Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-05-07, 13:32   #226
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Støtter den!! Har ikke gått ned mer enn ca 1 kg de siste 4 ukene, men 10 cm over "nedre del av magen" (den som henger ned foran og dekker de edlere deler), og det samme over hoftene (når jeg løfter opp hengemagen og måler). Det vil si ca 2 klesstørrelser Så ikke gi opp, dere som står og stamper. Spiser vi rett for vår kropp (individuelle løsninger basert på lavkarboprinsippene for de fleste av oss, vil jeg tro?), vil det før eller senere vises, også på vekta.


Knallbra sagt, støtter den jeg også ja!
Har spist lavkarbo/ketolyse i tre måneder nå, har gått ned "bare" 10 kilo, men en hel drøss med centimeter både her og der. Har tenkt meg ned omtrent 20 kilo til før jeg gir meg. Håper kroppen er enig med meg.

Så sant, så sant det du sier om individuelle løsninger for alle! Vi er jo alle så forskjellige. Jeg sto bom fast på vekta i fem uker helt i starten av kuren, og var dødsfrustrert pga dette. "Alle andre" gikk jo ned så mye og så fort, liksom... Måtte bare innse at min egen kropp er den som må bestemme farten, så lenge JEG holder meg strengt til kuren/kostholdets overordnede prinsipper.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 01:44   #227
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Etter to dager på vanndrivende og magnesium er status 0 kramper og 3 kg ned ...*glad* så var det vannet som jeg trodde. Skal alikevel prøve og spise enda litt mindre karber10-15...og kutte ut 7up light...
Skal ta vanndrivende hver dag nå...og ja, urinsyragikta er bedre også!!

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 08:25   #228
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Så bra!!! Stå på videre

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 04:16   #229
tusta87
Juniormedlem
 
tusta87 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Aust Agder, Grimstad
Alder: 36
Innlegg: 36
tusta87 er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hei, har du sjekket hormonene dine? den historien hørtes mistenkelig kjent ut nemlig... Samme skjedde med meg, viste seg at jeg har PCOS og medfølgende insulinresistens....

Har ikke sjekket dem nei.. Men gyn. sa jeg hadde pco og anbefalte vektreduksjon. Prøver å bli gravid.. Men er ikke lett det..

__________________
Ha en fin dag
tusta87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 11:35   #230
Fru R
Medlem
 
Fru R sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Veldig nær Bergen
Alder: 49
Innlegg: 492
Fru R har en fantastisk aura rundt segFru R har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Jeg bør vel presentere meg her jeg og...
Ser det er flere som skal ned til det samme som meg her, nemlig 70 kg.
Jeg er veldig glad for at jeg fant dette forumet ! Prøvde meg litt på Atkins for ca 1 år siden , men pga manglende kunnskap osv hold jeg ikke lengre enn ca 2 mnd.

Men nå skal det bli andre boller
Jeg føler at jeg har bedre kontroll og kunnskap nå. Og så er det jo veldig kjekt å vite at det er hjelp å få her om det skulle trengs

Jeg er egentlig fra østlandet men bosatte meg på osterøy da vi fikk barn.
Er gift med etter min mening, den deiligste og besteste i hele verden

La mye på meg i svangerskapene og de gleder jeg meg til å ta det av + litt til !!

__________________
Fru R er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for gravide.... Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 19:04   #231
annemo
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 51
Innlegg: 36
annemo er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

ja her hører jeg til
har mange kilo å ta av må iallefall ned 40 kg

har sletet med at jeg er kraftig "støtt" men nå er jeg ikke kraftig lengre jeg er fet
gruer meg veldig til sommeren å lette klær
har nettopp fått påvist pcos - å er på utredning for diverse andre ting.
er sykemeldt pga depresjon, å div helseplager

vi har 3 unger .mannen min støtter meg fult ut,

det var litt om meg

annemo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 23:43   #232
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Velkommen og lykke til Dette klarer du, skal du se

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 17:38   #233
Lisjpiia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Nord Trøndelag
Innlegg: 33
Lisjpiia er på en erverdig vei
Post

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Minus 40... Jepp, jeg er med på den..

Jeg er 20 år, er 155-160 høy, veier 90 kg (men ser jo at jeg ikke har så mye å klage over egentlig)
Ideal vekten er 52, etter bmi'en å regne. Så jeg setter meg som mål at jeg skal veie rundt om enn 55- 60 kg enn gang itiden
Det vill si ca 50 kg muskler og 10 kg fett
Men først å fremst, ned 10 kg iløpet av Fase 1 (krysser fingrene)

Jeg er insulinresistent, fikk vite det for ca 2 uker siden.
I dag er min første dag med eurodiett, å det kan jeg si med enn gang, at jeg sliter allerede, men skal prøve å være sterk



Sender dere alle en varm klem fra solfylte Nordland

Lisjpiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergs - eurodiett... Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 19:21   #234
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei og velkommen! Det er annerledes i begynnelsen, men hold fokus og se for deg resultatet på sikt så går det bra skal du se

Lykke til, solfylt hilsen fra Tromsø

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 08:35   #235
Bobbo
Juniormedlem
 
Bobbo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Egersund
Alder: 35
Innlegg: 24
Bobbo er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei! Jeg er 18år og veide for ca. 2 mnd siden 150kg. Nå har jeg gått ned 8, selv om jeg ikke har vært så veldig disiplinert. Har hatt endel utskeielser, men de skal det bli mye færre av.

__________________

Bobbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 11:41   #236
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Så flott Bobbo! Lykke til videre!

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 12:51   #237
Fettfrid
Juniormedlem
 
Fettfrid sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Oslo
Alder: 61
Innlegg: 11
Fettfrid er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei!

Jeg skal gå ned minst 30 kilo......og gleder meg til å komme igang!

Vil nok bli en større bidragsyter når jeg har fått redusert noen kilo!

Lykke til alle sammen!

__________________
Fettfrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 13:38   #238
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Halløys Fettfrid!

HÆHÆHÆÆÆ, DIGGer nick'et ditt, SYYYKT bra funnet på!!!!
Ja, hvis det er sånn at en god latter forlenger livet, så kommer jeg nå til å bli 90 år, minst.

Hehehehe......
Dagens høydare.

Velkommen hit, skal bli trivelig å bli kjent med deg!
Ha en smekkandes fin dag! Bare spør hvis det er noe.
Jeg har til nå tatt av 12 kilo på Ketolyse, og skal vel ned en ca 15-17 til, håper jeg.
Har i det siste gått mer over til Skaldeman, etter å ha lest boka hans og funnet ut at
jeg synes det er lettere å "regne ut" hvis jeg bruker hans forholdstall.
Lavkarbo er jaggu tingen sin, for oss som veier MYE og har prøvd "alt" annet, uten resultat.

Hilsen Nic

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 10:09   #239
Ugla
Nytt Medlem
 
Ugla sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 3
Ugla er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Så var det min tur! Full presentasjon av meg selv ligger under persentasjonstråden, men kortversjonen går ut på at jeg er snart 39, veier nå 118 og har rundt de 75 som mål.

Er så glad for å ha funnet dette informative, støttende og hyggelige forumet, dette trengte jeg virkelig. Har sittet oppe i hele natt og lest, har ikke sovet ett sekund!

__________________
Ugla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 15:44   #240
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Ugla, her.

Så var det min tur! Full presentasjon av meg selv ligger under persentasjonstråden, men kortversjonen går ut på at jeg er snart 39, veier nå 118 og har rundt de 75 som mål.

Er så glad for å ha funnet dette informative, støttende og hyggelige forumet, dette trengte jeg virkelig. Har sittet oppe i hele natt og lest, har ikke sovet ett sekund!


Hjertelig velkkommen til deg!!

Beste hilsen BiB

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-07-07, 11:51   #241
Nivanna
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Grimstad
Alder: 42
Innlegg: 118
Nivanna er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Heisann!

Jeg skal gå ned 43 kg, veier i dag 123 og vil ned til 80.. Da har jeg en bmi litt over 26, så skulle vel kanskje vært nede i 75, men det ser vi den dagen jeg nærmer meg det

Er på min første uke, (har smugkikka litt på vekta, vet det er fyfy) og ser ut som jeg går ned litt, skal bli spennende å se den første tiden..

Hyggelig med flere som er samme situasjon, istedenfor de som bare sier : "men, det er jo bare å slanke seg" !

__________________




Nivanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-07-07, 04:10   #242
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Nivanna, her.

Heisann!

Jeg skal gå ned 43 kg, veier i dag 123 og vil ned til 80.. Da har jeg en bmi litt over 26, så skulle vel kanskje vært nede i 75, men det ser vi den dagen jeg nærmer meg det

Er på min første uke, (har smugkikka litt på vekta, vet det er fyfy) og ser ut som jeg går ned litt, skal bli spennende å se den første tiden..

Hyggelig med flere som er samme situasjon, istedenfor de som bare sier : "men, det er jo bare å slanke seg" !

Hei, velkommen og lykke til!!

beste hilsen BiB

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 19:46   #243
Ingis-37
Medlem
 
Ingis-37 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Bergen
Alder: 53
Innlegg: 87
Ingis-37 har en fantastisk aura rundt segIngis-37 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei

Melder meg inn her jeg har 30 kilo som må av og startet i går! Ser det er utrolig mange flinke slankere her, og blir inspirert av at andre får det til.
Aner ikke så mye om lavkarbo dietter, da jeg tidligere har hevet meg på diverse andre opplegg, som Grethe Roede, Nutrilett, Cambridge osv... alt uten spesielt hell. Har også prøvd Blodtypedietten. Det funket faktisk ganske bra, men synes det var vanskelig å skulle lage egne måltider til ungene som ikke skulle slankes, til mannen som er 0, og til meg som er AB. Uansett, alle kiloene er kommet på igjen +++
Synes det er veldig vanskelig å velge en kur, siden jeg ikke kan så mye om dette, og siden jeg synes det er en utfordring å skulle sette seg inn i alle mulige produkter og nye retter! Virker så tidkrevende...?

Vel, jeg er da en 4-barnsmor fra Bergen, som har som mål å gå ned nok til å få gjennomført bukplastikk. Regner med å få denne dekket av RTV.

Hører gjerne fra andre som er i samme situasjon. Det hadde vært veldig fint å ha noen å utveksle erfaringer med og kanskje være felles støttespiller.

Jeg har ihvertfall begynt. Det går i salater, egg/ omelett/ karbonader/ mer salater osv, og selvsagt mer veske enn tidligere. Jeg har plan om minimum 30 minutter aktivitet / trim hver dag.. noe som hos meg har vært totalt fraværende!! Håper jeg klarer dette!!!

Tar imot alle gode tips og råd med takk! Noen som har synspunkter på om man klarer fint å slanke seg uten å følge en bestemt diett, bare man holder seg til lavkarbo produkter?


Hilsen optimist

Ingis-37 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 20:44   #244
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Ingis-37, her.

Hei

Melder meg inn her jeg har 30 kilo som må av og startet i går! Ser det er utrolig mange flinke slankere her, og blir inspirert av at andre får det til.
Aner ikke så mye om lavkarbo dietter, da jeg tidligere har hevet meg på diverse andre opplegg, som Grethe Roede, Nutrilett, Cambridge osv... alt uten spesielt hell. Har også prøvd Blodtypedietten. Det funket faktisk ganske bra, men synes det var vanskelig å skulle lage egne måltider til ungene som ikke skulle slankes, til mannen som er 0, og til meg som er AB. Uansett, alle kiloene er kommet på igjen +++
Synes det er veldig vanskelig å velge en kur, siden jeg ikke kan så mye om dette, og siden jeg synes det er en utfordring å skulle sette seg inn i alle mulige produkter og nye retter! Virker så tidkrevende...?

Vel, jeg er da en 4-barnsmor fra Bergen, som har som mål å gå ned nok til å få gjennomført bukplastikk. Regner med å få denne dekket av RTV.

Hører gjerne fra andre som er i samme situasjon. Det hadde vært veldig fint å ha noen å utveksle erfaringer med og kanskje være felles støttespiller.

Jeg har ihvertfall begynt. Det går i salater, egg/ omelett/ karbonader/ mer salater osv, og selvsagt mer veske enn tidligere. Jeg har plan om minimum 30 minutter aktivitet / trim hver dag.. noe som hos meg har vært totalt fraværende!! Håper jeg klarer dette!!!

Tar imot alle gode tips og råd med takk! Noen som har synspunkter på om man klarer fint å slanke seg uten å følge en bestemt diett, bare man holder seg til lavkarbo produkter?


Hilsen optimist

Hei og velkommen!!

Jeg har samme mål som deg, og regner med å måtte ned i ca 70 kg. Starta m Atkins og har konvertert til ketolyse som jeg anbefaler fo rfolk m unger, lett å lage noe som passer alle. Anbef også å holde seg til en "kur", sjøl om jeg ser på dette som en varig endring, da det er letetre å finne "feil" om man er tro mot et opplegg dersom vekta står.

Lykke til!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 21:16   #245
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Ok.... Jeg må nok inn her jeg også.
Veide 79 kilo da jeg startet, gått ned 6 kilo så 24 to go.
Har prøvd 100 ganger å lagen en sånn orm med vektvisning, men er nok for dum til å følge anvisningene. Men, nå er jeg her og kan heller skrive det i ny og ne
Dette skal gå bra.

Må bare fortelle at jeg er 1.56 høy, så ingen tror jeg RÅ slanker meg. Intet mål for meg å bli tynn, bare knær og hofter bærer og jeg
kan bruke vanlige klær.


Sist redigert av Labomba : 31-07-07 kl 22:24.
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 20:54   #246
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei og velkommen, lykke til!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 23:49   #247
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Et lite innlegg her også - siden jeg definitivt hører til her...

Jeg har gått ned nesten ti kilo, og merker det på klærne allerede, og folk på jobben komplimenterer meg... Jeg har ikke gått ned så masse i cm rundt livet, men jeg har blitt merkbart smalere over hoftene og lårene.

Og i morgen begynner jeg for fullt på ketolysekuren.

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 00:02   #248
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av wander, her.

...Og i morgen begynner jeg for fullt på ketolysekuren.

Velkommen og gratulerer med et klokt valg!!

BiB

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 16:28   #249
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Jeg har jo faktisk ikke presentert meg her jeg, det må jeg jo gjøre.

Jeg skal ned totalt 40 kg (sånn ca), og har hittil klart i overkant av 6 kg. Fortsatt over 30 igjen, men nå har jeg i allefall et lite håp om at målet mitt skal være mulig å nå.

Jeg hadde håpet å komme i mål til neste sommer, men er redd for å bli skuffet. Jeg skal ta bukplastikk når vekten kommer ned på akseptabelt nivå, det gleder jeg meg stort til!
Har faktisk tenkt å gi puppene et løft og, ikke noe fyll - det trenger jeg ikke - men jeg vil slippe å ha de hengende helt ned på magen så fort jeg tar av BH'en.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 18:04   #250
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

.... Jeg skal ta bukplastikk når vekten kommer ned på akseptabelt nivå, det gleder jeg meg stort til!
Har faktisk tenkt å gi puppene et løft og, ikke noe fyll - det trenger jeg ikke - men jeg vil slippe å ha de hengende helt ned på magen så fort jeg tar av BH'en.

Her stiller vi likt, selv om jeg har litt mer igjen enn deg. Du kommer til å klare det!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no