende legemidler. "

Det påvirker altså veldig viktige stoffer i kroppen, og jeg mener det er en stor avgjørelse å bestemme seg for hvorvidt man vil inta dette.

Fetpåmidten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/høyfett Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 19:55   #11
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: Reductil kombinert med ketolyse

Jeg er også av den oppfatning at det er aller beste er om en klarer å legge om kostholdet, og slippe å ta tabeletter som kan ha stor innvirkning på resten av kroppen også, da på en ikke alltid positiv måte !
Men hva du velger å gjøre er selvfølgelig ditt valg !

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 21:12   #12
Hillelille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 239
Hillelille er ny på veien

Sv: Reductil kombinert med ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Linda63mod, her.

heh... klarer å bli sulte der også jeg! Spiste bacon og 2 egg til frokost. 3 timer senere er jeg sulten... og godtesjuk... Jeg vet ikke hvordan tablettene virker, men fikk de anbefalt...

Det er jo helt normalt å bli sulten etter tre timer, og dessuten bør man jo spise minimum hver tredje time, så der forstår jeg ikke problemet. Det er jo bare å spise.

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 21:20   #13
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Reductil kombinert med ketolyse

Reductil er nok bra for noen få, men for de fleste vil nok placeboeffekten være større enn den reelle effekten.

Jeg mistet totalt søvnen og var våken mer eller mindre en uke. I tillegg ble jeg så hard i magen at ....... Nei, skal ikke gå i detaljer der, tror jeg!

Det eneste som ble slankere, var lommeboken min, og det trenger så absolutt ingen slankekur!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 23:23   #14
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Reductil kombinert med ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Linda63mod, her.

Hei
vurderer å be om Reductil hos legen. Noen som har prøvt å kombinere disse med enten ketose eller lavkarbo?
Takknemlig for svar!
Linda

vedkommende spør om noen har prøvd disse pillene
men alt hun får til svar er ting hun ikke spør om,,
det skjer i mange tråder,,

jeg har prøvd ,på meg virket det dårlig med disse pillene ,men alt virker forskjellig på forskjellige mennesker

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 09:25   #15
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Reductil kombinert med ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Hillelille, her.

Det er jo helt normalt å bli sulten etter tre timer, og dessuten bør man jo spise minimum hver tredje time, så der forstår jeg ikke problemet. Det er jo bare å spise.


Det er ikke vanlig å bli sulten etter tre timer når man spiser seg mett på LCHF-kost. Dette med at man bør spise minimum hver tredje time er jo bare tull. Trykke i seg mat etter klokken er vel ganske unaturlig.

Spis når du er sulten, og spis til du blir mett - ferdig med det.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 09:34   #16
Liv:)
Medlem
 
Liv:) sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Alder: 38
Innlegg: 172
Liv:) er ny på veien

Sv: Reductil kombinert med ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Det er ikke vanlig å bli sulten etter tre timer når man spiser seg mett på LCHF-kost.

Det er da irrelevant om folk vil spise lite ofte eller mye sjelden, uansett hvilket kosthold man følger.

__________________


Liv:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generell Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 09:38   #17
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Reductil kombinert med ketolyse

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

vedkommende spør om noen har prøvd disse pillene
men alt hun får til svar er ting hun ikke spør om,,
det skjer i mange tråder,,

jeg har prøvd ,på meg virket det dårlig med disse pillene ,men alt virker forskjellig på forskjellige mennesker


Trådstarter har da fått mange svært relevante tilbakemeldinger omkring sult, Reductil, matmengder osv. Jeg hadde blitt glad hvis noen tok seg bryderiet med å svare slik som f.eks. Fetpåmidten har gjort.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 09:53   #18
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Reductil kombinert med ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Liv:), her.

Det er da irrelevant om folk vil spise lite ofte eller mye sjelden, uansett hvilket kosthold man følger.

Jeg har da slett ikke kommentert noe omkring hvor ofte folk vil spise. Hvis noen vil spise seg halvmett 8 ganger om dagen må de gjerne gjøre det, selv om jeg ikke klarer å se noe fornuftig ved et slikt spisemønster.

Utgangspunktet mitt er at man bør spise når man er sulten, og spise til man blir mett. Hvis man følger et LCHF-kosthold er det ikke vanlig å bli sulten etter kun tre timer. Mitt inntrykk er at de fleste som spiser LCHF-kosthold klarer seg med 2-3 måltider daglig.

Selv om du ikke oppfattet noen relevans, håper jeg at trådstarter oppfattet at jeg syns at vedkommende kanskje spiser for lite til hvert måltid.



-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 15:44   #19
tulla
Medlem
 
tulla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 223
tulla har en fantastisk aura rundt segtulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Reductil kombinert med ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Linda63mod, her.

Hei
vurderer å be om Reductil hos legen. Noen som har prøvt å kombinere disse med enten ketose eller lavkarbo?
Takknemlig for svar!
Linda

Jeg har en søster som som kombinerte bruk av Reductil med lavkarbo. Hun hadde veldig god effekt de månedene hun prøvde. (Hun syntes de ble for dyre etter et par/tre mnd) En fin måte for henne å komme i gang på

tulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 11:28   #20
Linda63mod
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 23
Linda63mod er på en erverdig vei

Sv: Reductil kombinert med ketolyse

OK. Tusen takk for svar Har nå såvidt fått komt igang (3-4 dager) uten den helt store forskjellen... Strever litt med å komme i ketose denne gangen... (KAN det være tablettene..???) Var i ketose i går ettermiddag, men ikke nå i formiddag....(?)
En ting jeg oppdaget, som gjorde meg litt forbannet; ATKINS-sjokoladene (som jeg har spist hver dag i 14 dager nå) inneholder ikke 2 karber - som det står med stor skrift på framsida av sjokoladen... det står en * bak... og ved nærmere lesing av liten skrift på baksiden av sjokoladen, fant jeg ut at 1 sjokolade inneholder 19 karber!!! LURERI!!! ikke rart man strever med å komme i ketose da!! Vel - så den får jeg droppe. Er til tider så godtesjuk (hver dag) så da har jeg pisket fløtekrem med kunstig sukker igjen å ty til....

Linda63mod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 11:33   #21
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Reductil kombinert med ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Linda63mod, her.

Er til tider så godtesjuk (hver dag) så da har jeg pisket fløtekrem med kunstig sukker igjen å ty til....

Mye bruk av sukkerfrie sjokolader og annen godetrierstatning opprettholder godtesyken.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 11:38   #22
Linda63mod
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 23
Linda63mod er på en erverdig vei

Sv: Reductil kombinert med ketolyse

OK Tusen takk for at du tok deg bryet verdt med å gi meg all denne viktige informasjonen. Jeg har nå tatt tablettene i 3-4 dager - uten at jeg merker noe (?) Jeg skal iallefall være veldig OBS på høy puls og hjertebank (det er vel det eneste jeg kan merke selv) - og slutte hvis jeg merker det.

Linda63mod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 11:47   #23
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Reductil kombinert med ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Linda63mod, her.

OK Tusen takk for at du tok deg bryet verdt med å gi meg all denne viktige informasjonen. Jeg har nå tatt tablettene i 3-4 dager - uten at jeg merker noe (?) Jeg skal iallefall være veldig OBS på høy puls og hjertebank (det er vel det eneste jeg kan merke selv) - og slutte hvis jeg merker det.

Jeg merket veldig godt søvnmangel og forstoppelse i hver fall!

Du har trukker fra sukkeralkoholene på barene?
De teller jo ikke med i det store karberegnskapet!

Og en ting til: Det er ingen vits i å måle ketose på dagtid! Stiksen gir best og riktigst utslag om kvelden, et par timer etter siste måltid!

Lykke til videre!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 12:17   #24
Linda63mod
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 23
Linda63mod er på en erverdig vei

Sv: Reductil kombinert med ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg merket veldig godt søvnmangel og forstoppelse i hver fall!

Du har trukker fra sukkeralkoholene på barene?
De teller jo ikke med i det store karberegnskapet!

Og en ting til: Det er ingen vits i å måle ketose på dagtid! Stiksen gir best og riktigst utslag om kvelden, et par timer etter siste måltid!

Lykke til videre!

ohh takk for svar!! ..- så når det står (på Atkins-sjokoladen):
Carbohydrate: 19 (dette er pr. bar på 60 gr.)
- sugars: 1
- polyols: 16
- glycerine: 11
... så er det OK?? kan man spise 1 for dag og i tillegg være i ketose? (på framsida av sjokoladen står det: "only 2,1 g Net Carbs* per serving"

- så kroppen ER i ketose - selv om det vises bare på sticksen om kvelden?
Tar meg et par glass rødvin pr. dag...
Søvnmangel og forstoppelse har jeg heldigvis ikke fått (ennå..?)
Blir så frustrert når jeg går opp igjen - og skal ned samme kiloene for 3. gang nå. Har skeiet ut 2 ganger siden februar (1 uke hver gang). Har nok også begynt på overgangsalder (tror det må være det?) Jeg er konstant premenstruell (godtesjuk/sulten/tar lett til tårene) og har blødd mer el. mindre konstant i 2 mnd. nå (holder på med 5 el. 6 mens på 2 mnd.) vel vel.. *sukk*
Takk for at dere gidder å svare!

Linda63mod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 14:30   #25
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Reductil kombinert med ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Linda63mod, her.

ohh takk for svar!! ..- så når det står (på Atkins-sjokoladen):
Carbohydrate: 19 (dette er pr. bar på 60 gr.)
- sugars: 1
- polyols: 16
- glycerine: 11
... så er det OK?? kan man spise 1 for dag og i tillegg være i ketose? (på framsida av sjokoladen står det: "only 2,1 g Net Carbs* per serving"

- så kroppen ER i ketose - selv om det vises bare på sticksen om kvelden?
Tar meg et par glass rødvin pr. dag...
Søvnmangel og forstoppelse har jeg heldigvis ikke fått (ennå..?)
Blir så frustrert når jeg går opp igjen - og skal ned samme kiloene for 3. gang nå. Har skeiet ut 2 ganger siden februar (1 uke hver gang). Har nok også begynt på overgangsalder (tror det må være det?) Jeg er konstant premenstruell (godtesjuk/sulten/tar lett til tårene) og har blødd mer el. mindre konstant i 2 mnd. nå (holder på med 5 el. 6 mens på 2 mnd.) vel vel.. *sukk*
Takk for at dere gidder å svare!

Du kan trekke fra polyoler. Det er sukkeralkoholer og går gjennon tarmene uten å tas opp av kroppen!

Om du er i ketose, kan sukkeralkoholer og andre former for kunstig søtstoff hindre vektnedgang!

Drikker du alkohol hver dag, vil kroppen være i ketose, men for travelt opptatt med å forbrenne alkohol til å forbrenne fett!
Kutt ut alkoholen i 2 uker og se om det skjer noe med vekten!

Dersom du blør såpass mye og ofte, er en tur til legen på sin plass. Det må måles hormonnivå og blodprosent!!!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Venninna mi går både på Atkins og tar reductil Nillomien Atkins kosthold 14 15-01-09 13:54
Reductil Madeleine Ketolysekuren 8 15-04-08 15:22
Noen som har erfaring med Skaldeman kombinert med trening? Lars Spis deg ned i vekt med Skaldeman 12 22-11-07 15:30
Ketolysekur og Reductil sammen? Ingis-37 Ketolysekuren 8 02-08-07 18:14
Ketolyse og reductil ... lillekine Ketolysekuren 1 12-07-07 21:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no