Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Trening et must for vektnedgang?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-02-08, 00:03   #1
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien
Smile

Trening et must for vektnedgang?

Hei hei. Lurer litt om dere stort sett trener alle sammen? Blir litt lite trening på meg i grunn. Er i enormt dårlig form for tiden, men har så smått begynt å røre meg litt da selv om det ikke er mye. Sliter med mye smerter i muskler og ledd og blir derfor veldig stiv og får vondt av trening. Plages mye med nakke,skuldre, rygg og hofter. Men skal prøve å bli flinkere da.

Men jeg lurer på en ting: må jeg trene for at dette skal gi skikkelig resultat? Håper dere vil dele deres erfaringer med meg

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 00:10   #2
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Trening et must for vektnedgang??

Jeg tror jo ikke du trenger å trene for å få resultater... men for min egen del så har trening gitt MASSE merverdi... mer energi, overskudd, muskler, og så videre....
Liker å trene jeg

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 00:23   #3
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Trening et must for vektnedgang??

Skaldeman sier at du ikke trenger å trene før du føler deg i form til det og får lyst. Og dit mener han du skal komme bare ved å spise i følge hans anbefalinger.
Andersen mener det er ganske viktig med 1/2 times mosjon hver dag. Det holder med gange i nabolaget i det tempo man kan klare. Poenget er å få opp pulsen. Er man i dårlig form så får man veldig lett opp pulsen.

Du får selv finne ut hvem du vil høre på.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 17:53
SB Fase 1 og trening Cyan South Beach 1 23-01-08 14:39
Hard trening og lavkarbo? lillestine Trening 29 08-01-08 22:31
Proteiner ikke nyttig rett etter trening ?? Nille Trening 33 21-10-05 12:01
Fettforbrennende treningstips mofe Trening 4 28-04-05 19:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no