Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Forskjell på ketosen på ED kontra ketolyse??

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-03-10, 17:15   #1
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Forskjell på ketosen på ED kontra ketolyse??

Etter å ha gått på eurodiett mer eller mindre det siste året, har jeg nå den siste uken gått på ketolysekuren. Jeg er vant til å være i ketose på ED, men makan til varme på ketolysekuren!! Brenner som en ovn.... Tror dere det er fordi forbrenninga er skrudd opp?? Videre har jeg plutselig fått de PMS-symtomene, hovne bryster, typiske menssmerter, osv. Kan det komme av frigjøring av hormoner fra lagret fett? Har nemlig vanligvis ingen slike symptomer da jeg går på hormonspiral. Jeg har ikke gått noe ned i vekt denne uken, men har jo ikke noe vann å miste, og magen er jo hele tiden mye fullere enn på ED.... Håper at alt dette betyr en mer effektiv forbrenning av fett) Noen andre som erfaring ang. dette?

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 18:36   #2
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Forskjell på ketosen på ED kontra ketolyse??

Vanskelig å vite hvor man skal starte tråder for at noen skal se den....Hjelper kanskje å skrive innlegg selv for da kommer den vel på siste innlegg?

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 22:52   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Forskjell på ketosen på ED kontra ketolyse??

Høres ut som om du er i en skikkelig ketogen ketose, om man kan si det. Jeg mener i forhold til kaloriredusert ketose!
Varme, hormonregulering, joda...... høres kjent ut!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 23:05   #4
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Forskjell på ketosen på ED kontra ketolyse??

Ja, jeg er selvfølgelig spent på effekten av en "ordentlig" ketose! ED angrer jeg ikke på, var inngangsbilletten min i lav-karbo-verdenen, og gikk ned 20 kilo i fjor på det. Men det er ikke noe man kan leve med over lengre tid, og jeg har blitt nyssgjerrig på alle de andre helseeffektene jeg hører om man får med fettrikt kosthold. Men viktigst er det at jeg har fått med mannen! Foreløpig er det såååå mye god mat å kose seg med, og dessuten påske, så tror ikke jeg går ned noe før etter påske, men uansett blir det forbrent noe voldsomt her!

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 23:31   #5
nonta
Medlem
 
nonta sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
Innlegg: 270
nonta har en fantastisk aura rundt segnonta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Forskjell på ketosen på ED kontra ketolyse??

Jeg har vært på begge kurene, og også opplevd den utrolige varmen.. Og jeg tror helt sikkert for min kropp at når det skjer skrur kroppen opp forbrenninga for å klare å håndtere all næringen. Når jeg har det slik går jeg ikke ned i vekt. Det er jo etter mitt hue også logisk, for når skal vel kroppen få tid til å brenne lagra fett hvis den stadig blir tilført nytt utenfra...
Jeg har gått på lavkarbo/ketolyse siden mai og gått ned ca 9 kg bare, så nå er det ED for meg så sparer jeg ketolyse til fest, når jeg bare skal hindre vektoppgang(Gleder meg til påske ;-) ) (Det er jo lite kalorier også på ED så kroppen blir jo vant til å leve med mindre når du går på ED)
Men, det er jo ikke sikkert at jeg har rett altså...

__________________




Min blogg: http://purefoodlifestyle.blogspot.no/
nonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 23:47   #6
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Forskjell på ketosen på ED kontra ketolyse??

Opprinnelig lagt inn av nonta, her.

Jeg har vært på begge kurene, og også opplevd den utrolige varmen.. Og jeg tror helt sikkert for min kropp at når det skjer skrur kroppen opp forbrenninga for å klare å håndtere all næringen. Når jeg har det slik går jeg ikke ned i vekt. Det er jo etter mitt hue også logisk, for når skal vel kroppen få tid til å brenne lagra fett hvis den stadig blir tilført nytt utenfra...
Jeg har gått på lavkarbo/ketolyse siden mai og gått ned ca 9 kg bare, så nå er det ED for meg så sparer jeg ketolyse til fest, når jeg bare skal hindre vektoppgang(Gleder meg til påske ;-) ) (Det er jo lite kalorier også på ED så kroppen blir jo vant til å leve med mindre når du går på ED)
Men, det er jo ikke sikkert at jeg har rett altså...

Du har jo tross alt gått NED 9 kg siden mai da, det er motsatt av hva jeg opplevde fra mai 2009 til januar 2010, jeg gikk OPP 6 kg. Det var perioden etter fase 1 og 2 på ED, hvor jeg desperat prøvde å hente meg inn igjen når jeg var møkkalei ED-produkter.... ED er utrolig effektivt når du greier å følge dietten til punkt og prikke, men når du begynner å sprekke hver uke og gir blaffen i ferier, går man OPP i stedet..... Jeg har også tenkt litt som deg, at funker ikke ketolysekuren ift. nedgang for meg, så får jeg ta ED til hverdags, og ketolyse i ferier....Men er redd det blir mye krøll med forbrenninga da....? Uansett så er det fantastisk å kunne spise kjempegod mat uten å gå opp i vekt, er overhodet ikke fristet til å sprekke på karbohydrater, og i forhold til ED så er det reine matorgien.... Så vil tiden vise om jeg greier å begrense matinntaket noe etterhvert som jeg kommer over rusen med all maten, overspiser nok grundig nå fordi jeg plutselig kan spise så god mat....

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 00:04   #7
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Forskjell på ketosen på ED kontra ketolyse??

Opprinnelig lagt inn av nonta, her.

Det er jo etter mitt hue også logisk, for når skal vel kroppen få tid til å brenne lagra fett hvis den stadig blir tilført nytt utenfra...

Nå er det ikke sånn at kroppen bruker lagret fett direkte!
Fettet man tilfører må til for å gjøre om kroppsfett til ketoner, som er det som forbrennes. Spiser man for lite på en ketolyse- kur, vil man ikke gå ned i vekt fordi kroppen ikke klarer å omgjøre nok fett til brennstoffet ketoner!
Sånn helt forenklet, liksom!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 00:18   #8
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Forskjell på ketosen på ED kontra ketolyse??

Jeg er litt spent på hvor mye man kan/skal spise egentlig for å gå effektivt ned i vekt. Nå må jeg innrømme at jeg er STAPPA , fordi jeg nesten ikke greier å stoppe når maten er så himmelsk god....Torkil skriver jo selv at noen av årsaken til vektnedgangen er at man spiser mindre fordi fettet metter? Har en ide om at det er om å gjøre å finne ut hva som er passe mengde mat til min kropp. Må innrømme at jeg enda ikke har forstått logikken ift. at man skal spise såpass mye, forstår det med at det må endel fett til for å få effektiv forbrenning, men når det nivået er oppnådd, så må man vel gi kroppen en sjanse for å forbrenne av lageret og ikke av dagens matinntak?

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 00:31   #9
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Forskjell på ketosen på ED kontra ketolyse??

Men for å forbrenne dette lageret trengs det mye energi, og den må tilføres utenifra hver dag i passe store mengder!

Ta en titt på denne siden, så skjønner du kanskje at dette ikke helt virker logisk for mange! Selv legen min fikk dilla!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 01:07   #10
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Forskjell på ketosen på ED kontra ketolyse??

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Men for å forbrenne dette lageret trengs det mye energi, og den må tilføres utenifra hver dag i passe store mengder!

Ta en titt på denne siden, så skjønner du kanskje at dette ikke helt virker logisk for mange! Selv legen min fikk dilla!

He,he, ja jeg har lest denne tråden Kan love deg at det ikke går i en kvart kyllingfilet pr.pers her i huset!! Jeg får i meg ganske mye fett også. Skal begynne å telle etter påske, så jeg vet litt mer hva jeg putter i meg, men i påsken har jeg gitt meg selv lov til å kose meg ubegrenset bare det er ketolysevennlig! Har sett matlistene du førte fram til legetimen, og det er ganske mye mat, ja!! Og du gikk ned 3,5 kg? (hvis jeg husker rett?)

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 10:47   #11
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Forskjell på ketosen på ED kontra ketolyse??

Legen mis skjønte overhodet ikke at det kunne gå an å spise så mye mat og gå ned i vekt samtidig! Han syns jo tom at jag hadde gått ned i meste laget på såpass kort tid!

Selv syns jeg ikke det er mye mat. Muligens mange måltider, men når man skal skrive opp absolutt alt, ser det mye ut, selv om det bare er 15g og 10g etc.
Nesten hver dag har jeg spist for lite karber og fett i forhold til ketolyse- teorien, så så ille kan det jo ikke ha vært. Og vekta gikk jo fint nedover, den!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 11:02   #12
BitTorres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 553
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Forskjell på ketosen på ED kontra ketolyse??

Selv er jeg mann, men husker godt den varme effekten fra min første tid. Kjerringa liker å sove i et KALDT soverom, jeg klarer meg godt med langt over pluss 20. skulle bodd i Spania...Nok om det. Etter overgangen til dette kostholdet, merket jeg fortsatt kulden, men det var som om kroppen min hadde blitt innhyllet i et varmende fettlag. Snodig følelse.

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 11:33   #13
nonta
Medlem
 
nonta sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
Innlegg: 270
nonta har en fantastisk aura rundt segnonta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Forskjell på ketosen på ED kontra ketolyse??

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Nå er det ikke sånn at kroppen bruker lagret fett direkte!
Fettet man tilfører må til for å gjøre om kroppsfett til ketoner, som er det som forbrennes. Spiser man for lite på en ketolyse- kur, vil man ikke gå ned i vekt fordi kroppen ikke klarer å omgjøre nok fett til brennstoffet ketoner!
Sånn helt forenklet, liksom!

Du har sikkert rett i det, og det er kanskje derfor jeg har slitt. Klarer ikke å finne den rette balansen, enten går jeg i "sparebluss" (tror jeg)eller så går jeg veldig seint ned fordi jeg sikkert spiser for mye. Eneste gangene jeg føler jeg får en solid effekt er når jeg trener ved siden av, og da har jeg blitt så sliten at jeg ligger flat i 2 dager.. Lette gåturer og ED ser ut til å være mer effektivt for meg.To ganger tidligere har jeg begynnt på ED når vekta stagnerer på ketolyse, og blitt avbrutt av graviditet. Nå har jeg manna meg opp siden jul for å komme igang på ED igjen, jeg er jo også helt vill etter ketolyse mat..
Skal sjekke ut den matlista di :-) spent på hvordan det går med velkalkulerte "ketolysesprekk" i påska :-)

__________________




Min blogg: http://purefoodlifestyle.blogspot.no/
nonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 11:45   #14
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Forskjell på ketosen på ED kontra ketolyse??

Kan orientere om at jeg har gått ned 1 kg den siste uka, med massiv fråtsing av ketolysemat! Magesekken min har vært STINN hver kveld! Har tenkt at jeg iallefall spiser for mye til å gå ned i vekt, men kanskje det derimot har fått fart på forbrenninga igjen?? Verden står ikke til påske, sier jeg!!

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 11:50   #15
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Forskjell på ketosen på ED kontra ketolyse??

Flott Solange

Jeg spurte legen min når jeg var i Bergen sist ang dette med ketose på lite kcal. Og hun sa at det er utelukkende antall karbs som gjør at man er i ketose og ikke kcalunderskudd.
Jeg fortalte at om jeg spiste like mange karbs på Ketolyse som på ED så var jeg ikke i ketose, men hun mente at jeg nok var det uansett selv om jeg da ikke fikk utslag på stix.

Jaja jeg vet ikke om jeg er enig, men ikke lett å diskutere med legen heller Iallefall ikke når jeg lurer på det selv og ikke kan komme med en vitenskapelig forklaring på hvorfor jeg tror det er en forskjell på disse tilstandene av ketose.
Jeg forbrenner iallefall fett selv og mister ikke muskelmasse på ED, det gjorde jeg nok heller ikke på Ketolyse. Og så lenge det funker så kjører jeg på, men guuu som jeg savner maten på ketolyse innimellom

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 11:57   #16
nonta
Medlem
 
nonta sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
Innlegg: 270
nonta har en fantastisk aura rundt segnonta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Forskjell på ketosen på ED kontra ketolyse??

Så bra Solange!! Grattis:-) :-)

__________________




Min blogg: http://purefoodlifestyle.blogspot.no/
nonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 12:04   #17
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Forskjell på ketosen på ED kontra ketolyse??

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Flott Solange

Jeg spurte legen min når jeg var i Bergen sist ang dette med ketose på lite kcal. Og hun sa at det er utelukkende antall karbs som gjør at man er i ketose og ikke kcalunderskudd.
Jeg fortalte at om jeg spiste like mange karbs på Ketolyse som på ED så var jeg ikke i ketose, men hun mente at jeg nok var det uansett selv om jeg da ikke fikk utslag på stix.

Jaja jeg vet ikke om jeg er enig, men ikke lett å diskutere med legen heller Iallefall ikke når jeg lurer på det selv og ikke kan komme med en vitenskapelig forklaring på hvorfor jeg tror det er en forskjell på disse tilstandene av ketose.
Jeg forbrenner iallefall fett selv og mister ikke muskelmasse på ED, det gjorde jeg nok heller ikke på Ketolyse. Og så lenge det funker så kjører jeg på, men guuu som jeg savner maten på ketolyse innimellom

Man skal gjøre det som funker for en, etter å ha lest her på forumet et år, så ser det ut til at nøkkelen for vektnedgang er utrolig individuell. Kan ha med store individuelle forskjeller på hva som gir utslaget på den kjemiske balansen i kroppen, tenker jeg Jeg strever hele tiden med å forstå hva som skjer med kroppen med disse forskjellige typer matinntak, men vet ikke om jeg blir noe klokere. Jeg håper jo at alt fettet gjør at kroppen legger inne et ekstra gir ang. fettforbrenninga, for min del. Så nå skal jeg være "prøvekanin" for meg selv en stund og se Det er iallefall lettere på ketolyse når det er ferie, det er sikkert og visst!!

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 12:51   #18
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Forskjell på ketosen på ED kontra ketolyse??

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Man skal gjøre det som funker for en, etter å ha lest her på forumet et år, så ser det ut til at nøkkelen for vektnedgang er utrolig individuell. Kan ha med store individuelle forskjeller på hva som gir utslaget på den kjemiske balansen i kroppen, tenker jeg Jeg strever hele tiden med å forstå hva som skjer med kroppen med disse forskjellige typer matinntak, men vet ikke om jeg blir noe klokere. Jeg håper jo at alt fettet gjør at kroppen legger inne et ekstra gir ang. fettforbrenninga, for min del. Så nå skal jeg være "prøvekanin" for meg selv en stund og se Det er iallefall lettere på ketolyse når det er ferie, det er sikkert og visst!!

Ja vi er nok ganske så forskjellige alle sammen selv om vi i teorien er helt like innvendig
Men så lenge man finner sin vei så tror jeg man må kjøre på det.
Bruk litt tid på ketolysen, det er tross alt ganske så forskjellig fra det du har drevet på med i 14 mnd så kroppen trenger nok litt tid

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 15:36   #19
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Forskjell på ketosen på ED kontra ketolyse??

Så flott med nedgang Solange - skal følge deg videre da dette er interessant for alle oss som gå på ED også.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er forskjell på Ketolyse og Skaldeman? Bathory Spis deg ned i vekt med Skaldeman 4 04-12-09 12:47
Operasjon, ketolyse, og måte å være utav ketosen på? nattinatt Ketolysekuren 28 15-09-09 12:34
Forskjell på ketolyse og skaldemann? lillestine Ketolysekuren 5 13-01-08 15:43
ketolyse kuren kontra Atkins.. nomma Lavkarbo generelt 6 10-06-05 23:58
Føler ingen fysisk forskjell i ketosen... elian Induksjonen 1 26-07-04 15:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no