Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-04-10, 19:14   #101
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

vil bare tipse om at det blir lettere og lettere for hver dag! trening 7 gjennomført akkurat nå!

Gull! Jeg skal starte på den 7. ganske snart.
Måtte bare innom her for å finne litt motivasjon, og det fant jeg

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 19:52   #102
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Dette går bra...ihvertfall så langt! (3/30)

Så deilig å sitte nydusjet i sofaen med Pc´n på knærne og kjenne hvor flink jeg har vært

Veldig kjekt å ha noe å gjøre sammen, hver dag (mannen min og jeg) - som er så bra for oss Er ikke noe støl mer nå heller spent på om det fortsetter like bra. Prøver å få med meg alt Jillian sier (motivasjon!), men har til gode å få med meg alt enda - det er sikkert like greit siden vi har 7 ganger igjen med samme program

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 20:13   #103
Alva87
Juniormedlem
 
Alva87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Elverum
Alder: 36
Innlegg: 34
Alva87 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Dag 4 unnagjort, må si at det går unna her!
Var litt av et slit å komme seg opp av sofan i dag, ettersom jeg ikke følte meg helt i form. Men har man bestemt seg, så har man bestemt seg

Tips til dere som eventuelt ikke har begynt ennå: tøy leggene GODT i begynnelsen. blir litt lei av å ha gangsperre nå, og man blir holdt litt tilbake av støle legger i treningen

__________________


Alva87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 30 day shred Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 20:14   #104
Alva87
Juniormedlem
 
Alva87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Elverum
Alder: 36
Innlegg: 34
Alva87 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pandora, her.

Så deilig å sitte nydusjet i sofaen med Pc´n på knærne og kjenne hvor flink jeg har vært

Da er vi to

__________________


Alva87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 30 day shred Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 22:02   #105
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Dag 4 unnagjort
Og det kjennes skjønt!! Støl i lårene men eller bra.
Gleder meg til det forsvinner - i morgen kanskje?

Dette er moro folkens!

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 22:46   #106
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Dag 7

Trening
Nå er det jo bare moro, hehe!! Blir passe sliten, deilig sliten!

Dere er veldig flinke alle sammen! Godt å kunne hente litt motivasjon i denne tråden!

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 09:25   #107
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Jeg er mindre støl i lårene i dag! Herlig, det lover bedre for dagens økt tenker jeg. I dag skal jeg ta det rett etter jobb

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 11:58   #108
Guttem@mm@
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 13
Guttem@mm@ er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Klarer dere virkelig å trene gjennom dette programmet hver eneste dag? Jeg satset på annenhver dag jeg, og hadde første økta på mandag. Fortsatt i dag er jeg så støl at jeg nesten ikke klarer å sette meg ned på do ten å hyle....

Skal jeg da kjøre på i dag eller stå over? Klarer dere gjennomføre programmet når dere er så støle? Gikk meg en lang hurtig tur i går da så jeg satser på at lørdag er treningsfri dag, ellers skal jeg trene i en eller annen form hver dag tenkte jeg

Dere er kjempe flinke allesammen! Bøyer meg i støvet!

Guttem@mm@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn kropp og mosjon! Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 12:07   #109
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

en er bare støl de første dagene, så går det over!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 12:08   #110
Guttem@mm@
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 13
Guttem@mm@ er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Takk for svar, da skal jeg ut å gå meg en tur i snødrevet ( (: ) Så skal jeg ha en treningsdate med Jillian

__________________
Trener med Jillian! Spiser sunn mat og håper å gå ned 30 kg på sikt. Første delmål er 10 kg ned!
Guttem@mm@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn kropp og mosjon! Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 12:55   #111
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Å trene når man er støl hjelper faktisk på stølheten er min erfaring

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 16:49   #112
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Opprinnelig lagt inn av BlirFjong, her.

Å trene når man er støl hjelper faktisk på stølheten er min erfaring

Det er faktisk helt riktig
Jeg trener en del bodypump og når jeg går opp i belastning (legger på mer kilo) blir jeg som oftest støl den første dagen med ny vekt. Det beste jeg kan gjøre da er å trene bodypump snarest mulig igjen for å løse opp.

Som oftest er man stølest andre dagen etter trening så da er det viktig å ikke sette seg i ro.

Fikk følgende tips av en kollega, som er instruktør i kampsport og medlem/instruktør i en triathlonklubb: Når du har trent så hardt (spesielt styrke) at du kjenner stølheten sige på skal du dagen derpå ta ei rolig treningsøkt som en jogge- eller gåtur, ellipsemaskinen, romaskinen eller noe der du ikke går for mye opp i puls, men bare blir varm og god og tøyer godt ut. 2 dager etter tung trening skal man trene på akkurat samme måte, med samme belastning som den treningsøkta som man ble stiv av da forsvinner stølheten.

Tro dere meg det fønker. Jeg hadde en omgang med bodypump og andre dagen etter trening var jeg så stiv at jeg stabbet inn til trening. Etter en time med tunge vekter var jeg nesten som ny, kjente det litt men kunne bevege meg normalt.

Det verste man kan gjøre er å sette seg i ro, om man ikke klarer å gjennomføre programmet hver dag bør man nok ta seg en gåtur og tøye litt etterpå også fortsette dagen etterpå igjen.

Jeg har en dag igjen på Nivå 1 og er spent på om jeg har krympa noen cm. Skal bli spenneende og se i morgen Vurderer også å ha en dag treningsfritt på fredag før jeg begynner på Nivå 2, greit at kroppen får hvile også!!

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 16:56   #113
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Til dere som har kjøpt dvd'en:

Står det noe på den eller blir det gitt noen instruksjoner i filmen om man virkelig skal følge dette programmet hver dag i 30 dager eller om man bør kjøre andre treningsøkter innimellom?

Kollegaen som jeg nevnte i forrige innlegg mente at den beste effekten av noe slikt ville man få dersom man kjører rene kondisøkter (f.eks joggetur) innimellom. Han mente på at man burde kjøre dette prog. 2-3 dager sammenhengende også ha en dag med langtur for å få maksimal forbrenning.

Bare spør om noen vet noe eller om noen gjør det på den måten. Har selv brukt dette prog. hver dag for det er så enkelt og jeg føler at jeg virkelig har TRENT når jeg utført de 20 min.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 17:16   #114
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Da er dag 4 også gjennomført!
Gikk mye lettere i dag, men er fortsatt tungt med tanke på at jeg ikke akkurat er treningsmonsteret selv her Meeeen klarte meg uten å slite på alle kardioene og sliter nå egentlig kun på push ups og den der man løfter vektene over hodet (hva het den igjen) mens de andre øvelsene går bedre og bedre Herlig!

Har også lurt på om det er meningen at man skal trene det hver dag.. Tenker jeg skal google meg litt rundt og se om jeg finner ut noe.

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 17:27   #115
Alva87
Juniormedlem
 
Alva87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Elverum
Alder: 36
Innlegg: 34
Alva87 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

På slutten av nivå 2 eller nivå 3 (husker ikke helt) så sier hun: see you tomorrow, ellerno! Dvs at vi skal treffe henne èn gang per dag?

__________________


Alva87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 30 day shred Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 17:34   #116
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Fant denne linken: http://www.ehow.com/how_5363883_do-j...day-shred.html

Slik jeg forstår det der skal man trene en gang hver dag i 30 dager, det er slik jeg forstår det også egentlig. Finner også en mengde "anmeldelser" på nettet og det kan virke som de også har forstått det sånn.

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 17:50   #117
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Hello ladies, vi er så flinke så alle sammen

Denne beskrivelsen av dvd'en står på JM sine egne nettsider:

Sitat:

Jillian Michaels, winning trainer on NBC's The Biggest Loser, helps you lose big – up to 20 pounds in 30 days! Her 30 Day Shred DVD includes three 20-minute circuit-training workouts that burn mega calories and build strong, lean muscle. Each level contains a 20-minute workout based on Jillian's exclusive 3-2-1 Strength/Cardio/Ab training circuit: 3 minutes of strength, 2 minutes of cardio, and 1 minute of ab work. There's also a brief warm-up session and a cool down stretch. Follow Jillian's program for 30 days and you will see amazing results!

Det står jo ikke direkte at man skal følges HVER dag, men jeg tolker det absolutt dit hen. Selvfølgelig kan det også tolkes at man skal følge programmet regelmessig i 30 dager men ikke nødvendigvis sammenhengende. Skal se om jeg finner mer info.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 17:56   #118
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Fant dette på et forum:

Sitat:

First of all, there is a segment at the beginning of the DVD where Jillian tells viewers all about the 30 Day Shred.

Dette mangler i nedlastningen så dersom noen har kjøpt dvd'en vil jeg gjerne høre litt om hva hun sier der, men det stemmer nok som det er blitt sagt tidligere at man skal gjøre det hver dag - er iallefall det jeg finner i alle forum.

Ser også at mange bruker mer enn 10 dager på nivå 1 dersom de ikke klarer nivå 2 -som visstnok er en god del tyngre. Sikkert ikke så dumt å bygge seg skikkelig opp på nivå 1 før man fortsetter.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out



Sist redigert av Lillemy71 : 21-04-10 kl 17:58. Årsak: redigering
Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 18:31   #119
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Dag 5 - ferdig

Hotellrom egner seg godt til denne formen for trim
Og nå skal jeg ut å spise god mat og nyte god drikke...

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 19:20   #120
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Økt 4 unnagjort!

Vi holder koken her - litt tungt sånn rett etter middag med mye mat i magen, men det var eneste tidspunkt vi fikk til sammen så da måtte det bli sånn.

Imorgen er vi halvveis på Level 1

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 21:05   #121
Alva87
Juniormedlem
 
Alva87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Elverum
Alder: 36
Innlegg: 34
Alva87 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Litt sent, men bedre sent enn aldri? 5 økter fullført, og godt var det! nå er jeg jammen meg ikke støl lenger heller

__________________


Alva87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 30 day shred Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 21:15   #122
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

trening 8 er gjennomført, idag følte jeg faktisk ikke at det var nok.
Tok en halv times tur med hundene, fikk ungene i seng og fortsatte 1 time med "Jillian Michaels - Banish Fat Boost Metabolism" nå tror jeg at jeg er fornøyd for i kveld!

Den kan uansett anbefales, masse kickboksing, ingen vekter.

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 21:39   #123
HapiLatte
Juniormedlem
 
HapiLatte sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
Innlegg: 35
HapiLatte er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Dag 5 unnagjort, og dette går jo mye lettere og stølheten er borte. Jeg har til og med vært ute på en liten joggetur i dag.

Heia alle sammen, stå på, vi kommer til å bli lekre i sommer

5 kg til 17. mai: 3,9/5
30 days Shred: 5/30

__________________


HapiLatte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 22:17   #124
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Dag 8

Trening
Jepp, ferdig! Digg!
Heia Jillian og heia alle oss!
Jeg har mye mer energi enn jeg hadde for 8 dager siden

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 12:02   #125
Alva87
Juniormedlem
 
Alva87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Elverum
Alder: 36
Innlegg: 34
Alva87 er på en erverdig vei

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Hei og hå, dag 6 ute av verden, det går jo unna det her da! bare 24 dager igjen =P
Gjett om vi er smashing på 17.mai da

__________________


Alva87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 30 day shred Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har prøvd 30 days shred? Pearl75 Trening 59 19-07-11 07:55
Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn? Nille Generell diskusjon 28 30-07-10 16:23
Spm før start på kur Ella-A Ketolysekuren 8 26-11-09 12:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no