Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Bildetråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-03-13, 20:39   #1101
maeve
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 178
maeve er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Sykeste! Milena, du ser helt FANTASTISK ut! Det du har klart står det virkelig, virkelig respekt av. Et forbilde for meg hvertfall

maeve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 00:24   #1102
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Joda, den er aktiv. Jeg glemte å legge ut bildene her (la de bare ut på den generelle bildetråden. Det første er april 2012 (125kg) og det andre februar 2013 (80kg):




Legg ut dine også. Det er alltid super motivasjon!!!

Gratulerer!! Herlig!!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 15:55   #1103
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Joda, den er aktiv. Jeg glemte å legge ut bildene her (la de bare ut på den generelle bildetråden. Det første er april 2012 (125kg) og det andre februar 2013 (80kg):




Legg ut dine også. Det er alltid super motivasjon!!!

Å fy fader jente, så flott

__________________
Jillian Michaels 6week six-pack..... dag 40
Jillian Michaels Ripped in 30...Runde2..dag 18


LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-03-13, 10:04   #1104
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av trooghåp, her.

wow milena du har vært flink! Kan tydelig se på deg også at mye er borte og du er kjempe flott Supert så godt at denne tråden enda er i bruk for ingenting er så motiverende som bilder, at man ser resultater

kjempe bra

Opprinnelig lagt inn av maeve, her.

Sykeste! Milena, du ser helt FANTASTISK ut! Det du har klart står det virkelig, virkelig respekt av. Et forbilde for meg hvertfall

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Gratulerer!! Herlig!!!

Opprinnelig lagt inn av LIBBA, her.

Å fy fader jente, så flott

Takker og rødmer! Det er herlig å vite at jeg kanskje kan motivere noen. Forumet her har vært til utrolig hjelp for meg og det er godt å kunne gi noe tilbake!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 19:27   #1105
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Nå har jeg altså slanket meg i tre og et halvt år. Har vaket mellom 99 og 90 kilo i laaaaaaaaaaaang tid nå, men nå har jeg tenkt til å gå videre nedover.

Det er lett å glemme litt hva man faktisk har fått til, når det tar så himla lang tid. Men livet skjer imellomtiden og da er det ikke alltid like lett å holde fokus. I hvert fall ikke når man er en overspiser uten sidestykke. Jeg takler alt av mentalt stress med å spise, spise og trøkke innpå med hva som helst sukkerholdig. Det er veldig mye fokus på det å bli overvektig på grunn av fysiske plager her inne. Min kropp har vært overraskende frisk, uansett vekt. Jeg ble ikke overvektig på grunn av sykdom eller av feil mat og det er ikke noe sånt som gjør at jeg holder meg overvektig. Klarer man glatt å trykke innpå 4000 kalorier om dagen, bare man er sliten nok på innsiden, så er det fullt mulig å bli overvektig uten andre fysiske grunner. Jeg sier IKKE med det at andre her inne har blitt overvektige på den måten, men søker litt aksept for at det er det som har skjedd med meg.

Anyways. første bilde 116 kg og andre bilde fra i dag. Ca 90 kilo.

start.jpg

Har ikke vekt, men føler det på meg.

__________________

Sist redigert av nellie : 11-05-13 kl 20:15.
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 20:33   #1106
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Du ser smashing ut Nellie - på begge bildene, selv om jeg absolutt synes du ser mer "livatt" ut på etterbildet
Jeg er som deg, ingen plager eller sykdommer som er grunnen til at jeg er for tjukk. Ikke noe problem å bli overvektig når man greier å trykke det utroligste inn i gapet. Og det kan jeg være veldig god på

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 21:22   #1107
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Bildetråden 30+

Fantastiske inspirasjonsbilder! Jeg hadde ikke en gang orket å ta bilder av meg selv når jeg var på det største i 2010. Jeg har dog tatt bilder midtveis, når jeg startet med lavkarbo på nytt i august ifjor. Må kanskje ta noen nye bilder snart

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 11-05-13, 21:48   #1108
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Du er råsøt på begge bildene Nellie! Pen! Søt! Vakker! You name it!!

Ps, jeg veide det samme ved oppstart, er 178 cm, og jeg så IKKE så søt ut! Alt kler den smukke

Ps2, jeg er også sånn! Bruker sukker til mentalt stress

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 10:47   #1109
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Som regel merker man ikke noe til sykdommene man er disponert for før man tipper 30. Så at man er utelukkende frisk og rask midt i tjueårene er dessverre ingen garanti for at det ikke skjer ting på innsida man ikke vet om.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 10:53   #1110
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Som regel merker man ikke noe til sykdommene man er disponert for før man tipper 30. Så at man er utelukkende frisk og rask midt i tjueårene er dessverre ingen garanti for at det ikke skjer ting på innsida man ikke vet om.

Hva feiler det deg, egentlig?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 11:22   #1111
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Det er en prestasjon å gå ned SÅ mye i vekt-du kjemper med problemene dine og står på-og se for en jobb du har gjort da! makan, kjempefin er du! Du stråler riktig på etterbilde!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 11:23   #1112
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Det er en prestasjon å gå ned SÅ mye i vekt-du kjemper med problemene dine og står på-og se for en jobb du har gjort da! makan, kjempefin er du! Du stråler riktig på etterbilde!

Takk!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 12:27   #1113
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Bildetråden 30+

Oi så flott du er Nellie !!Vær stolt av deg selv

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 12:49   #1114
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Takk, Lich! Litt stolt.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 13:49   #1115
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hva feiler det deg, egentlig?

Mer enn jeg visste om midt i tjueårene
Og litt lei av all insisteringa på at man har blitt feit av å dytte innpå mat kanskje...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 14:11   #1116
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

For et fantastisk resultat Nellie! Helt ærlig, du er skikkelig søt!

Jeg er litt nysgjerrig på hvor høy du er jeg?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 12-05-13, 14:13   #1117
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

For et fantastisk resultat Nellie! Helt ærlig, du er skikkelig søt!

Jeg er litt nysgjerrig på hvor høy du er jeg?


Tusen takk, så hyggelig sagt. Er 1.70

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 16:02   #1118
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Om nellie sier hun er feit av å fråtse, så er det nok grunnen... jeg kjenner meg igjen.. tilsynelatende lite som feiler meg, og eneste grunnen til jeg er feit er at jeg trykker i meg alt mulig, og veldig mye. Spiser som en mann og enda litt til... Er vel lov å være ærlig om sånt.... noen er det pga fråtsing og overspising, andre pga sykdom og medisiner... Ser ikke problemet.

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 17:14   #1119
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Om nellie sier hun er feit av å fråtse, så er det nok grunnen... jeg kjenner meg igjen.. tilsynelatende lite som feiler meg, og eneste grunnen til jeg er feit er at jeg trykker i meg alt mulig, og veldig mye. Spiser som en mann og enda litt til... Er vel lov å være ærlig om sånt.... noen er det pga fråtsing og overspising, andre pga sykdom og medisiner... Ser ikke problemet.

Fint det ikke bare er meg da. Når det gjelder mat så et jeg syk i huet. Og det holder det. Jeg setter ikke pris på at mine psykiske problemer med mat blir bagatelisert, fordi at "alle" andre mener at det er fysiske greier som holder dem overvektige.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 20:17   #1120
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Jeg har hatt spiseforstyrrelser så lenge jeg kan huske, og trodd det var årsaken til vektproblemene mine blandt annet. Og jeg vet bedre enn noen at det man spiser når man er stressa, fysisk eller psykisk legger man på seg. Enten det er liten eller stor mengde.
Men etter at symptomene ble satt i system, igjen fant mer riktige måter å agere overfor dem på har jeg funnet ut at spiseforstyrrelsene var en følge av de, ikke motsatt.
Dere må gjerne fortsette å tro det kun er (over)spisingen som er årsaken, men samme hva så er det kjemien i organismen som bestemmer. Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor dere vil tråkke dere selv ned slik?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 20:36   #1121
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har hatt spiseforstyrrelser så lenge jeg kan huske, og trodd det var årsaken til vektproblemene mine blandt annet. Og jeg vet bedre enn noen at det man spiser når man er stressa, fysisk eller psykisk legger man på seg. Enten det er liten eller stor mengde.
Men etter at symptomene ble satt i system, igjen fant mer riktige måter å agere overfor dem på har jeg funnet ut at spiseforstyrrelsene var en følge av de, ikke motsatt.
Dere må gjerne fortsette å tro det kun er (over)spisingen som er årsaken, men samme hva så er det kjemien i organismen som bestemmer. Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor dere vil tråkke dere selv ned slik?

Jeg syns ikke det er tråkking på seg selv. For å kunne gjøre noe med problemet så må man finne ut hvor problemet ligger og ta tak. Og ligger problemet i hodet så må man gjøre noe med hodet. Og psykiske problemer er ofte bare psykiske problemer og har ikke rot i det fysiske. Psykiske problemer kan av og til kan hjelpes med medisiner men krever alltid stor innsikt og jobbing med meg selv og sine problemer med eller uten profesjonell hjelp.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 20:41   #1122
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Tråkker overhodet ikke på meg selv, gett. Behandler meg selv meget pent. Mye penere enn de fleste jeg vet om. Jeg overspiser fordi at det er det jeg har gjort for å takle ting hele min oppvekst. Å ikke innse det ville være å juge kraftig for meg selv. Er det penere da? Det ville vært å tråkke på meg selv og frarøve meg selv enhver sjanse til å noen gang klare å slutte med den skadelige atferden.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 20:48   #1123
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Tråkker overhodet ikke på meg selv, gett. Behandler meg selv meget pent. Mye penere enn de fleste jeg vet om. Jeg overspiser fordi at det er det jeg har gjort for å takle ting hele min oppvekst. Å ikke innse det ville være å juge kraftig for meg selv. Er det penere da? Det ville vært å tråkke på meg selv og frarøve meg selv enhver sjanse til å noen gang klare å slutte med den skadelige atferden.

Du sa det så mye finere enn det jeg fikk til... Men det var akkuratt det jeg ville si!!!!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 20:55   #1124
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Og psykiske problemer er ofte bare psykiske problemer og har ikke rot i det fysiske.

Feil!!! Psyken (som alt annet i kroppen) er et resultat av kjemiske prosesser. Så alt har rot i det fysiske på en eller annen måte. Og en ubalanse i kjemien kan føre tiden ubalanse i Psyken. Og en balansert kjemi (metabolisme) minsker risikoen for psykiske plager.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 20:58   #1125
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Feil!!! Psyken (som alt annet i kroppen) er et resultat av kjemiske prosesser. Så alt har rot i det fysiske på en eller annen måte. Og en ubalanse i kjemien kan føre tiden ubalanse i Psyken. Og en balansert kjemi (metabolisme) minsker risikoen for psykiske plager.

Så du mener at alle problemer kan løses med en pille? Da tror jeg det kommer til å være vanskelig for deg å komme dit du vil... (Hører jeg selv er veldig sarkastisk og negativ her, men sånn får det være...)

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Inspirert av bildetråden Vimpane Ketolysekuren 9 18-08-10 15:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no