Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Andre bøker

Hva leser du nå?

Andre bøker Leser du en god bok? Del den med oss!

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 24-09-12, 08:16   #526
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

I løpet av ferien: Et dukkehjem av Ibsen, Bondestudentar av Arne Garborg, Forrådt av Amalie Skram, Fröken Julie av Strindberg og Sult av Hamsun. Jaggu er det ikke verst å være litteraturstudent!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 03-10-12, 16:24   #527
LibraGirl
Seniormedlem
 
LibraGirl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 688
LibraGirl er ny på veien

Sv: Hva leser du nå?

Nå har jeg på under 24timer lest bok 1 og 2 i Fifty Shades of Gray!
Har ikke vært borti bøker som har hatt en slik fengslende virkning på meg!
Tror det må være en ny personlig rekord i lesing, anbefales på det sterkeste

__________________


LibraGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag
Gammel 03-10-12, 16:56   #528
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Jeg kan se i mørket av Karin Fossum
Den er uhyggelig

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 03-10-12, 20:04   #529
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av LibraGirl, her.

Nå har jeg på under 24timer lest bok 1 og 2 i Fifty Shades of Gray!
Har ikke vært borti bøker som har hatt en slik fengslende virkning på meg!
Tror det må være en ny personlig rekord i lesing, anbefales på det sterkeste

Jeg er fortsatt på bok en, men ja merkelig fengslende... Men jeg kan ikke anbefale de videre, språket er elendig, klisjeene renner ut av sidene, hovedpersonen er så idiotisk naiv at man har lyst til å fike til henne og boka promoterer misbruksforhold.... Men likevel forøvrig rødmer jeg der jeg sitter og leser på toget...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 04-10-12, 14:26   #530
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

I løpet av ferien: Et dukkehjem av Ibsen, Bondestudentar av Arne Garborg, Forrådt av Amalie Skram, Fröken Julie av Strindberg og Sult av Hamsun. Jaggu er det ikke verst å være litteraturstudent!

Uææææ jeg fikk noen skikkelig vonde flashbacks til videregående her nå, da jeg måtte lese og analysere en del av disse bøkene. Tok helt skrekken av det og får frysninger bare med tanken, men det er godt du gleder deg over det Photo

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg er fortsatt på bok en, men ja merkelig fengslende... Men jeg kan ikke anbefale de videre, språket er elendig, klisjeene renner ut av sidene, hovedpersonen er så idiotisk naiv at man har lyst til å fike til henne og boka promoterer misbruksforhold.... Men likevel forøvrig rødmer jeg der jeg sitter og leser på toget...

Skriver under på alt dette, i tillegg syntes ikke jeg at bøkene var så fengslende, jeg ble helst bare irritert. Jeg leste de på engelsk, men har hørt at de er bedre på norsk nettopp for det at man mister en del av språket (banaliteten) i oversettelsen.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 04-10-12, 18:03   #531
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Uææææ jeg fikk noen skikkelig vonde flashbacks til videregående her nå, da jeg måtte lese og analysere en del av disse bøkene. Tok helt skrekken av det og får frysninger bare med tanken, men det er godt du gleder deg over det Photo

Haha, joda, samme her, om enn andre bøker av de samme forfatterne. Men det er tydeligvis et godt halvt liv siden, ettersom jeg fortsatt sitter her og ikke helt klarer å få hjernen rundt hva en analyse egentlig er, ålreit, siden det er det jeg driver med akkurat nå.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 04-10-12, 19:35   #532
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Haha, joda, samme her, om enn andre bøker av de samme forfatterne. Men det er tydeligvis et godt halvt liv siden, ettersom jeg fortsatt sitter her og ikke helt klarer å få hjernen rundt hva en analyse egentlig er, ålreit, siden det er det jeg driver med akkurat nå.

Uppsss, jaja lykke til det går nok greit tilslutt

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 04-10-12, 19:57   #533
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Albertina, her.

La meg synge deg stille sanger, av Linda Olsson.

Det er ei nydelig bok

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-10-12, 11:26   #534
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Uppsss, jaja lykke til det går nok greit tilslutt

Hehe, ja, altså. Jeg vet jo hva analyse er, men midt oppi det hele blir hele begrepet så abstrakt at det flyter sammen. Men jeg skjønner såpass som at når man skal analysere Peer Gynt, kanskje den mest gjennomanalyserte boka i Norge, så kan man ikke forvente å finne opp kruttet på nytt.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 05-10-12, 14:33   #535
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Jeg leser en nyutgitt samling Grimm-eventyr med tilhørende folkloristikk/historie - fin oktobersyssel.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 05-10-12, 15:09   #536
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hehe, ja, altså. Jeg vet jo hva analyse er, men midt oppi det hele blir hele begrepet så abstrakt at det flyter sammen. Men jeg skjønner såpass som at når man skal analysere Peer Gynt, kanskje den mest gjennomanalyserte boka i Norge, så kan man ikke forvente å finne opp kruttet på nytt.

Ta en tur til Fron og Vinstra for litt inspirasjon Gudbrandsdalen generelt kanskje

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 05-10-12, 15:51   #537
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Ta en tur til Fron og Vinstra for litt inspirasjon Gudbrandsdalen generelt kanskje

Njah, en tredjedel av en åttesiders kvalifiseringsoppgave som skal være ferdig på mandag synes jeg faktisk ikke fortjener SÅ mye oppmerksomhet.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 05-10-12, 15:58   #538
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Njah, en tredjedel av en åttesiders kvalifiseringsoppgave som skal være ferdig på mandag synes jeg faktisk ikke fortjener SÅ mye oppmerksomhet.



---

Leser forøvrig "Sosiale medier - Hvordan ta over verden uten å gå ut av huset" av Ida Jackson! Bra bok, den burde fulgt med når man bestiller internettabonnement.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 05-10-12, 16:04   #539
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Jeg leser en nyutgitt samling Grimm-eventyr med tilhørende folkloristikk/historie - fin oktobersyssel.

Oi, det høres veldig spennende!

Opprinnelig lagt inn av Vaskeklut

Leser forøvrig "Sosiale medier - Hvordan ta over verden uten å gå ut av huset" av Ida Jackson! Bra bok, den burde fulgt med når man bestiller internettabonnement.

Spennende, igjen!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 17-10-12, 10:12   #540
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Hva leser du nå?

Slår et slag for tegneserier:
Red Son - Supermann som sovjetisk superhelt. Fantastisk! Anbefales.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-10-12, 10:29   #541
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Johannes V. Jensen, af den Gotiske Renæssance: Maskinerne.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 17-10-12, 10:39   #542
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Aske av Yrsa Sigurdadottir. Sydenlektyren min. Andre leser chicklit i syden, jeg leser kjølig krim

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 17-10-12, 11:25   #543
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Slår et slag for tegneserier:
Red Son - Supermann som sovjetisk superhelt. Fantastisk! Anbefales.

Ah, den får bli neste tegneserie. Skal ta for meg Umbrella Acedemy i kveld.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 17-10-12, 14:03   #544
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva leser du nå?

Flaggermusmannen av Jo Nesbø

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 17-10-12, 15:15   #545
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

"Jenny" av Sigrid Undset.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 17-10-12, 19:12   #546
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Slår et slag for tegneserier:
Red Son - Supermann som sovjetisk superhelt. Fantastisk! Anbefales.

Helt klart, så i kveld skal jeg kose meg med siste EON og Agent X9

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 18-10-12, 10:59   #547
Ladejarlen
Juniormedlem
 
Ladejarlen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 38
Ladejarlen er ny på veien

Sv: Hva leser du nå?

Er på del II av bok 5 i "A Song of Ice and Fire"-serien (GoT).

Ladejarlen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto
Gammel 18-10-12, 12:40   #548
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Ladejarlen, her.

Er på del II av bok 5 i "A Song of Ice and Fire"-serien (GoT).

Ooooh, da har du mye kult i vente!

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 18-10-12, 13:00   #549
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva leser du nå?

The Name of the Wind av Patrick Rothfuss

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger
Gammel 19-10-12, 15:32   #550
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Hva leser du nå?

Første bok av serien "fifty shades of grey"

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no