Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Dette er vel ikke riktig? Så fort?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-08-08, 21:28   #1
~Rosa Skydått~
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Austevoll
Alder: 39
Innlegg: 131
~Rosa Skydått~ er på en erverdig vei

Dette er vel ikke riktig? Så fort?

Jeg kom hjem fra br.reise på onsdag. I en uke har jeg da spist masse poteter, pomfritt og brød. OG sjokolade! På onsdag begynte jeg med en gang å spise karbofri mat igjen, bortsett fraat jeg spiste sjokolade. Fortsatte slik på torsdag og fredag, og i dag har jeg hatt mine først hel karbofrie dag. Men jeg merket det med en gang allerede i går. Jeg var noe svimmel, og i dag har energien tatt seg godt opp. Magen er også helt fint, noe den IKKE har vært når jeg har spist all den junk fooden! Men nå, så tisset jeg på en stix, og den var rosa! hæ? Jeg har jo bare holdt på i 24 timer, kan jeg gå inn i ketose igjen så fort! Isåfall, all ære til deg Torkil, dette er jo bare.... nei, det må være feil!

*tørre litt å være glad men ikke helt enda*

24 timer?

~Rosa Skydått~ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 21:43   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Dette er vel ikke riktig? Så fort?

Joda, det kan gå så fort!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 21:52   #3
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Dette er vel ikke riktig? Så fort?

Men til flere "sprekker" man har til lengre tid tar det å komme i ketose igjen. Er iallefall det alle her sier som har erfaring med dette.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 21:54   #4
Elastica
Medlem
 
Elastica sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Molde
Alder: 50
Innlegg: 118
Elastica er ny på veien

Sv: Dette er vel ikke riktig? Så fort?

Jeg hadde utslag på stixen samme ettermiddag som jeg startet på ketolyse. Altså kun 9 timer etter at jeg sto opp. :-)

__________________

91,5 - 91 - 90
- 89 - 88 - | 87,6 | - 86 - 85 - 84 - 83 - 82 - 81 - 80 - 79 - 78 - 77 - 76 - 75 - 74 - 73 - 72 - 71 - 70 - 69 - 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60
Elastica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 22:15   #5
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Dette er vel ikke riktig? Så fort?

Huske å teste sticken på kvelden, 2 timer etter siste måltid for å være helt sikker

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 22:18   #6
~Rosa Skydått~
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Austevoll
Alder: 39
Innlegg: 131
~Rosa Skydått~ er på en erverdig vei

Sv: Dette er vel ikke riktig? Så fort?

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Huske å teste sticken på kvelden, 2 timer etter siste måltid for å være helt sikker


Da har jeg gjort det riktig.

Men sist jeg hadde et uhell og spiste en middag med karbo i (visste det ikke da) så tok det 7 dager, og denne gangen 24 timer.

Nå har jeg ingen fler planer om å skeie ut lenger, så jeg får bare se hvor lenge jeg holder ut.

Men hvis man ikke skal være på det lenger enn 6 måneder, er det noe man kan merke på kroppen at man bør ta seg en pause?

~Rosa Skydått~ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 22:37   #7
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Dette er vel ikke riktig? Så fort?

Jeg har vært på ketolyse siden 20.mai, ikke så altfor lenge, men jeg gikk til legen før jeg begynte og fikk testet alt, så tok jeg nye prøver for ca 2 uker siden. Bare for å vite at alt er i orden. Skal holde på frem til jul nå, liten pause mens jeg skal operere mandlene i september, men ellers holder jeg på frem til omtrent julaften, tar en pause akkurat juleuka og starter opp i januar igjen. Trives veldig godt på ketolyse og har fremdeles mange kg igjen. Så hvis alle prøver er fine til jul skal jeg bare kjøre på
Har ikke tenkt å sprekke totalt i jula, men unne meg litt julekos av ting man bare får tak i på den tiden av året
Hvis du merker at allmentilstanden din ikke er bra, bør du undersøke om det kan ha noe med kuren å gjøre. Men har igrunn ikke hørt om noen som har stoppet pga helseplager.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 00:10   #8
~Rosa Skydått~
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Austevoll
Alder: 39
Innlegg: 131
~Rosa Skydått~ er på en erverdig vei

Sv: Dette er vel ikke riktig? Så fort?

supert, tusen takk!

~Rosa Skydått~ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er dette riktig? Humle Ketolysekuren 2 01-06-07 17:15
Blir dette riktig..? Cecilia Lavkarbo generelt 4 12-03-05 00:41
er dette riktig ?? Ruska Induksjonen 3 26-01-05 15:19
er dette riktig? pandalakris Induksjonen 28 11-11-04 19:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no