Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Lofoten Fiskegrateng og karber

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-03-07, 23:53   #1
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Lofoten Fiskegrateng og karber

Har funnet meg en nydelig fiskegrateng (selges bl.a på ica, coop-kjedene, m.fl. Produsert av Lofotprodukter AS)
Leste bakpå, at den inneholder 2,7 gram karb/100 gram....men bet meg merke i, at den inneholder hvetemel OG makaroni...Hvordan kan da karb-tallet være SÅ lavt?

Den inneholder 87 kcal/100 gram, og 52% torskefilet. Neste ingrediens er h-melk, så hvetemel, margarin, makaroni, og egg + strøkavring....

Begynner å undres om det er feil info på pakken...Noen som kjenner til produktet?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 00:07   #2
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Lofoten Fiskegrateng...ang karber...

PS. Når jeg teller ihop fett/protein/karb, blir kcal-tallet riktig...altså gram multiplisert med kcal..eh...gjeesp...noen som forstår hva jeg prøver si?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 00:09   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Lofoten Fiskegrateng...ang karber...

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

PS. Når jeg teller ihop fett/protein/karb, blir kcal-tallet riktig...altså gram multiplisert med kcal..eh...gjeesp...noen som forstår hva jeg prøver si?

... ER FOR TRØTT...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 00:13   #4
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Lofoten Fiskegrateng...ang karber...

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

... ER FOR TRØTT...

Hehe, æ å!

Altså mengden(gram) av ingrediensene ganget med karb/gram (gram fett* 9, karb og protein-gram * 4,) er i sum korrekt med total mengde kcal pr 100 gram...

...ikke forvirret nå? Følg med i neste episode av ..."Borealis og jakten på fiskegrateng-karbene" !!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 00:20   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Lofoten Fiskegrateng...ang karber...

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Hehe, æ å!

Altså mengden(gram) av ingrediensene ganget med karb/gram (gram fett* 9, karb og protein-gram * 4,) er i sum korrekt med total mengde kcal pr 100 gram...

...ikke forvirret nå? Følg med i neste episode av ..."Borealis og jakten på fiskegrateng-karbene" !!


Spent på neste episode ja....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 00:25   #6
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Lofoten Fiskegrateng...ang karber...

Hehe, ja, jeg gir meg jo ikke..! Har falt for den gratengen, og VIL-VIL-VIL den skal være karb-lav!

Et søk på nett, fant jeg at endel inne på fitnessprat bruker den.
Vidre en link til Lofotprodukter AS, som tydeligvis har mye for den kresne gane...http://www.lofotprodukt.no/hovedsid.htm;

Og, nei, jeg er ikke medeier i firmaet!
Er dette for "reklamete", får dere bare slette det!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 14:05   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Lofoten Fiskegrateng...ang karber...

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Hehe, ja, jeg gir meg jo ikke..! Har falt for den gratengen, og VIL-VIL-VIL den skal være karb-lav!

Et søk på nett, fant jeg at endel inne på fitnessprat bruker den.
Vidre en link til Lofotprodukter AS, som tydeligvis har mye for den kresne gane...http://www.lofotprodukt.no/hovedsid.htm;

Og, nei, jeg er ikke medeier i firmaet!
Er dette for "reklamete", får dere bare slette det!

He he.. ikke mye reklame der... Fikk beskjed at siden ikke finnes....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 14:08   #8
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Lofoten Fiskegrateng...ang karber...

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

He he.. ikke mye reklame der... Fikk beskjed at siden ikke finnes....

What?!

Hehe, skitt au! Skulle noen mot formodning være interessert, er det bare å ta et nettsøk...

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 22:15   #9
Bobbo
Juniormedlem
 
Bobbo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Egersund
Alder: 35
Innlegg: 24
Bobbo er på en erverdig vei

Sv: Lofoten Fiskegrateng...ang karber...

http://www.lofotprodukt.no/hovedsid.htm

du hadde nok lurt inn en ; for mye på slutten der

Bobbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 22:19   #10
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Lofoten Fiskegrateng...ang karber...

Opprinnelig lagt inn av Bobbo, her.

http://www.lofotprodukt.no/hovedsid.htm

du hadde nok lurt inn en ; for mye på slutten der

Takk for korreksjonen!
Skjønner ikke helt hvordan det skjedde...brukte kopier/paste...

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 22:26   #11
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Lofoten Fiskegrateng...ang karber...

Lofotproduktene er kjente for å ha rene råvarer og mye av dem....
Jeg velger å tro ar proteininnholdet kanskje er feil, graskefetteng inneholder mye fisk, fisk er mye proteiner og lite fett...


Bare se på tørrfisken ;O) blir maaange kalorier av det ;O)

Men håper du finner rett svar, elsker nemmelig lofotens graskefetteng ;O)

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 22:26   #12
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Lofoten Fiskegrateng...ang karber...

Og linken virke enda ikke...

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 22:28   #13
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Lofoten Fiskegrateng...ang karber...

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Og linken virke enda ikke...

den virker ;O)
ta bort siste ;
fikk den frem jeg ;O)

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 22:35   #14
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Lofoten Fiskegrateng...ang karber...

Men her er forsiden...(håper jeg!) http://www.lofotprodukt.no/

Faktisk sendt en mail til dem nå, -hvordan karbtallet kan være så lavt, mtp at den inneholder bl.a mel og makaroni...
Den er så YUMMIE den gratengen...kan spise den uten tilbehør, kun smelta smør...Og om det da stemmer at en sånn har kun 2,7 gram karb/100 gram, og en hel grateng veier 450 gram...da kan jeg spise en hel slik på 2 måltider, og likevel er det ikke mer enn 12,15 gram karb...


Sist redigert av Borealis : 08-05-07 kl 22:41.
Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 23:59   #15
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Lofoten Fiskegrateng...ang karber...

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Leste bakpå, at den inneholder 2,7 gram karb/100 gram....men bet meg merke i, at den inneholder hvetemel OG makaroni...Hvordan kan da karb-tallet være SÅ lavt?

Den inneholder 87 kcal/100 gram, og 52% torskefilet. Neste ingrediens er h-melk, så hvetemel, margarin, makaroni, og egg + strøkavring....

Begynner å undres om det er feil info på pakken...Noen som kjenner til produktet?

Det er nødt til å være feil. Det regnestykket kan umulig å opp !
Kan du poste hele næringsinnholdet slik det står på pakka, - kalorier, fett, proteiner, karber, fiber, etc. Da er det lett å se om sammensetningen stemmer iallefall

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 00:02   #16
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Lofoten Fiskegrateng...ang karber...

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Det er nødt til å være feil. Det regnestykket kan umulig å opp !
Kan du poste hele næringsinnholdet slik det står på pakka, - kalorier, fett, proteiner, karber, fiber, etc. Da er det lett å se om sammensetningen stemmer iallefall

Som jeg skrev i et tidligere innlegg, så er summene korrekte, om man tar det gram for gram, (karb, protein og fett, og ganger opp mot grammene), og ser på f.ex total kcal. Men stusser på det selv, ja...
Har dessverre ikke noen grateng i hus nå, men skal poste det..imorgen

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 16:04   #17
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Lofoten Fiskegrateng...ang karber...

Nå har jeg kjøpt en pakke...men sannelig om jeg våger spise flere av disse *hulk* før jeg vet mer ang karb-tallet. For her NOE som ikke stemmer!!

Pr 100 gram er det 87 kcal.
Protein: 13,3gr
Karb: 2,7gr
Fett: 2,6 gram

Ergo er det kun oppgitt prot/fett/karb for 18,7 gram ...pr 100 gram...hva er resten? Vann??

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 00:49   #18
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lofoten Fiskegrateng...ang karber...

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

hva er resten? Vann??

Selvfølgelig! Hva skal ellers fisken svømme i? Nei, er for trøtt, tror jeg må legge meg

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 01:00   #19
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Lofoten Fiskegrateng...ang karber...

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Selvfølgelig! Hva skal ellers fisken svømme i? Nei, er for trøtt, tror jeg må legge meg

Natti!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 01:44   #20
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Lofoten Fiskegrateng...ang karber...

spennende.. elsker også fiskegrateng.. og har funnet ut at den beste er den jeg lager selv med fjonkens-ostesaus.. helt nydelig og med veldig lite karber.. prøv den du.. har bittelitt fullkorns-makaroni oppi..må liksom være det i en fiskegrateng..

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 11:17   #21
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lofoten Fiskegrateng...ang karber...

Vil bare skyte inn en anbefaling av Fransk fiskegrateng som finnes i frysedisken. Den har vel ca 4 karber pr hundre gram, ikkeno makaroni (men sykt god likevel!) eneste er at det er litt sånn brødsmuler på toppen, men ikke mye!
Veldig god med sitronpepper, rømme og smørdampet brokkoli!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 11:19   #22
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lofoten Fiskegrateng...ang karber...

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

eneste er at det er litt sånn brødsmuler på toppen, men ikke mye!

Det kan evt skrapes av mesteparten. Tipper det er der karbene ligger, for det er ganske rein fisk.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 12:30   #23
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Lofoten Fiskegrateng...ang karber...

Noen som noen gang fant ut av dette...??

Hihi, nå følte jeg nesten som om jeg gikk glipp av slutten på en spennende film.....!!

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 12:50   #24
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 52
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: Lofoten Fiskegrateng...ang karber...

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Lofotproduktene er kjente for å ha rene råvarer og mye av dem....
Jeg velger å tro ar proteininnholdet kanskje er feil, graskefetteng inneholder mye fisk, fisk er mye proteiner og lite fett...


Bare se på tørrfisken ;O) blir maaange kalorier av det ;O)

Men håper du finner rett svar, elsker nemmelig lofotens graskefetteng ;O)

Beklager, men syntes ordet var så morsomt, fikk meg en god latter
hihihi

__________________
Hilsen fra mei

Lavkarbo har gitt meg livet tilbake igjen!
Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 13:00   #25
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 52
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: Lofoten Fiskegrateng...ang karber...

Herved erklærer jeg ordet " graskefetteng ", for det ordet jeg heretter vil bruke for fiskegrateng. Noe skal man jo gjøre for og live opp en begivenhetsløs dag .
TAKK KANUTTEN!

__________________
Hilsen fra mei

Lavkarbo har gitt meg livet tilbake igjen!
Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fiskegrateng? HøyOgMørk Middag 10 08-09-08 13:56
Under 20 karber? mariiahy Induksjonen 1 06-05-08 21:05
Karber i egg? Adriane Lavkarbo generelt 3 30-03-08 22:56
Karber ratatouile Ketolysekuren 1 14-02-08 19:26
15 karber nettie Ketolysekuren 1 02-09-07 15:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no