Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Easy-Life februar 2010

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-02-10, 00:34   #51
Venna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 22
Venna er på en erverdig vei
Smile

Sv: Easy-Life februar 2010

Nå har jeg akkurat spist en liten (4*3 cm ca) sjokoladerute fra Udo's choice. Dette er en såkalt sunn sjokolade som inneholder masse omega 3 og 6 og 70 % kakao.
Ble tipset om denne fra kursholder for noen uker siden, men jeg har ikke turt å smake på den før nå(av en eller annen merkelig grunn)
Den var kjempegod, men mektig så jeg klarer ikke å få i meg mer enn 1 rute (heldigvis)

Noen andre her som har smakt på denne?

Kan tenke meg at den er god å ha i krisetilfeller

__________________


Venna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: easylife Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 10:07   #52
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av Venna, her.

Nå har jeg akkurat spist en liten (4*3 cm ca) sjokoladerute fra Udo's choice. Dette er en såkalt sunn sjokolade som inneholder masse omega 3 og 6 og 70 % kakao.
Ble tipset om denne fra kursholder for noen uker siden, men jeg har ikke turt å smake på den før nå(av en eller annen merkelig grunn)
Den var kjempegod, men mektig så jeg klarer ikke å få i meg mer enn 1 rute (heldigvis)

Noen andre her som har smakt på denne?

Kan tenke meg at den er god å ha i krisetilfeller

Jeg vet at Udo`s choice er bra. Hvor har du fått tak i den?

fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 13:21   #53
Venna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 22
Venna er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av fesmak, her.

Jeg vet at Udo`s choice er bra. Hvor har du fått tak i den?

Jeg kjøpte den på trenings senteret der jeg går. Tar den optimale oljeblandingen fra Udo's også.
Sjokoladen er forholdsvis dyr. 39 kroner for 4 ruter...

__________________


Venna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: easylife Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 13:53   #54
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Må undersøke på mitt treningssenter og

fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 21:01   #55
zitrix
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 11
zitrix er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Noen som har noen tanker rundt dette?
http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=584064

Jeg er på uke 3 og har godt ned 12 Kilo synes det er vell mye men det er deilig.

zitrix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: xtravaganza Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 21:22   #56
Fomle
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Alder: 40
Innlegg: 61
Fomle er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Tja. det er jo klart at når man slanker seg, og får nye vaner. For så å bare returnere til de vanene som gjorde at du trengte å slanke deg i utgangspunktet. Så går vekten opp igjen. Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne det.

Meningen med slankingen vår, er vel å endre livsstilen? Og IKKE gå tilbake til de uvanene vi hadde før?
Mitt mål er et mer normalt, lav karbo kosthold, med mulighet for kos innimellom eller i helger. Ikke kos hver dag. Og MASSE trening. Da bør vekten bli stabil.

Men ender jeg tilbake i mine gamle vaner går vel vekten i taket igjen. Det skal IKKE skje.

Fomle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 23:06   #57
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Kroppen går vel litt i sparebluss på pulverkur, min forbrenning gikk i alle fall ned. Men nå når jeg spiser ganske strengt lavkarbo, stiger forbrenningen og jeg har fått mer muskelvekt. Vekta har jeg holdt stabil, men det har jo også bare gått knappe 2 mnd siden jeg sluttet med kosterstatteren. Hadde jeg derimot gått tilbake til måten jeg spiste før, ville nok situasjonen vært annerledes. Så det gjelder nok bare å legge om livsstilen for godt

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 17:29   #58
onlyxx
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 22
onlyxx er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av zitrix, her.

Noen som har noen tanker rundt dette?
http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=584064

Jeg er på uke 3 og har godt ned 12 Kilo synes det er vell mye men det er deilig.


Wow! 12 kg på under 3 uker?? det er jo helt utrolig!! Du må ha vært kjempeflink, veldig aktiv eller?

Eg tok av 5,4 første uken og var superfornøyd med det...er i min 2 uke nå og tror eg har stagnert litt Blir jo helt utolmodig hehe

onlyxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 18:28   #59
zitrix
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 11
zitrix er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av onlyxx, her.

Wow! 12 kg på under 3 uker?? det er jo helt utrolig!! Du må ha vært kjempeflink, veldig aktiv eller?

Eg tok av 5,4 første uken og var superfornøyd med det...er i min 2 uke nå og tror eg har stagnert litt Blir jo helt utolmodig hehe

Jeg holder meg KUN til pulveret, eneste som kommer ned i munnen minn annet en det, er 5 liter vann om dagen. Jeg prøver å holde måltidene gaske fast 1 pose klokken 0800 - 1400 og 2000.
Trener 3 - 4 ganger i uken, da med kunn fokus på fettforbrenning. fort gang med ca 130 fast i puls i en time. ELSKER PULS KLOKKEN MINN Jeg startet faktisk 27 januar med en vekt på 120 kilo og veier nå etter 3 uker og 5 dager 106,7 kilo. Dette gir meg da ett vekt på sinsyke 13,3 kilo.

Skal nevnes at den første uken gikk jeg ned 8,7 kilo. Alle er forskjelige så hold motett oppe du kommer ned til slutt.

zitrix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: xtravaganza Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 19:07   #60
Maja
Medlem
 
Maja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 211
Maja er ny på veien

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av zitrix, her.

Trener 3 - 4 ganger i uken, da med kunn fokus på fettforbrenning. fort gang med ca 130 fast i puls i en time. ELSKER PULS KLOKKEN MINN

Når man går på ekstrem lavkalori-pulverkur, så er styrketrening viktig for å ikke miste muskelmasse. Dessuten er får man høyere forbrenning jo mer muskelmasse man har. Jeg fordeler treningen min 50-50 mellom styrke og utholdenhet. Kursholderen min sa at med utholdenhetstrening forbrenner man fett der og da, mens med styrketrening fortsetter fettforbrenningen i lang tid etterpå.

Blir du ikke lei av å kjøre samme type trening hele tiden? For min del er variasjon viktig for å holde på med trening i lengden.

Men på den annen side så har du jo hatt et flott vekttap - og gratulerer så mye med det.

__________________
Klem fra Maja

88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 60 59 58
Maja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 19:13   #61
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av Maja, her.

Når man går på ekstrem lavkalori-pulverkur, så er styrketrening viktig for å ikke miste muskelmasse.

Hjelper det å trene styrketrening hvis ikke musklene får nok protein til å opprettholdes sånn i utgangspunktet igjennom kosten?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 19:42   #62
zitrix
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 11
zitrix er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av Maja, her.

Når man går på ekstrem lavkalori-pulverkur, så er styrketrening viktig for å ikke miste muskelmasse. Dessuten er får man høyere forbrenning jo mer muskelmasse man har. Jeg fordeler treningen min 50-50 mellom styrke og utholdenhet. Kursholderen min sa at med utholdenhetstrening forbrenner man fett der og da, mens med styrketrening fortsetter fettforbrenningen i lang tid etterpå.

Blir du ikke lei av å kjøre samme type trening hele tiden? For min del er variasjon viktig for å holde på med trening i lengden.

Men på den annen side så har du jo hatt et flott vekttap - og gratulerer så mye med det.

Det er kanskje her forskjellen mellom easylife og xtravaganza Kommer inn. Jeg kjører fult løp mot å gå ned fortestmulig og så deretter begynne å trene med en lav karbo diett. Det er mye fram og tilbake rundt det med "fett trening og Styrketrening" men dette funker for meg. Det som er viktigst.

zitrix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: xtravaganza Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 19:44   #63
Maja
Medlem
 
Maja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 211
Maja er ny på veien

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hjelper det å trene styrketrening hvis ikke musklene får nok protein til å opprettholdes sånn i utgangspunktet igjennom kosten?

Det var det kurslederen sa til oss. Hun understreket at styrketrening var viktig i pulverfasen for å ikke miste muskelmasse.

__________________
Klem fra Maja

88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 60 59 58
Maja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 20:49   #64
onlyxx
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 22
onlyxx er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av zitrix, her.

Jeg holder meg KUN til pulveret, eneste som kommer ned i munnen minn annet en det, er 5 liter vann om dagen. Jeg prøver å holde måltidene gaske fast 1 pose klokken 0800 - 1400 og 2000.
Trener 3 - 4 ganger i uken, da med kunn fokus på fettforbrenning. fort gang med ca 130 fast i puls i en time. ELSKER PULS KLOKKEN MINN Jeg startet faktisk 27 januar med en vekt på 120 kilo og veier nå etter 3 uker og 5 dager 106,7 kilo. Dette gir meg da ett vekt på sinsyke 13,3 kilo.

Skal nevnes at den første uken gikk jeg ned 8,7 kilo. Alle er forskjelige så hold motett oppe du kommer ned til slutt.

Eg holder meg også kun til pulver! har ikke tenkt å putte noe i munnen som kan forsinke prosessen! "Problemet" mitt er nok at eg ikke er kommet skikkelig i gang med treningen, så er nok der eg sakker litt av.

Men er ikke 5 liter vann litt mye? Vi har fått beskjed om å drikke maks 3 liter vann hver dag.

onlyxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 09:23   #65
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Jeg er nå snart på slutten av min 4 uke og det går fremdeles greit. Eneste jeg har puttet inn i munnen er når jeg måtte smake så vidt på en gryterett et par ganger for jeg hadde det som lunch på jobben. Jeg har også spist lækerol. Ellers har jeg ikke spist noe. Jeg har gått ned 11 kg.
Jeg har også oppdaget en ting og det er hvis jeg ikke drikker minst 3 liter vann virker det som forbrenningen stopper opp litt. Vet ikke om det er tilfelle men jeg tror det. Ellers har jeg det bra om dagen og trives med det jeg driver med.
Synes at det er flott det er en tråd som dette

fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 13:26   #66
Fomle
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Alder: 40
Innlegg: 61
Fomle er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

På fredag i denne uken har jeg gått på kosterstattere i 6 uker. Og kun det, med unntak av noen lâkrol drops. Så i helgen har jeg bestemt meg for å gå over på "halvfart" som det heter i Xtravaganza. Jeg hadde et mål om 14 uker, og det tror jeg egentlig at jeg fint skulle klart. Har ikke noen store problemer med shakene eller noe sånn. Er bare en del sulten for tiden, jeg trener mye og skal nå trene med personlig trener to ganger i uken, og han sa at energi behovet var stort når man trente så mye. Og utbyttet fra treningen ble liten når man lever på 550 kalorier om dagen. Så jeg foretrekker å spise litt mer og få maks utav treningen. Men samvittigheten gnager i meg, å "gi opp" etter seks uker. Men kanskje jeg nå har klart å gå ned de første 10-12 kg uten å ødelegge forbrenningen for mye?!

Noen som har erfaring med halvfart? Eller kombinasjonen lav karbo og shake?

Og neste spørsmål; tar dere noen kosttilskudd? Jeg har en boks med omega3 tabletter, som jeg vurderer å ta. Har aldri tatt kosttilskudd. Erfaring?

Fomle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 16:56   #67
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Da kan du jo trøste deg med at noen kursledere sier at du kun skal gå på kosterstatter i 6 uker. Det sier ihvertfall min

__________________

Marsmål 31 mars = 87,2kg: (6.mars)90,2kg. Nå 88,7kg.
Delmål 2 juni er 83kg
fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 21:10   #68
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Da var jeg tilbake etter min siste kurskveld på easylife. Dvs, den siste vanlige, heretter er det bare oppfølgingsmøter. Slutta med pulver for ca 2 mnd siden, og har holdt meg stabil på vekta i tiden etterpå. Resultatet er 20 kg ned, og jeg er superfornøyd med det. Skulle gjerne tatt de 4-5 siste kg og, men kanskje klarer jeg det på lenger sikt med lchf, som er kostholdet jeg har lagt meg på nå. Hvis ikke, er 20 kg en helt grei bonus det og

Det som har skjedd i ettertid, er at vannbestanden i kroppen har gått litt opp (siden jeg jo får i meg mat nå), men fettmassen går jevnt og trutt ned. Muskelmassen og forbrenningen går også oppover, noe som selvfølgelig er positivt.
Så til dere som lurer på å slutte med pulveret har jeg bare ett tips: fortsett å holde dere i ketose, det gjør underverker! I alle fall til dere er i mål
Er veldig glad for at jeg har gjennomført dette kurset, og klapp på skulderen til meg selv for utholdenhet og standhaftighet Endelig noe som funket!

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 21:43   #69
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Gratulerer med flott resultat. Du fortjener virkelig en klapp på skulderen og mere til. Da du sluttet med kosterstatter hva spiser du på en vanlig dag? Har du skeiet ut?

__________________

Marsmål 31 mars = 87,2kg: (6.mars)90,2kg. Nå 88,7kg.
Delmål 2 juni er 83kg
fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 21:46   #70
onlyxx
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 22
onlyxx er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Så til dere som lurer på å slutte med pulveret har jeg bare ett tips: fortsett å holde dere i ketose, det gjør underverker! I alle fall til dere er i mål
Er veldig glad for at jeg har gjennomført dette kurset, og klapp på skulderen til meg selv for utholdenhet og standhaftighet Endelig noe som funket![/quote]

Er enig med deg i at det er lurt å gå ned mesteparten iallefall mens du er i ketose. Eg er bare i 2. uke på pulver men kjenner at eg ikke klarer mye trening, gikk 15 minutt på 3d-mølle i dag før eg skulle gjøre noen styrkeøvelser og var HELT ør når eg gikk av!! Syns det er litt skummelt eg. Blir veldig usikker på hvor lurt det er å trene så mye mens en går på 550 kalorier.

onlyxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 22:01   #71
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

På en vanlig dag går det i salat, egg og bacon, kotelett til middag sammen med grønnsaker og kanskje litt ost til kvelds. (F.eks.) Prøver å få i meg nok fett, det er veldig viktig, så lenge karboinntaket er lavt!
Har skeiet ut bittelitt innimellom, men ikke så mye. Spiste vanlig pizza forrige helg, med dårlig resultat for magen og vekta. Men det er jo bare vannvekt, så det kom fort av igjen.
Søtsuget er så å si borte når jeg spiser som jeg gjør nå, men det hender jeg tar litt mørk sjokolade til helga.

Det jeg mente med ketosen, er at selv om dere kutter ut pulveret, er det lurt å holde seg i ketose. Gjennom mat altså. Da vil nedgangen kunne fortsette, uten at man mister muskelvekt. Fortsett med lav intensivitet på treningen noen uker til, det går seg til når kroppen skjønner tegninga. Jeg kunne etterhvert trene middels hardt, men aldri så jeg ble helt utmattet. Du skal ikke gå helt tom liksom. En gåtur eller lett styrketrening er fint

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 22:10   #72
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Easy-Life februar 2010

Gratulerer med veldig bra resultater, Agurken! Veldig fint å høre historien din - er motiverende for oss som er helt i startfasen.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 22:17   #73
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Tusen takk Vet hvor morsomt det er å lese historier fra de som har gjennomført samme type kurs som en selv. Lykke til videre!

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 08:23   #74
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

På en vanlig dag går det i salat, egg og bacon, kotelett til middag sammen med grønnsaker og kanskje litt ost til kvelds. (F.eks.) Prøver å få i meg nok fett, det er veldig viktig, så lenge karboinntaket er lavt!
Har skeiet ut bittelitt innimellom, men ikke så mye. Spiste vanlig pizza forrige helg, med dårlig resultat for magen og vekta. Men det er jo bare vannvekt, så det kom fort av igjen.
Søtsuget er så å si borte når jeg spiser som jeg gjør nå, men det hender jeg tar litt mørk sjokolade til helga.

Det jeg mente med ketosen, er at selv om dere kutter ut pulveret, er det lurt å holde seg i ketose. Gjennom mat altså. Da vil nedgangen kunne fortsette, uten at man mister muskelvekt. Fortsett med lav intensivitet på treningen noen uker til, det går seg til når kroppen skjønner tegninga. Jeg kunne etterhvert trene middels hardt, men aldri så jeg ble helt utmattet. Du skal ikke gå helt tom liksom. En gåtur eller lett styrketrening er fint

Hei
Jeg blir litt forvirret, for i kursopplegget er det lagt opp til å tenke mye på kcaloriene. Det virker ikke som det er så mye fett.

For tiden står det ganske stille her med nedgang. Kan det være at jeg har spist for mange la¨kerol?

__________________

Marsmål 31 mars = 87,2kg: (6.mars)90,2kg. Nå 88,7kg.
Delmål 2 juni er 83kg
fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 08:36   #75
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av fesmak, her.

Hei
Jeg blir litt forvirret, for i kursopplegget er det lagt opp til å tenke mye på kcaloriene. Det virker ikke som det er så mye fett.

For tiden står det ganske stille her med nedgang. Kan det være at jeg har spist for mange la¨kerol?

Den maten som easylife foreslår er en slags tallerkenmodell, så der er det nok litt mindre fett ja. Men jeg tar det nettopp for det, et forslag til hvordan man kan spise, og dessuten er det med take på når man er helt i mål. Jeg er ikke der enda, og har dessuten lest mye om lavkarbo. Har bestemt meg for å spise lavkarbo resten av livet, for det fungerer så bra for kroppen min. Tåler dessverre karbohydrater dårlig... Det å spise lavkarbo har jo også ført til at jeg ikke går opp i vekt etter avsluttet kur.
Hver og en må vel finne ut av hva som funker, men spiser man lite karbohydrater må altså kroppen få energien fra fett via maten.

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Easy Life høst 09 Camillas Andre dietter 228 02-12-09 16:37
Easy Life Propellen74 Spørsmål og svar 3 24-09-09 17:59
Easy life kurs celma Spørsmål og svar 4 15-06-09 22:03
Easy life? cathrine Andre dietter 3 25-03-08 15:41
Easy-Life Carisma Lavkarbo generelt 1 11-09-06 22:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no