Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skal ned mange kilo, wish me luck!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-04-07, 00:14   #1
Bobbo
Juniormedlem
 
Bobbo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Egersund
Alder: 35
Innlegg: 24
Bobbo er på en erverdig vei

Skal ned mange kilo, wish me luck!

Hei godtfolk. Etter at jeg snublet over denne siden tilfeldig har det gått få dager før jeg bestillte ketolyseboken og alt som hører til. Jeg er vel blandt de mest overvektige 18-åringene med en vekt på rundt 150 kilo nå. Til og med den digitale vekta har gitt etter så jeg har funnet ut at nå er det faenmeg nok. Det blir litt hardt pga. russetid så alkohol kommer nok til å ødelegge litt, men jeg får prøve å begrense det. Og jeg skal inn i militæret i August, men klarer jeg å gå av noen kilo til da så blir vel det også lettere.

Som dere forstår er det mange kilo som MÅ vekk her. Heldigvis har jeg god helse og har ifølge tester i det siste (som var av en annen grunn) ingen problemer med blod og hormoner, foruten et litt svakt stoffskifte.

Jeg trenger all motivasjonen jeg kan få, for målet her er 100 kilo, altså en nedgang på 33%. Jeg merker også at jeg begynner å utvikle et narkomanlignende forhold til mat og snop, så jeg må løsrive meg fra lenkene fort som bare pokker. Heldigvis har jeg familie som forstår og venner som sikkert støtter meg, selv om det nok er litt "teit" å slanke seg. Men jeg tenker bare at det er enda teitere å være nærmere 150 kilo, så...

Takk for et flott forum og mye god motivasjon til å komme igang, og jeg håper på like mye støtte videre.

Bobbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 00:40   #2
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Skal ned mange kilo, wish me luck!

Velkommen hit og lykke til!! Dette går nok veldig fint!

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 00:42   #3
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 41
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skal ned mange kilo, wish me luck!

Hei Hei!!

Velkommen hit!! her vil du finne masse motivasjon og supre folk

Dette kommer til å gå av seg selv..


Ang alkohol så kan du jo drikke Tuborg Lite som har lite karber men smaker som vanlig øl... svogeren min på 20 som ikke er på slank drikker det fordi det smaker bedre og han blir ikke dårlig av det dagen etter.. alkoholinnholdet er det samme

Søtsuget forsvinner når blodsukkeret har stabilisert seg lavt.. jeg ville ikke stappet innpå med lavkarbo sjokolade og andre snoperstatninger for det vil bare oppretholde søtsuget..

jeg har allerede sett gode resultater av det jeg har gått ned til nå og det er "bare" 7 kg..

og noe som jeg synes er herlig med denne livstilen er at jeg ikke føler jeg er på slankekur.. det er ikke sånn at jeg gleder meg til den er over for jeg kan begynne å spise god mat igjen, for jeg savner ikke noen verdens ting.. kunne holdt på i mange år føler jeg og da er det minste føre..

Velkommen til ditt nye liv.. nå skal det bare gå nedover!!!!!!

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 01:02   #4
Bobbo
Juniormedlem
 
Bobbo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Egersund
Alder: 35
Innlegg: 24
Bobbo er på en erverdig vei

Sv: Skal ned mange kilo, wish me luck!

Takk for støtten alle sammen. Nå har jeg vært å tatt bilder av hvordan kroppen min ser ut nå, så skal jeg peise på i et par-tre uker for så å ta bilder igjen å sammenligne (inspirert av deg mentos). Det er endel ting jeg regner med å savne. F.eks er jeg veldig glad i fløteis, ris og pasta. Brus er vel mer avhengighet enn å like, men jeg får gå litt cold turkey i starten. Ser allerede nå at dette er et aktivt og bra forum, så jeg kommer nok til å henge endel her. Mor vil jeg skal til doktoren å snakke med han først, men er det virkelig vits i? Hvor raskt får jeg tingene fra ketolyse.no?

Bobbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 01:20   #5
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 41
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skal ned mange kilo, wish me luck!

Jeg fikk tingene fra ketolyse på 2 dager

JEg var hos legne og tok masse forskjellige blodprøver først sikkert 30 forkskjellige ting testa de.. og 4 uker etter fikk de fra helt fine til helt fantastiske og bedre..

kolesterolet var fing før men nå var det bedre
Lever var bedre
nyrer var bedre osv.

Legen min var ikke helt overbevist om at ketolyse var bra for kroppen men jeg fikk bevist hun tok feil...

gå til legen du si at du kommer til å gå ned i vekt med kostindusert ketose eller hva det heter så vet de nok hva det er..

Supert at du tar tak i det nå når du er ung!!!! Det er mye enklere da og du vil få mer energi og humør for hver dag!!!

Ang fløteis så er det oppskrift på det på oppskriftforumet.. den kan du jo lage..

jeg gjor mye sånnt i begynnelsen men nå er jeg blitt kjedelig av meg

I morgen skal jeg ha jordbær med splenda på tenker jeg

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 03:16   #6
Lotusia
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 40
Innlegg: 128
Lotusia har en fantastisk aura rundt segLotusia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skal ned mange kilo, wish me luck!

Heihei.
Jeg vil bare gi deg et råd anngående russetida, ikke glem å spis fordi du vil drikke! men det skjønner du sikkert selv

også ville jeg legge inn en litt anneledes slankeform video av en gøy dataspillamerikaner som har gått ned masse vekt, og hatt det moro mens han gjorde det sjekk det ut! synes det var en forfriskende vri på slanking http://www.youtube.com/watch?v=9vX7bKE1hho Hvem sa spilleavhengihet trenger å være negativt? Hvis det motiverer, go for it!

Ønsker det uansett masse lykke til
Lotusia


Sist redigert av Lotusia : 19-04-07 kl 03:30.
Lotusia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Candidadietten, råvarer og kostillskudd Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 11:11   #7
lita
Juniormedlem
 
lita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 52
Innlegg: 36
lita er på en erverdig vei

Sv: Skal ned mange kilo, wish me luck!

Velkommen hit. Dette kommer til å gå kjempebra. Ta deg en tur til legen det gjorde jeg for det var veldig greit å få tatt noen blodprøver før jeg begynte. ( min lege var veldig positiv til ketolysekuren ) Er det noe du lurer på så spør her inne, her har jeg lært mye nytt og fått mange gode råd. Lykke til.

lita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 11:56   #8
Luska
Seniormedlem
 
Luska sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Vestlandet
Alder: 42
Innlegg: 540
Luska har en fantastisk aura rundt segLuska har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skal ned mange kilo, wish me luck!

Hei og velkommen hit!

Dette kommer til å gå kjempefint, ønsker deg lykke til

__________________
Min Journal

Luska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 12:05   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skal ned mange kilo, wish me luck!

Hei og velkommen!
Du har de beste forutsetninger for å lykkes, du er ung, du er mann (man kommer ikke bort fra at menn går fortere ned i vekt enn kvinner, hvorfor aner jeg ikke....) og du har en innmari bra holdning!
Du har fått mange gode tips allerede!
Men jeg kan alltids komme med noen flere

Først samtykker jeg med Mentos uttalelse om å ta en tur til legen. Test alt som er av verdier, ikke minst så har du noe å sammenligne med etterhvert som du kommer inn i kuren og ting begynner å skje.
I tillegg til å veie seg, kan det være greit å måle seg, og å kjenne etter på klærne. Frustrasjonen kan være stor når vekta står stille, men så kan det faktisk ha minket noen cm likevel!

Drikk godt med vann! Du er en stor mann, og trenger en del! Vannet hjelper deg til å holde alle vitale kroppsfunksjoner ved like, skylle ut avfallstoffer (du aner ikke hvor mye drit som kroppen kvitter seg med, når du kutter ut enkelte matvarer, og skifter forbrennings-teknikk!) ikke minst så hjelper vannet med vekttapet. Kjemi det der!
Å mosjonere litt er heller ikke dumt. Et fint sted å begynne er å kutte ut å ta bil og buss o.l de kortere avstandene, men heller ta beina fatt. På lavkarbo opplever mange å få mere energi, sove bedre etc, så å røre på seg og være mer fysisk vil komme naturlig etterhvert.

Det er også veldig forskjellig på hvordan folk reagerer på søtstoff. Jeg for min del vil egentlig anbefale å kutte det ut inntil man har cravings og søtsug på avstand. Det er deilig å frigjøre seg fra avhengigeter som kroppen ikke trenger. På ketolyse kommer du til å spise mettende mat som består av mye fett og protein, det i seg selv gjør deg mettere lenger, og å være mett og forøyd er i seg selv et hinder i å sprekke på karber.

Masse lykke til!!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 12:16   #10
Grethe B
Seniormedlem
 
Grethe B sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 52
Innlegg: 1.627
Grethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snill

Sv: Skal ned mange kilo, wish me luck!

Hei hei......

Ville bare ønske deg velkommen og lykke til fremover!!

__________________
Hilsen meg.
Grethe B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 15:32   #11
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Skal ned mange kilo, wish me luck!

Hei og velkommen hit.

Sier meg helt enig med Photobscura her...

Viss du holder deg totalt unna søtstoff og følger kuren strengt de første 2-3 ukene, er jeg sikker på at du vil oppleve store endringer Og at lysten på søtt blir borte... (Det gikk bare noen dager på meg )

Spis mye fett, drikk mye vann.

Lykke til i vertfall!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 21:45   #12
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Skal ned mange kilo, wish me luck!

Hei!

Lykke til med lavkarbo, du har gjort et godt valg.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 21:49   #13
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Skal ned mange kilo, wish me luck!

Hei - så fint at du har funnet veien inn hit! Her er mange folk med god kunnskap Lykke til!

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 22:37   #14
Paradis-Oscar
Medlem
 
Paradis-Oscar sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 252
Paradis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlysParadis-Oscar er et fyrlys

Sv: Skal ned mange kilo, wish me luck!

Hei, ønsker deg masse lykke til!

Lavkarbo kommer du til å få glede av resten av livet!

Ikke vær for hard mot deg selv om du skulle få litt tilbakegang innimellom eller sprekke, det er det som skjer over lengre tid som teller!

Ellers vil jeg råde deg til å fokusere på alt det du KAN spise nå, og ikke på det som er forbudt å spise. Hjernen vår tenker i bilder, så om du tenker på den maten du IKKE får spise, vil hodet fokusere på det, og henge seg opp i nettopp det!

__________________
Poscar = hunnkjønn ;-)
Paradis-Oscar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon & Ren mat Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 21:53   #15
Bobbo
Juniormedlem
 
Bobbo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Egersund
Alder: 35
Innlegg: 24
Bobbo er på en erverdig vei

Sv: Skal ned mange kilo, wish me luck!

Nå har jeg kjørt opplegget en HEL dag:P Har vært litt slurvete på tellingen, så jeg tror jeg har fått i meg for lite. Har også slurvet litt med kosttilskuddene, men er godt igang likevel. Den største "utskeielsen" jeg har hatt er å slikke en skei for is (laget milkshake til familien).

Takk for støtten. Familien min er også veldig flink

Bobbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 22:02   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skal ned mange kilo, wish me luck!

Jeg synes det var så bra det Paradis-Oscar (herlig navn!! Og übernostalgisk!) sier!
Og det har jeg gode erfaringer med selv, at om man konsenterer seg om alle lekre ting man kan meske seg med, som i tillegg er sunt, som er godt, og som beveger seg langt langt fra den idiotiske ideen om at "no pain, no gain", så har man vunnet mye!

Gleder meg til å høre mer om hvordan det går med deg videre! Og innmari bra med familien i ryggen, det betyr egentlig alt det, at man har støtte, og motgang skal man heller ikke kimse av. Om noen er påståelige med gamle ideer om kosthold, og den gode gamle fettangste, da har man straks større grunn til å lese seg litt klokere på det man holder på med, og argumentene sitter!

Videre lykke til!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 22:16   #17
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Skal ned mange kilo, wish me luck!

Hei og velkommen

om du synes det er litt "teit" å slanke deg, så kan du jo bare si at du har lagt om kostholdet? det er jo viktig å unngå en del av de tilleggslidelsene som kommer med overvekt

Et godt hjelpemiddel kan være å opprette en journal. Der kan du skrive inn hva du spiser, og få tilbakemeldinger om du vil ha det I tilegg kan du gå tilbake og se hva som gir platåer og hva som stopper vektnedgangen din

ønsker deg uansett lykke til

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 23:25   #18
Bobbo
Juniormedlem
 
Bobbo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Egersund
Alder: 35
Innlegg: 24
Bobbo er på en erverdig vei

Sv: Skal ned mange kilo, wish me luck!

Takker for all støtten folkens. Eneste skår i gleden er at jeg skal inn i armyen i august og derfor ikke blir ferdig før det. MEN jeg tror nok at en førstegangstjeneste blir betydelig lettere med et par kilo mindre over raua, og selv om friheten i matveien er begrenset der, kan jeg jo passe meg litt. Og så kan jeg jo bare fortsette når jeg kommer ut. Tror ikke førstegangstjensten kan være det mest usunne i verden.

Bobbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 09:50   #19
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Skal ned mange kilo, wish me luck!

Du har ei flott innstilling Bobbo.
Førstegangstjenesten er slett ikke verst. Alt etter hva du gjør den til selv.
Har selv vært til førstegangstjeneste og det var nok ett av de morsomste åra i mitt liv. Stå på!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 16:50   #20
Bobbo
Juniormedlem
 
Bobbo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Egersund
Alder: 35
Innlegg: 24
Bobbo er på en erverdig vei

Sv: Skal ned mange kilo, wish me luck!

Jeje. Oppdatering på gli...

Har gått ned noen kilo, vet ikke så mange men det er noen. Er i god ketose... Men sprakk på prosjektet med å bare drikke vann. Cola Zero er metadon for nå...

Bobbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 17:19   #21
kokkeline
Medlem
 
kokkeline sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 65
Innlegg: 60
kokkeline er ny på veien
Smile

Sv: Skal ned mange kilo, wish me luck!

hei på deg ,, flott at du begynte nå før du drar i forsvaret. Har en sønn som dro til Bardu i fjor , han ville også ned i vekt og fikk flott hjelp av flere m trenings tips også videre ,,,,, nå trener han flere dager i uka og vill søke seg videre . Så spø om hjelp så får du det . Du får også hjelp med maten bare spørr de som er på kjøkkenet dit du skal . Håper du får en fin tid,,,, lykke til

__________________
kokkeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vekt operert, ,,,,,,,,, Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 22:07   #22
Bobbo
Juniormedlem
 
Bobbo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Egersund
Alder: 35
Innlegg: 24
Bobbo er på en erverdig vei

Sv: Skal ned mange kilo, wish me luck!

Liten update:

Har vært litt slakk med kostholdet i perioder og sklidd ut flere ganger pga. spesielle ting som har skjedd. Er litt svak.

Men har likevel gått ned ca 8kg og bukser som før var stramme detter nå av meg.

Bobbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 22:33   #23
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Skal ned mange kilo, wish me luck!

Opprinnelig lagt inn av Bobbo, her.

Liten update:

Har vært litt slakk med kostholdet i perioder og sklidd ut flere ganger pga. spesielle ting som har skjedd. Er litt svak.

Men har likevel gått ned ca 8kg og bukser som før var stramme detter nå av meg.

Gratulere rmed 8 kg! Ros deg selv for det du har fått til! Om du vil, har du jo over 1 mnd til du skal i militæret, og kan oppnå mye på den tiden. Kanskje du også kan ta opp behovet for spesialkost når du kommer? Her kan det hende noen hånler av min eventuelle uforstand i fht militæret, og jeg innrømmer gladelig at jeg har NULL peil. Men, det bør jo være i "leirens"/statens interesse at du får bedre helse. Mat er medisin for meg, nå når jeg omsider har funnet ut hva som funker for meg. Det er jo fullt ut akseptert at folk ha behov for medisiner, så hvorfor ikke alliere deg med legen din og gjøre et forsøk?

beste hilsen meg

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 22:48   #24
Bobbo
Juniormedlem
 
Bobbo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Egersund
Alder: 35
Innlegg: 24
Bobbo er på en erverdig vei

Sv: Skal ned mange kilo, wish me luck!

Helt enig, men tror det blir vanskelig.

Men den harde treningen, kombinert med vanlig sunn kost, har gjort at mange har tapt MYE vekt i militæret. Har hørt flere som har gått ned 30-40 kilo.

Vi får ta det som det kommer og gjøre det beste utav det.

__________________

Bobbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 22:55   #25
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Skal ned mange kilo, wish me luck!

Opprinnelig lagt inn av Bobbo, her.

Helt enig, men tror det blir vanskelig.

Men den harde treningen, kombinert med vanlig sunn kost, har gjort at mange har tapt MYE vekt i militæret. Har hørt flere som har gått ned 30-40 kilo.

Vi får ta det som det kommer og gjøre det beste utav det.

Da sender jegf bare en skikkelig stor LYKKE TIL-hilsen!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 17:53
Skal begynne på ketolyse! Har gått på Atkins før, men gikk ikke ned et gram! **Angelica** Ketolysekuren 25 11-02-07 18:04
[Slank] Hvor langt tid tar det å gå ned 16 kilo? mofe Spørsmål og svar 1 05-09-05 20:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no