Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Roskilde

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-06-07, 11:57   #1
Bobbo
Juniormedlem
 
Bobbo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Egersund
Alder: 35
Innlegg: 24
Bobbo er på en erverdig vei

Roskilde

Skal til roskilde på søndag, og lurer på hva jeg kan spise der. Regner med jeg blir tvunget til å ete noen pølser, men jeg får gjøre det beste utav det. Noen tips?

__________________

Bobbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 12:54   #2
Ullabulla
Medlem
 
Ullabulla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bærum
Innlegg: 203
Ullabulla er ny på veien

Sv: Roskilde

Jeg er selv fra Danmark, og erfaringsmessigt er Danmark det land jeg synes har dårligst utvalg i salater på spisesteder/cafeer. Samtidig har mange spisesteder liten forståelse for at man ikke spiser poteter og brød.
Titt på menyen, som ofte er oppslått utenfor. Be om ekstra grøntsaker i steden for poteter. Skal du selv lage maten har du bra utvalg i butikkerne, så det er ikke noe problem.
Hold deg langt vekk fra pølserne - de er ikke bra for deg.
God tur.

Ullabulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 12:55   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Roskilde

Nå måtte jeg tenke meg veldig om her, har deltatt i årevis, men en stund siden sist nå. Og jeg vakke akkurat lavkarbo på den tiden.
Bittelitt info her: http://www.roskilde-festival.dk/obje...35000c&code=45

Men de selger så utrolig mye forskjellig der, fra alle verdens kjøkken! Mye fristelser, men sikkert en god del du kan spise også. De selger garantert kebab, så du kan jo spise det uten pitaen (dressingen er som regel laga av majones og kefir, i alle fall originalt, så det utgjør ikke store farer) Du kan sikkert regne med at det er noen steder som selger grillmat som f.eks koteletter o.l. Så lenge du vet hva du IKKE skal spise, så tror jeg det går greit.
De årene vi har deltatt, så har vi ofte kjøpt med oss litt mat fra Roskilde by, da kan du jo kjøpe litt oster, grønnsaker og boksmat, etc.
En gledelig ting er jo at rødvin er skammelig billig på Roskilde, og i Danmark generelt Pass deg for ølen, og husk at dømmekraften angående mat fort kan bli lavere på en snurr!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 12:56   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Roskilde

Ja, for det var RoskildeFESTIVALEN du mente?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 13:59   #5
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Roskilde

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Ja, for det var RoskildeFESTIVALEN du mente?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 18:19   #6
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Roskilde

Unnskyld, var ikke meningen å gjøre narr, altså ... Syntes bare spørsmålet var morsomt ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 08:25   #7
Bobbo
Juniormedlem
 
Bobbo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Egersund
Alder: 35
Innlegg: 24
Bobbo er på en erverdig vei

Sv: Roskilde

Ja det er det. Er vel få som ferierer i Roskilde samme uke som festivalen:P

__________________

Bobbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 09:44   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Roskilde

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Unnskyld, var ikke meningen å gjøre narr, altså ... Syntes bare spørsmålet var morsomt ...

Heheh, jo, det var bare det at Ullabulle her over snakket mer generelt og ikke festivalmat, og så ble jeg litt usikker i gjerningsøyeblikket og lurte på om jeg hadde oversett one

Skal mye til for å fornærme meg

Åh, jeg misunner deg turen til Roskilde! Var jo der hvert år i årevis.
Skal til Køben 3-5 juli, og regner med å bli påmint på hva jeg har "vokst fra" (Liksom...)

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no