Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Start November 08

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-11-08, 17:51   #51
moma
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 62
moma er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

Jeg har hatt kjempe-familie-helg og tur og greier, og la ED til side på torsdag, begynte påan igjen på tirsdag. Måtte bare, for det hadde kostet meg for mye rent mentalt å måtte bortforklare hva jeg spiste eller drakk til gud og hvermann. Og jeg kommer fra en nysgjerrig familie

Men nå er jeg i gang igjen, 10 dager til i fase 1 også over på fase 2. Jeg skal ikke veie meg før midten av desember når jeg skal til legen igjen, så det ser jo ut som jeg ikke går ned i det hele tatt på tickeren min. Det er helt feil, jeg har nettopp vært ute for å kjøpe nye bukser - de gamle detter av meg!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w3za3ir/" target=_blank>

moma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet / Fedon Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 23:04   #52
Lillis
Juniormedlem
 
Lillis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Alder: 56
Innlegg: 19
Lillis er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her gitt.....
Jeg fikk jo som dere kanskje husker en relativt kreftig reaksjon med ekstrem svimmelhet da jeg begynte på ED. Har nå vært både hos legen min og på Fedonklinikken og de mener at det er dietten som gjorde det.
Det var visstnok svært sjelden med denne type reaksjon, men noen fikk det.
Men jeg er allikevel ganske så stolt av meg selv. I stedet for å droppe ut da jeg var som dårligst begynte jeg å spise lavkarbo mat.
Jeg fikk litt panikkfølelse av å bare skulle spise ED når jeg følte at de gjorde meg dårlig.
Allikevel hadde jeg altså gått ned 6 kg de to første ukene, 1 kg vann og 5 kg fett......helt som ønsket sa de....
Så jeg fortsetter nå i ketose som jeg har vært hele tiden med mat og ikke poser. Bruker kun kakaoposene til frokost av og til og barene til kaffe om kvelden.
Det fugerer strålende for meg, er såååå fornøyd nå.....

__________________


Lillis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 15:26   #53
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Start November 08

Opprinnelig lagt inn av Lillis, her.

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her gitt.....
Jeg fikk jo som dere kanskje husker en relativt kreftig reaksjon med ekstrem svimmelhet da jeg begynte på ED. Har nå vært både hos legen min og på Fedonklinikken og de mener at det er dietten som gjorde det.
Det var visstnok svært sjelden med denne type reaksjon, men noen fikk det.
Men jeg er allikevel ganske så stolt av meg selv. I stedet for å droppe ut da jeg var som dårligst begynte jeg å spise lavkarbo mat.
Jeg fikk litt panikkfølelse av å bare skulle spise ED når jeg følte at de gjorde meg dårlig.
Allikevel hadde jeg altså gått ned 6 kg de to første ukene, 1 kg vann og 5 kg fett......helt som ønsket sa de....
Så jeg fortsetter nå i ketose som jeg har vært hele tiden med mat og ikke poser. Bruker kun kakaoposene til frokost av og til og barene til kaffe om kvelden.
Det fugerer strålende for meg, er såååå fornøyd nå.....

Godt det funker for deg jaffal! Hva spiser du i løpet av dagen?

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 13:33   #54
nissemor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 76
nissemor er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

Startet 9 desember, men blir litt utskeielser i jula. Er det noen som vet om det går ann å bytte ut omelettene med egg? Klarer ikke flere av de omelettene, bryter meg, og jeg er vanligvis ikke kresen!

nissemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiet Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 19:10   #55
moma
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 62
moma er på en erverdig vei

Sv: Start November 08

ny veiing hos legen idag og ned 15cm rundt midjen siden start i november, BMI på 30 blank!


Jeg er over halvveis!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w3za3ir/" target=_blank>

moma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet / Fedon Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 23:15   #56
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Start November 08

utrolig bra! Gratulerer

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere? Ella-A Ketolysekuren 139 03-12-08 20:57
Verdens? ledende fett"guru" kommer til norge i November. topinvestor Spørsmål og svar 12 04-11-06 17:48
Skaldeman til Oslo i november janmesi Spis deg ned i vekt med Skaldeman 8 19-10-06 18:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no