Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Bacon/tørrfisk

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-07-11, 20:47   #51
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bacon/tørrfisk

Opprinnelig lagt inn av avuna, her.

13g carbs er ikke allverden.

Tja, det er vel 100g av det bruker opp nesten hele karbokvoten for dagen om du følger atkins. Så jeg vil si det er all verden.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 20:55   #52
avuna
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 63
avuna er på en erverdig vei

Sv: Bacon/tørrfisk

ja ikke om du sparer karbs til noe godt da

__________________




avuna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 20:57   #53
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Bacon/tørrfisk

Har du noen formening om hvor mange karber du får i deg i løpet av en dag da? Og sånn ca med fett og proteiner? På Fedon kan det kanskje gå an med vanlig yoghurt, men ikke på noen av de andre lavkarbo kostholdsretningene

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 20:58   #54
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bacon/tørrfisk

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg blir litt forvirret av deg... Noen ganger virker du som å virkelig å ha teket på lavkarbo, andre ganger virker du som om du bedriver gjøn med hele lavkarbo.. Er du seriøs eller kjeder du deg bare?

Hvordan skal jeg tolke deg?? Du VET jo at krokan er sukker, du VET jo at napoleonskake er sukker, du VET jo at yoghurt ikke er helt ok. Eller gjør du ikke?


Uææææ, jeg vil ha svar først!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 21:20   #55
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bacon/tørrfisk

Opprinnelig lagt inn av avuna, her.

ja ikke om du sparer karbs til noe godt da

Spare til noe godt? Du kan ikke spare 15g karbs. Du skal ha disse fra grønnsaker som står på tillatt-lista på atkins induksjon. Det er ikke som Grete Roedes Ja-merker

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 22:10   #56
avuna
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 63
avuna er på en erverdig vei

Sv: Bacon/tørrfisk

ja nettopp jeg gidder ikke spise grønnsaker, fordi jeg følger mine egne oppskrifter, og driter i helsa, bare jeg går ned. Jeg vet hva som er bra og ikke, bare prøver å holde meg under 20 karbs så går alt bra. Må bare spise litt vitaminer om det går dårlig med helsa, har ikke spist grønnsaker på 10 år. si at jeg har en halv boks med rømme og skifter den ut med en halv youghurt= 6g, godt å få litt blåbær som er antioksidanter. Så kjører du linfrø istedet for sesam for omega-3, tar meg en pakke ertestuing til helgen som er 6-7 g, helsefrik er jeg ikke, bare må ned i vekt Litt nøtter som er 8 g karb, så kan du egentlig ikke spise så mye mer den dagen så venter du til neste dag og kjører litt karbs da og. Jeg vil jo nyte å gå ned, ikke bli deppa fordi jeg må spise noe jeg ikke vil spise og som er uten smak. Om alle tenker sånn så kan hvem som helst gå på kuren. jeg har tatt inn l-carnitine for fettforbrenning, karbs går jo bort bare du løfter rompa og lager mat i 2 timer. Yoghurt er jo også godt for å bli kvitt det som er i magen. Det kan vel være at jeg har misset et poeng, men funker det så er det jo flott. Det kan også være at alt dette inneholder ting jeg ikke vil ha til alle måltid, men mister jeg fett i løpet av dagen så er jeg fornøyd.

Mylog.no og diett.no er for alle, og veldig nice å lete etter mat som er bra for deg.

__________________





Sist redigert av avuna : 08-07-11 kl 22:16.
avuna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 22:16   #57
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bacon/tørrfisk

Opprinnelig lagt inn av avuna, her.

driter i helsa, bare jeg går ned.

Vel, da her jeg dårlige nyheter til deg for du vil nemlig ende opp med det motsatte, nemlig å ikke gå ned. Kroppen lærer ganske fort, og når man utsetter den for usunne hurtigkurer svarer den med å tviholde på kiloene.
Og du sier du vet hva som er bra og ikke, men hele tråden her viser det stikk motsatte.
Dersom du ikke ønsker å spise noe særlig grønnsaker bør du kanskje heller se på Skaldeman sitt opplegg?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 22:24   #58
avuna
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 63
avuna er på en erverdig vei

Sv: Bacon/tørrfisk

Takker for tipset, denne ser digg ut, men vil jo ha et sunt kosthold som gir meg vektreduksjon for alltid også, skal man bli vant til det så må man ta det et steg i gangen, så har jeg ikke spist nok fett på 20 år heller. 5 kg er bedre enn ingenting, eksperimenterer til jeg har de 5 så får jeg finne noe bedre eller dårligere. Jeg vil jo ikke akkurat spise konstant feil ting heller for å gi meg problemer på motsatt ende av banen. Kunnskap eller tipping går for det samme, du finner ikke ut av noe før du har testet det. Jeg tipper nok at kroppen har behov for mat jeg ikke spiser til vanlig, men en plass går jo grensa, om det funker vet jeg ikke. Jeg holder vekta om jeg vil, men jeg takler ikke at den står stille. Jeg vil så fort som mulig få meg ei skikkelig brødskive ifall, så fort jeg klarer å takle dette.(kan ikke vite at jeg noengang kommer til å få spist den).

__________________




avuna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 22:27   #59
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Bacon/tørrfisk

Det er milevis forsjell på tipping og kunnskap! Om du følger en kjent lavkarboretning som Atkins, Ketolysekuren, Skaldeman osv, gjør du ting på en måte man VET funker og som gir kroppen det den trenger av næring.

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 22:32   #60
avuna
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 63
avuna er på en erverdig vei

Sv: Bacon/tørrfisk

Kjenner ingen av de igrunn, mer enn hva jeg får tak i her, men du må jo teste om det fungerer for din kropp, om den er bra for helsa kan jo ingen bevise, så du gjør det du vet er best for din kropp, spiller ikke noen rolle hva noen har funnet ut, det er du som må gjennomføre det som trengs for at du skal få den helsen du vil ha? Research ftw, digger det. Greit nok at jeg tester en retning som har vært velkjent i 20 år eller mer, men nye ting som man kan få til er mer inspirerende enn eksisterende informasjon. Jeg har ikke noe problem med å bruke meg selv som research metode, om det fungerer så blir jeg happy, eller så er det å prøve noe nytt. Jeg må nok si ja takk til grønnsaker skal det fungere, men da må jeg også gi slipp på det som er digg og det er vanskelig. Beklager opphetet og lang diskusjon i dag. Jeg er en ekstrem "fighter for my believes". Jeg må ha mer informasjon om emnet, etterhvert som informasjonen kommer inn så er jeg sikker på at jeg finner den rette kuren.

__________________





Sist redigert av avuna : 08-07-11 kl 22:37.
avuna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 22:35   #61
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Bacon/tørrfisk

Det du driver med virker ikke særlig sunt for det første, og blir vel litt som å finne opp hjulet på nytt.
Men, lykke til.

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 22:40   #62
avuna
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 63
avuna er på en erverdig vei

Sv: Bacon/tørrfisk

Har testet dietter før, jeg klarer ikke å følge ting som andre lager heh, suger at jeg aldri har spist sunt da, men takk for at du prøver å få det inn i hodet mitt at jeg må spise sunt. Kanskje skal jeg koke kålruletter, og droppe karbs utenom. Makrell i tomat, åssen får dere til å spise det uten å ha brød til? Om jeg spiser carbs en gang i dagen, vil da vekten stå stille til du har brent det bort, eller vil vekten fortsette å gå ned resten av dagen, eller vil det sende signaler til hjernen om at du vil ha carbs og ødelegge forbrenningen? Høres helt sinnsykt ut det jeg sier nå, men det er mange ting som er uklart etter informasjonen jeg har fått så langt.

__________________




avuna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 22:48   #63
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bacon/tørrfisk

Har du lest denne? http://www.lchfnorge.no/lavkarbo3minutter.pdf

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 22:55   #64
avuna
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 63
avuna er på en erverdig vei

Sv: Bacon/tørrfisk

ja. følger den der, men har unngått grønnsaker de 4 første dagene, og heller tatt baconcrisp heller enn bacon(billigere og det samme inntaket), iskrem med litt sjokolade, og nå nøtter istedet for sjokolade. Rømmeis er bedre enn fløteis(så karb er på 15g i dag). har vært på 25 de andre dagene. det finnes jo kurer med opptil 150 karbs, men fikk høre at 72 karbs i dagen er nok for å komme i ketose, det eneste jeg er usikker på er om når du spiser karbs vil det ødelegge alt, eller vil det bare gi deg en liten stopp, eller vil jeg få høyt blodsukker resten av dagen? Jeg vil heller ha grovt brød enn dette i lengden, men prøver å unngå så godt jeg kan alt som er karb den første uka, så får jeg ta det oppover etterhvert. noe jeg ikke har klart så langt, må ha litt karbs i løpet av dagen men denne isen var ihvertfall ikke verdt det på måten jeg lagde den på:P

__________________




avuna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 23:02   #65
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Bacon/tørrfisk

Hva med et lavkarbobrød? Rundstykker? Finnes mange enkle, kurante oppskrifter

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 23:11   #66
avuna
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 63
avuna er på en erverdig vei

Sv: Bacon/tørrfisk

Ok skal vi se:

frokost: linfrøbrød(2 karbs pr 100g) med ost
lunch: linfrøbrød(2 karbs pr 100g) med makrell
middag: kjøtt med ertestuing/kålrotstuing og saus
kvelds: ja hva spiser jeg da? bacon eller iskrem så langt, må ha i meg noe melk men orker ikke melken uten å lage den til.

__________________




avuna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 23:15   #67
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bacon/tørrfisk

Opprinnelig lagt inn av avuna, her.

Ok skal vi se:

frokost: linfrøbrød(2 karbs pr 100g) med ost
lunch: linfrøbrød(2 karbs pr 100g) med makrell
middag: kjøtt med ertestuing/kålrotstuing og saus
kvelds: ja hva spiser jeg da? bacon eller iskrem så langt, må ha i meg noe melk men orker ikke melken uten å lage den til.

Erterstuing har mange karber.. Flere enn du aner. Men du? Du svarte ikke på det jeg lurte på!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 23:17   #68
avuna
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 63
avuna er på en erverdig vei

Sv: Bacon/tørrfisk

ja vet ertestuing er verre enn kålrot:P Jeg kødder ikke med lavkarbo, jeg orker bare ikke å lese så mye, og jeg er litt av en kverulant, jeg vil bare ha det beste som jeg kan få til enhver tid, og det gjelder også gratis informasjon. Om jeg kjeder ræven av meg ja det gjør jeg, jeg har bare tenkt på mat i hele dag og det smakte ikke godt hele tida. Som du ser er jeg ikke veldig sosial, bare elsker å prate med folk. Jeg har enda ikke fått inn bøkene mine som har ligget fra biblioteket i 5 måneder. 15 timers åpningstid.

__________________




avuna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 23:20   #69
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bacon/tørrfisk

Opprinnelig lagt inn av avuna, her.

ja vet ertestuing er verre enn kålrot:P Jeg kødder ikke med lavkarbo, jeg orker bare ikke å lese så mye, og jeg er litt av en kverulant, jeg vil bare ha det beste som jeg kan få til enhver tid, og det gjelder også gratis informasjon.



Vet du?? Så lenge du har funnet noe som funker for deg, så kan jeg ikke annet ønske deg lykke til!

Humrer fremdeles for meg selv...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 23:23   #70
avuna
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 63
avuna er på en erverdig vei

Sv: Bacon/tørrfisk

er nemlig det jeg ikke har gjort. Det finnes ingen fasit svar. Håper jeg må på do snart, ellers har jeg fått meg problemer. 800g på en dag opp er mye hva? og tusen takk for at noen setter meg i tvil Jeg tviler på at jeg orker mer is.

__________________




avuna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 23:39   #71
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bacon/tørrfisk

Opprinnelig lagt inn av avuna, her.

Håper jeg må på do snart, ellers har jeg fått meg problemer.

Det er en av grunnene til å spise grønnsaker, pga at fiberen holder magen i gang...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 07:23   #72
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Bacon/tørrfisk

Latskapen lenge leve. Ser at du åpenbart ikke har giddet og tatt en titt på linkene som du har fått en gang. Forventer du virkelig at du skal få alt rett opp i hendene? Ta en titt på linkene, gå på biblioteket og lån deg noen bøker, så skal du se at det går så mye bedre. Litt innsats må man legge i det selv.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 09:46   #73
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Bacon/tørrfisk

Trallalla, trallalla, trolleri og trollera

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 10:18   #74
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bacon/tørrfisk

Jeg forstår ingenting av denne tråden jeg. Men, om TS ønsker å gå ned i vekt, så må h*n rett og slett bite i det sure eple og begynne å spise riktig. Spise gode norske grønnsaker, er jo sååå mye godt der ute. Spis skikkelig med rent kjøtt, egg og ekte smør- ikke det der ekle margarinen. Med tiden vil du oppdage at du liker dette, mye bedre enn det du likte før. Man kan da ikke være 30 å ikke spise grønnsaker

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 10:24   #75
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Bacon/tørrfisk

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Trallalla, trallalla, trolleri og trollera

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bacon Crisps/ Bacon Gull Mankell Spørsmål og svar 4 18-05-11 10:56
Tørrfisk bmf Kake/dessert og snacks 4 03-09-10 18:28
Grillet tørrfisk!? Kanutten Generell diskusjon 34 01-06-09 13:47
Tørrfisk Monna Ketolysekuren 12 05-05-08 22:51
God snacks- tørrfisk! Michelle Kake/dessert og snacks 9 05-05-08 22:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no