Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Dere med peiling på trening

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-10-09, 13:23   #1
marithja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 47
Innlegg: 162
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Dere med peiling på trening

Nå har jeg holdt på med PT siden mai, og lavkarbo siden august, og alt har gått vel, bortsett fra en uke eller to i starten da all styrke og uutholdenhet forsvant på trening....Nå trener jeg som bare det 2 timer med PT i uka , en time selv etter PT`s instrukser og svømming to dager a 1km...Men så her på fredag var det pizzadag på kontoret, jeg slukte i meg 5 pizzastykker fra Peppes, og gikk på trening en liten halvtime /tre kvarter etterpå. Dette ville vanligvis ha resultert i en oppgang på en halv-1 kilo på meg, men på lørdag hadde jeg gått ned 500 gr!! Og det etter å ha gått opp og ned som en jojo ei stund( så vekta har stått stille totalt sett...)Nå vet jeg jo at karbene fyrer løs energien, men er det ett triks som kan fungere over lang tid? Å hive innpå litt ekstra karber rett før trening?? Får jeg fart på fettforbrenninga da?? Har jo hørt at vanlige folk som ikke spiser lavkarbo skal ta seg en banan eller noe rett etter trening men....Eller var det bare tilfeldig? Ville vært interessant å vite, hvis noen kan noe om dette temaet??

__________________


marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 23:34   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Dere med peiling på trening

De lærde strides, for å si det sånn!
Karbedager eller karber i forbindelse med trening har vært diskutert opp og ned her inne før!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 13:09   #3
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Dere med peiling på trening

Min egen erfaring er at dette er noe som skjer første gangen man har en "sprekk" - og aldri igjen.....

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 13:21   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Dere med peiling på trening

Eller hvis det er veldig, veldig lenge siden forrige sprekk.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva spiser dere etter trening? nordlandsjenta Trening 10 09-11-08 19:11
Dere som har litt peiling på lavkarbo ... candyland Lavkarbo generelt 4 11-03-08 21:34
Dere med peiling på data Sugarpill Generell diskusjon 1 21-02-08 16:39
Går dere ned selv uten trening? Joika Trening 20 16-11-07 10:38
Hva spiser dere før og etter trening? Tidligere bruker Trening 1 11-12-04 15:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no