Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hva spiser du når du er syk?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-07-08, 19:32   #1
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Hva spiser du når du er syk?

Jeg er syk! Buhu ... Tror det må være en slags halsbetennelse eller noe i den duren, for det gjør så vondt i halsen!

Å spise har vist seg å være en utfordring de siste dagene. For det første har jeg ikke store matlysten, noe som er veldig nytt meg meg, men det er også vanskelig å svelge. Jeg har spist en del cc, fordi det er lett å svelge, og en del bringebær. Så drikker jeg vann og te. Er det noen som har noen andre ideer? Cc var visst ikke så god idè heller, for jeg tror det er det som gjør meg veldig slimete i halsen.

Prøver også å snakke meg selv bort fra å gå på butikken og kjøpe godteri ... Det er ikke så lett akkurat nå! Flaks for meg at jeg er litt for lat til å gå på butikken

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 22:41   #2
noli
Medlem
 
noli sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 38
Innlegg: 132
noli har en fantastisk aura rundt segnoli har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva spiser du når du er syk?

Når jeg er syk spiser jeg akkurat det jeg har lyst på, siden jeg sjelden har noe særlig matlyst da uansett.

__________________


noli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 22:47   #3
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hva spiser du når du er syk?

jeg har heller ikke så mye matlyst når jeg er syk, men har du problemer med halsen, så husk at melkeprodukter ofte fører til at det dannes slim i halsen... og sukker fører til at bakteriene får næring og trives bedre

det viktigste når man er syk er drikke

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 09:19   #4
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Hva spiser du når du er syk?

enig med de andre... er du syk- så bruk tiden på å bli frisk igjen... viktig å få masse væske i seg!

god bedring!

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 15:35   #5
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Hva spiser du når du er syk?

Takk for svar! Det med melkeprodukter visste jeg jo egentlig, og fikk en påminnelse etter en halv boks cc ... Jaja ... Det med sukker visste jeg ikke, but it makes sense Holdt meg inne, så jeg har ikke spist noe sukker likevel, heldigvis Det med væske har jeg klart, og bøtta nedpå med vann, selv når det gjorde vondt. Nå gjør det ikke så vondt lenger, og det er jammen godt med kaldt vann i varmen!
Nå er matlysta egentlig tilbake, men jeg gidder fremdeles ikke lage noe mat. Tror det har like mye med varmen å gjøre. I går kveld trodde jeg at jeg skulle kveles!

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketose - Hva skjer når man blir syk? mammamia Generell diskusjon 3 18-03-08 14:58
Hva skal jeg spis når jeg er syk? trude.lutt Dr Lindbergs 2 03-03-08 14:12
Hva spiser dere på lengre fjellturer/jaktturer? jegeren Lavkarbo generelt 3 23-01-07 16:01
Hva i allverden spiser dere til frokost? babyboo Induksjonen 18 29-09-05 17:16
jeg er blitt syk -hva gjør jeg med kuren? monalisa Induksjonen 10 24-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no