Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Småsnacks

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-09-05, 11:27   #1
Olavaw
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 47
Innlegg: 3
Olavaw er på en erverdig vei

Småsnacks

Hei!

Lurer på om det er noen som har tips for småsnacks som man kan putte i veska og få i seg uten at man stopper opp i det sosiale livet? Før kunne jeg spise kjeks hvis jeg var sulten mellom måltider, men det var jo selfølgelig kaloribomber av noen sjokoladekjeks

Frukt og gulrøtter er jo noe, men begynner å bli litt lei det.

Noen som har noen gode tips? Tenker da hovedsaklig på ting som man kan putte i seg uten for mye oppmerksomhet fra omverdenen, og folk som mener man er fanatisk

Mvh
Olava

Olavaw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 29-09-05, 11:40   #2
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

du kan jo kjøpe barer. de er enkle å putte i veska, eller ha med deg noen nøtter (valnøtter, mandler osv) eple, pære eller annen frukt. viss du har kokeboka til lindberg, så står det oppskrift på mandelkjeks der, som du kan bake, og ta med et par av...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 29-09-05, 11:56   #3
tuttamost
Juniormedlem
 
tuttamost sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 43
tuttamost er på en erverdig vei

Du kan ta med et par Baby Bel-oster. De er ikke så værst, litt dyr, men...

__________________
TUTTAMOST



tuttamost er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-09-05, 12:41   #4
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

babybel oster er jo kjempesmart. men hvilken filosofi følger du? (jeg ga masse fedon tips oppe her, men ikke alle de er så smarte viss du følger atkins...)

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 29-09-05, 13:27   #5
Olavaw
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 47
Innlegg: 3
Olavaw er på en erverdig vei

Takk for tipsene

prøver følge Fedon, men gjør det av medisinske årsaker som ikke hele verden trenger å vite om, og det blir der derfor ikke 100%, da jeg ikke gir opp mitt sosiale liv

Da er det greit å ha noe småsnacks som man kan putte i seg uten at folk reagere, hvis dere skjønner hva jeg mener

Olava

Olavaw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 29-09-05, 14:59   #6
Lara
Medlem
 
Lara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Innlegg: 390
Lara har en fantastisk aura rundt segLara har en fantastisk aura rundt seg

Hva med baconcrisp?Der er det bare 0,2 karbohydrater pr 100g.Eller noen osteskiver-der er det 0 karber. Jeg følger Atkins,vet ikke hvordan det passer med Lindberg.

__________________



1.delmål nådd:- 7kg
2.delmål:ned 3kg
Lara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-09-05, 16:15   #7
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

I tillegg til det som er sagt over her, så sverger jeg til noen nøtter(sunt) og en LindbergBar(vet ikke hvor i prosessen du er da)og kan underskrive på babybel. Det er snadder og metter(Greit å ha i veska)


Frukt kan gi litt mye karber....
Lykke til

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 29-09-05, 16:41   #8
Elena
Seniormedlem
 
Elena sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 522
Elena har en fantastisk aura rundt segElena har en fantastisk aura rundt seg

Om du skal på fest, synes jeg stangselleri er supert.

ellers synes jeg bacongull eller en liten liten bit atkinssjokolade eller 70% kakao sjokolade er supert som snacks

klem

__________________
No gut's no glory

Elena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ca 30 karbs om dagen Svar med sitat
Gammel 06-10-05, 21:24   #9
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Småsnacks

fant små 70% sjokolader et eller annet sted...kjekke å ha i veska. NØTTER! Genialt..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 06-10-05, 22:58   #10
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Småsnacks

Alle typer nøtter (peanøtter, macedamia, cashew, walnøtter, paranøtter osv), 70-86% sjokolade, bacongull, lindberg- eller atkins sjokoladebarer. Mye å velge i.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 07-10-05, 09:41   #11
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Småsnacks

Nå har bocca 70% kommet med porsjonspakkete sjokolader (5g i hver eller noe sånt kansje 10. ) koster lit 35 på rema eller noe sånt for en pose med 200 g eller noe sånt oppi. men lett å ha i vesken.. og så er det ikke mulighet for overspising om resten ligger hjemme
(og til dere menn som ikke går med veske så har dere vel store lommer i jakken lite tips, ikke bruk baklommen setter en fin liten brun flekk etter hvert )

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-10-05, 21:43   #12
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Småsnacks

Opprinnelig lagt inn av Helenemor

lite tips, ikke bruk baklommen setter en fin liten brun flekk etter hvert )

06-10-05 22:58

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-10-05, 18:46   #13
Olavaw
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 47
Innlegg: 3
Olavaw er på en erverdig vei

Sv: Småsnacks

Opprinnelig lagt inn av tuttamost

Du kan ta med et par Baby Bel-oster. De er ikke så værst, litt dyr, men...


kjempegod ide...mulig jeg er feilinformert men er ikke dette nei-mat?

Olavaw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 19-10-05, 18:52   #14
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Småsnacks

Opprinnelig lagt inn av Olavaw

kjempegod ide...mulig jeg er feilinformert men er ikke dette nei-mat?

Nei mat? Jo hvis du følger Grete Roede så, men det er det vel ingen somgjør her inne på lavkarboforumet?
Lindberg anbefaler jo ikke så mye mettet fett da, men han begynner å bli mer liberal nå enn før når det gjelder dette. Hvis du følger Atkins, Kwasniewski, Ketolyse eller andre lignende dietter, er Babybel HEEEEELT ok.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 19-10-05, 18:55   #15
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Småsnacks

Ser nå at du følger Fedon, så det ikke med en gang siden det ikke står i prodilen din.
Men du kan trygt spise en Babybel som et mellommåltid, Lindberg anbefaler litt god ost en gang innimellom. Jeg kjenner mange som går på Lindberg og som spiser endel av disse ostene som mellommåltid, og det funker helt fint.

Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no