Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Samanheng mellom karbinntak og utslag på stix?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-03-07, 08:13   #1
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Samanheng mellom karbinntak og utslag på stix?

Dette lurer eg litt på...
FOR: Dei dagane eg har fått i meg for lite karb (det vil sei under 10) så får eg mykje sterkare utslag på stixen (vert veldig lilla). Mens dei dagane eg ligg mellom 15 og 20, ja då er stixen meir svak rosa...

Er det ein samanheng? Eg drikk jo like masse vatn alle dagar, så det kan jo ikkje ha noko med det å gjera vel?

Berre eit lite spørsmål frå meg! Hehe!
-Konkelimonke

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 08:42   #2
LilleVille
Medlem
 
LilleVille sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 347
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Samanheng mellom karbinntak og utslag på stix?

Hei Kokelimonke!

Du vil nok få mange svar som bedyrer det motsatte, men jeg vil uansett si at jeg har samme erfaring som deg. Jeg drikker like mye hver dag, men de dagene jeg ligger høyere i karber, har jeg svakere utslag på stix'en. Jeg har utlsag (er i ketose) helt opp mot 30 g kh/d, men da er stix'en lys rosa. Holder jeg meg på 15, er den mørk lilla. Jeg har bare akseptert at det er sånn, og de som sier at det ikke finnes "dyp eller lett ketose" har sikkert også rett, i den forstand at man ikke går FORTERE eller MER ned om man har mørkere utslag. Ketose er ketose. Vi som merker forskjell, kan jo kanskje forske litt på det, for hvis det ikke har noe å si for vektnedgangen kan vi jo ligge litt høyere i karber da, med de fordelene det gir mtp variasjon

__________________

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 15:53   #3
Monen
Medlem
 
Monen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 40
Innlegg: 403
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Samanheng mellom karbinntak og utslag på stix?

Jeg merker akkurat det samme... At fargen følger hvor mye karber jeg får i meg..
Jeg tør også påstå at de gangene stixen har vært lys rosa har jeg gått ned mindre... Men det kan jo ha vært tilfeldig.
Presiserer at dette er mine egne erfaringer

__________________
-13.1 kilo
Monen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 20 karber om dagen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no