Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-01-09, 10:24   #1
Snehvit
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 105
Snehvit er ny på veien
Smile

Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen?

Hei!

Jeg går på ketolyseluren og er kjempe fornøyd med resultatene så langt! Men... Det er ikke alltid så lett å motivere seg selv... Og gidde å lage mat til bare én person hver eneste dag... Kampen blir ikke alltid like lett da

Så tenkte jeg skulle starte denne tråden, så kan vi være sterke sammen! Og inspirere hverandre med oppskrifter og sånt!

Kanskje også ha "treff" så vi slipper spise alene hver bidige dag

Snehvit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ;D Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 10:55   #2
Kathrine
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 12
Kathrine er på en erverdig vei

Sv: Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen?!?

God plan

Veldig greit å kunne utveksle oppskrifter og gode råd!

I dag skal jeg lage kylling som jeg ahr i 2 dager.

Kyllingfiler i ildfast form med fløte, ost, paprika, sopp og masse krydder.
Har salat til med olje på.
Gele til dessert

__________________
Kathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 12:06   #3
Nitja
Medlem
 
Nitja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 203
Nitja er på en erverdig vei

Sv: Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen?!?

Ikke så dum tråd, lager som oftest 2 middager hver dag og er ikke så oppfinnsom på mat til meg selv så blir ofte det samme om igjen..

I dag skal jeg ha stekt skinkebiff med stekte grønnsaker (paprika, purreløk, løk, sopp)

__________________
Nitja
Start 04.01.09



Nitja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 12:54   #4
Snehvit
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 105
Snehvit er ny på veien

Sv: Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen?!?

[quote=Nitja;611579]Ikke så dum tråd, lager som oftest 2 middager hver dag og er ikke så oppfinnsom på mat til meg selv så blir ofte det samme om igjen..
quote]

Det er nettopp det jeg også ender med å gjøre! Og har gått lei! Hadde tre middager jeg sjonglerte mellom før jul... Og etter julepausen klarer jeg ikke TANKEN engang på den maten!!! Så nå er det frisk start, variert meny og inspirasjon som er tingen!!!

Snehvit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ;D Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 12:59   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen?!?

Et lite tips: Hver gang dere lager middag, lag ekstra som dere fryser ned i aluformer (kjøpes på bl.anna europris/nille) eller i plastbokser (som tines i micro)
Da blir det fort variert mat i fryseren

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 13:15   #6
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen?!?

Jeg synes egentlig ikke det er så vanskelig. Jeg lager middag som jeg spiser deler av. Koker bare saus/poteter/ris i tillegg til de andre i familien.

Kylling med brokkoli og blomkål, asparges, sopp squash (dersom du steker grønnsakene sammen i meierismør blir det nam nam ) og salat er jo en flott middag
Stekte laksefileter med rømme og grønnsaker er en annen middag som har redda dagen for meg.
Bruk oppskriftene til alle de flinke menneskene her inne også så får du variasjon.

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 13:42   #7
Snehvit
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 105
Snehvit er ny på veien

Sv: Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen?!?

Opprinnelig lagt inn av Hannehk, her.

Jeg synes egentlig ikke det er så vanskelig. Jeg lager middag som jeg spiser deler av. Koker bare saus/poteter/ris i tillegg til de andre i familien.

Bruk oppskriftene til alle de flinke menneskene her inne også så får du variasjon.

Hei Hannahk!

Problemet er ikke at jeg må lage eget til meg, men når man bor alene så er det ikke alltid spennende å lage mat... Det er ingen fler munner å mette! Hehe... Og da trenger man ofte litt inspirasjon

Jeg bruker oppskriftene selvfølgelig, men syns det hadde vært koselig å dele erfaringer med noen som KUN lager mat til seg selv og gjør dette veldig på egenhånd

Snehvit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ;D Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 15:53   #8
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen?

Fin ide med en sånn tråd! Jeg bor også alene, og må lage mat til bare meg selv. Kjenner igjen det med at det er litt lite motiverende av og til. Men så er jeg så heldig at jeg er glad i å lage mat, og liker å prøve ut nye ting.

Dette med å fryse ned porsjoner funker bare delvis for meg. Fryser ofte ned porsjoner, men tar dem av en eller annen grunn ikke så ofte opp igjen. Frysern er stappfull av porsjonspakninger. Kanskje det har å gjøre med at maten rett og slett smaker bedre når den er nylaget. Dette er noe jeg begynte med lenge før ketolyse, så de fleste porsjonene i frysern er vel ikke helt "lovlige". Får vel kanskje ta en opprydning og kaste litt snart...

Jeg kan anbefale å ta en tur på IKEA og kjøpe inn noen ildfaste former i enporsjonsstørrelser. Jeg har sikkert 4-5 stykker av denne, og synes middagslaging er blitt mye enklere etter at jeg begynte å bruke disse formene. Alt som kan legges i en liten form og stappes i ovnet i 20-30 minutter er enkel og god mat til en person

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 16:07   #9
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen?

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Jeg kan anbefale å ta en tur på IKEA og kjøpe inn noen ildfaste former i enporsjonsstørrelser. Jeg har sikkert 4-5 stykker av denne, og synes middagslaging er blitt mye enklere etter at jeg begynte å bruke disse formene. Alt som kan legges i en liten form og stappes i ovnet i 20-30 minutter er enkel og god mat til en person

Tror jammen jeg skal kjøpe et par sånne selv om jeg som oftest lager til 2... Både for de dagene jeg er aleine hjemme, og for å ha bedre porsjonskontroll. Spesiellt siden jeg sannsynligvis hopper over til ketolyse etterhvert, mens sambo ikke vil gå så drastisk tilverks.

Forøvrig burde det vel være mulig å fryse ned halvfabrikata, altså f.eks før man steiker ting? Litt sånn som man kan kjøpe fiskegrateng og lasagne og sånn... Da blir det jo uansett som nylaget, og man sparer kanskje halve tiden med forberedelser, kutting, steking av kjøtt osv.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 16:32   #10
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Tror jammen jeg skal kjøpe et par sånne selv om jeg som oftest lager til 2... Både for de dagene jeg er aleine hjemme, og for å ha bedre porsjonskontroll. Spesiellt siden jeg sannsynligvis hopper over til ketolyse etterhvert, mens sambo ikke vil gå så drastisk tilverks.

Veldig sant at de hjelper ifht porsjonskontroll. J

eg bruker også creme brule former til små minigratenger som tilbehør til fisk og kjøtt. Har funnet ut at hvis jeg stapper en sånn form stappfull med blomkål, heller litt fløte over + krydder og ost på toppen, så blir det en ganske nøyaktig 3-karbers blomkålgrateng. Det er så lite karber at man gjerne kan ha andre grønnsaker til middagen også.

De creme brule-formene funker fint til å lage små desserter også, som gele, sjokoladefondant eller bunnløs ostekake. Blir en perfekt porsjon, og man slipper fristelsen med at det fortsatt ligger mer dessert i kjøleskapet etterpå

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Forøvrig burde det vel være mulig å fryse ned halvfabrikata, altså f.eks før man steiker ting? Litt sånn som man kan kjøpe fiskegrateng og lasagne og sånn... Da blir det jo uansett som nylaget, og man sparer kanskje halve tiden med forberedelser, kutting, steking av kjøtt osv.

Absolutt! Før ketolyse pleide jeg å lage egne halvfabrikata fiskegratenger (mer fisk og fullkornsmakaroni) for nedfrysing. Det er vel stort sett de eneste porsjonspakningene som kom opp av frysern igjen. Har ikke funnet andre halvfabrikatating å lage etter at jeg begynte med ketolyse, men vi får legge hodene i bløt

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 16:45   #11
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen?

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Har ikke funnet andre halvfabrikatating å lage etter at jeg begynte med ketolyse, men vi får legge hodene i bløt

Hva med ostelasagnen? Har ikke lin til den nå, men den ligger på forumet et sted og er veldig god
Ellers lager jeg con carne grateng innimellom, med bønner siden jeg er på lindberg og kan spise det.
Fiskegrateng med fullkornspasta var lurt
Gratinerte grønnsaker er også en ting jeg gjerne skulle hatt i bakhånd innimellom.... kald oksetek i sånne prosjonspakker, med det f.eks.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 17:00   #12
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen?

ah oste lasagne hörtes goooodt ut mmmm

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 17:03   #13
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen?

mm fant den, den skal jeg lage hvertfall http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...92&postcount=1

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 17:04   #14
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen?

Opprinnelig lagt inn av kiril, her.

ah oste lasagne hörtes goooodt ut mmmm

Fant den! http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...92&postcount=1

Funker også med kremost i stedet for vanlig ost i sausen

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 17:10   #15
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen?

Fant oppskriften her. Tror jammen jeg skal prøve den ja

Jeg er litt sær på det med frosne grønnsaker jeg da... Liker de best når de tilberedes fra fersk tilstand...

Ellers kan jeg tenke meg at moussaka kan funke bra...? Med auberginer og uten poteter vel og merke.

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 17:11   #16
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen?

Opprinnelig lagt inn av kiril, her.

mm fant den, den skal jeg lage hvertfall http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...92&postcount=1


Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Fant den! http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...92&postcount=1

Funker også med kremost i stedet for vanlig ost i sausen

Haha.. der var jeg for treig jah...

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 18:47   #17
Snehvit
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 105
Snehvit er ny på veien

Sv: Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen?

Gode tips folkens! Tror jeg skal prøve å fryse ned halvfabrikata i de posjonsformene fra IKEA. Syns ofte frossen ferdigstekt mat blir så vassen når man varmer den opp igjen, så da får jeg ikke lyst på maten. Derfor lager jeg mat hver eneste dag... Men dette er absolutt verdt et forsøk!!!!!!!!

Snehvit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ;D Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 19:08   #18
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen?

Apropos lasagne... Fant en lenke til en lasagne jeg kunne tenke meg å prøve på... Med blomkål! http://cleochatra.blogspot.com/2008/...s-lasagna.html

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 23:34   #19
Ella-A
Medlem
 
Ella-A sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Trøndelag, men kommer fra Nordland
Alder: 37
Innlegg: 359
Ella-A er på en erverdig vei

Sv: Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen?

oi ostelasagnen skal jeg lage, den så kjempegod ut! Er det noen som har ideer til frokost og jobbmat? (ikke egg og bacon og ikke ting med sopp i..) er litt lei av salat og rømme liksom. Er litt ensformig med salat,agurk,paprika og ost sammen med rømme med pepper, chilie og pizzakrydder.. og spiser ikke kjøtt nei så det har jeg ikke til å variere med :/

__________________

Ella-A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 23:55   #20
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen?

Opprinnelig lagt inn av Ella-A, her.

Er det noen som har ideer til frokost og jobbmat?

Frokost-tråden
Lunsj-tråden

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 00:00   #21
Lines
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 26
Lines er på en erverdig vei

Sv: Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen?

Ostelasagnen er meeeegagod, og lager du den har du middag i tre dager hvertfall, evnt. lunsj. Syns nøttemuffinsene er fine til frokost/lunsj. Letteå ta med og kjempegode. Og lette å fryse ned så man kan lage nedel når man er igang

__________________


Lines er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon/Lavkarbo? Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 14:45   #22
Nitja
Medlem
 
Nitja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 203
Nitja er på en erverdig vei

Sv: Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen?

Tuuuuusen takk til dere som la ut linken til ostelasagne.
Jeg satt og lurte på hva jeg skulle ha til middag i dag og kjente at jeg var ganske matlei av alt jeg kom på men nå er jo middagen i boks :-D

__________________
Nitja
Start 04.01.09



Nitja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 16:52   #23
Ikka
Nytt Medlem
 
Ikka sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Sørlandet
Alder: 43
Innlegg: 5
Ikka er på en erverdig vei

Sv: Lage mat til bare én? Skal vi være sterke sammen?

Ja! Tusen takk for linken, den førte meg videre til masse nam-nam oppskrifter. Utforsker en ny side nå som jeg kom inn på, ser lovende ut: http://www.genaw.com/lowcarb/

Noen som har erfaringer med oppskrifter herfra?

__________________


Ikka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp - skal lage bryllupskake! Veggpryd Spørsmål om matvarer og oppskrifter 16 14-07-08 16:59
Hei alle sammen må bare dele den gode følelsen Kolve Spis deg ned i vekt med Skaldeman 5 09-07-08 19:52
Hjelp! Skal lage pannekaker med mix fra Dialife ... Chia Ketolysekuren 19 28-09-07 10:28
Ikke bare farlig å være fet Trolljenta Nyheter / media 0 15-06-06 02:03
Hjelp jeg skal lage kake ... lavkarbo Melania Kake/dessert og snacks 24 16-05-06 22:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no