Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Supergod pølsegryte med tomat (med bilde)

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-11-11, 08:36   #1
Dangerous Nan McGrew
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 144
Dangerous Nan McGrew har en fantastisk aura rundt segDangerous Nan McGrew har en fantastisk aura rundt seg

Supergod pølsegryte med tomat (med bilde)

Pølser
0,5 løk
1 gulrot
0,5 squash
1 fedd hvitløk
0,5 chili

0,5 buljongterning (jeg brukte grønnsakbuljong)
1 boks hakkede tomater
1 dl fløte (cirka)

Salt, pepper, og eventuelt annet krydder
Koriander (kan droppes)



Pølser, løk, gulrot, squash deles i terninger. Hvitløk og chili finhakkes. Start med å steke løk, hvitløk, og chili i smør til løken er myk. Tilsett deretter squash, gulrot, og pølser, og stek litt til. Hell over hakket tomat, og ha i fløten. Ha i buljongterningen, rør rundt, og la det putre litt. Server med hakket koriander. Flott og godt!


__________________
Finn oppskriftene mine på bloggen min:
http://www.mariesmatmisjon.blogspot.com

Eller på facebook.

Dangerous Nan McGrew er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - tilpasset meg selv/ min kropp/ mitt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 10:44   #2
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.203
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Supergod pølsegryte med tomat (med bilde)

Ser godt ut! Er pølser OK på lavkarbo altså? Har holdt meg unna denslags jeg...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 11:30   #3
Dangerous Nan McGrew
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 144
Dangerous Nan McGrew har en fantastisk aura rundt segDangerous Nan McGrew har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Supergod pølsegryte med tomat (med bilde)

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Ser godt ut! Er pølser OK på lavkarbo altså? Har holdt meg unna denslags jeg...

Det fins en del pølser med veldig lavt karboinnhold nå (noen nesten null) og masse rent kjøtt. Så da er det helt ok Jacobspølser for eksempel. De koster litt, men de smaker utrolig godt! Anbefaler chorizopølsene deres

__________________
Finn oppskriftene mine på bloggen min:
http://www.mariesmatmisjon.blogspot.com

Eller på facebook.

Dangerous Nan McGrew er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - tilpasset meg selv/ min kropp/ mitt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 14:53   #4
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.203
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Supergod pølsegryte med tomat (med bilde)

Denne kan vel brukes med andre typer proteinkilder også: Fisk for eksempel, eller svinestrimler? Kanskje kylling? Her må det prøves litt, ser jeg...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 22:13   #5
Dangerous Nan McGrew
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 144
Dangerous Nan McGrew har en fantastisk aura rundt segDangerous Nan McGrew har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Supergod pølsegryte med tomat (med bilde)

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Denne kan vel brukes med andre typer proteinkilder også: Fisk for eksempel, eller svinestrimler? Kanskje kylling? Her må det prøves litt, ser jeg...

Åja, svinestrimler tror jeg blir fantastisk i denne oppskriften!

__________________
Finn oppskriftene mine på bloggen min:
http://www.mariesmatmisjon.blogspot.com

Eller på facebook.

Dangerous Nan McGrew er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - tilpasset meg selv/ min kropp/ mitt blodsukker :) Svar med sitat
Svar

Emneord
gryte, pølse, pølser, tomat


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Catwomans pølsegryte! Catwoman Middag 1 23-11-10 13:59
Supergod sjokoladekake kaz Oppskrifter 8 24-09-10 17:29
Supergod limekake vilnedfort Bakst 8 04-03-09 01:02
Noen tips til hva jeg kan ha oppi pølsegryte? Trolljenta Spørsmål og svar 4 05-08-06 12:46
Pølsegryte Marianne Middag 0 26-04-05 17:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no