Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Tips: Ny pølse på Rema, 0,8 g kh!

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-08-11, 16:32   #1
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Tips: Ny pølse på Rema, 0,8 g kh!

Tror det var 0,8 men husker ikke 100%. Det var en slags type grov middagspølse som gikk under "tradisjonsmat", en eller annen ny produktlinje, og er utviklet av kokken Erling Sundal. Tror det var ca 90 kr/kg. Tok ikke med noen denne gangen, var på farten, men den skal testes ut! Så ut som et sunnere alternativ til kjøttpølser, uten alle mulige tilsetningsstoffer og fyllmasse.

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 20:33   #2
Marihønen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6
Marihønen er på en erverdig vei

Sv: Tips: Ny pølse på Rema, 0,8 g kh!

Høres ut som en pølse som kan spises Hva heter den?

Marihønen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-08-11, 05:17   #3
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Tips: Ny pølse på Rema, 0,8 g kh!

Har glemt navnet, derfor jeg prøvde å beskrive den så man finner den igjen - sannsynligvis i hyllen der grillkampanjen til Craig Whitson hadde matvarer tidligere på sommeren, det har de i alle fall gjort hos "vår" butikk.

Se etter den kampanjen til Erling Sundal som går på tradisjonsmat.

Er så fint å se at noen kjeder har begynt å produsere litt pølser som ikke inneholder 6-7 karber, for da må man jo fort begrense seg....

Burde egentlig sende en mail til Rema og opplyse om hvor viktig og bra dette er, for etterhvert ganske så mange

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 00:15   #4
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Tips: Ny pølse på Rema, 0,8 g kh!

Svinset innom, "Erlings grove krydderpølse" het den, og hadde 0,8g karber, 16g proteiner og 30g fett per 100g pølse. Høres snadder ut

Det finnes også en "Erlings grove kjøttpølse" som hadde 1,4g karber og noe mindre fett, men begge hadde jo såpass lite at man burde de prøve ut for smakens skyld.

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 06:37   #5
postlene
Juniormedlem
 
postlene sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Hedmark
Alder: 44
Innlegg: 14
postlene er på en erverdig vei

Sv: Tips: Ny pølse på Rema, 0,8 g kh!

Å, pølser!

postlene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre karbo, mere grønt Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 08:31   #6
Tone-Rose
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 42
Innlegg: 212
Tone-Rose har en fantastisk aura rundt segTone-Rose har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tips: Ny pølse på Rema, 0,8 g kh!

Denne må testes.... Vi spiser alt for mye pølser hjemme... gubben er helt pølsegal og spiser det gjerne til både frokost og kvelds, og jeg liker å ha noen pølsebiter i eggerøra mi..... ungene er forsåvidt også glad i pølse så klart...

__________________




Skriv gjerne en kommentar i Dagboka mi
Tone-Rose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 09:15   #7
Conjurier
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 100
Conjurier er på en erverdig vei

Sv: Tips: Ny pølse på Rema, 0,8 g kh!

Rema har jo også de 3 typene grillpølse fra finsbråten med 0.5 for de som ennå ikke vet om de
Hot link/Cajun Hot dog/American Hot dog

Conjurier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 13:07   #8
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 41
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Tips: Ny pølse på Rema, 0,8 g kh!

Det er både krydder pølse og vanlig middagspølse fra nordfjordkjøtt med han sundalmpå. Den krydderpølsa var utrolig god. Akkurat spist. Nam nam

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 12:54   #9
Tone-Rose
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 42
Innlegg: 212
Tone-Rose har en fantastisk aura rundt segTone-Rose har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tips: Ny pølse på Rema, 0,8 g kh!

åååhhh... som dere frister... Må opp på rema en tur på løredag å få tak i noen gode pølser og lage pølsegrateng

__________________




Skriv gjerne en kommentar i Dagboka mi
Tone-Rose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 12:29   #10
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Tips: Ny pølse på Rema, 0,8 g kh!

Artig å høre at pølsa falt i smak hos andre, har enda ikke fått somlet meg til å teste

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 08:43   #11
Tone-Rose
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 42
Innlegg: 212
Tone-Rose har en fantastisk aura rundt segTone-Rose har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tips: Ny pølse på Rema, 0,8 g kh!

synes krydderpølsa definitivt var best på smak.... den andre var ikke like mye smak i, men også en god pølse.... ungene likde den også

__________________




Skriv gjerne en kommentar i Dagboka mi
Tone-Rose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 17:19   #12
manebane
Seniormedlem
 
manebane sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: der ingen skulle tru...
Innlegg: 559
manebane er ny på veien

Sv: Tips: Ny pølse på Rema, 0,8 g kh!

Erlings grove kjøttpølse var knall

__________________
Min dagbok.



manebane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er det i kyllingkjøttdeig fra rema?? ninasov Spørsmål om matvarer og oppskrifter 29 19-06-11 21:23
Mmm, pølse! MarensLille... Ketolysekuren 11 04-10-10 09:57
Egg på Rema Carisma Generell diskusjon 9 16-04-07 20:20
Rema og Atkins? Skorpia Atkins kosthold 7 03-12-04 18:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no