Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Fordelinga med proteiner, fett osv

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-03-09, 09:49   #1
smil!
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: lørenskog
Innlegg: 354
smil! er ny på veien

Fordelinga med proteiner, fett osv

hei!
nå har jeg begynt å legge inn maten jeg spiser på diett.no men hvordan var det med fordelinga proteiner , fett osv.... karbene skal jo ligge på 15 så de er greie. men resten??
tar ett siste forsøk nå uten kunstig søtning,tomater, fløte,ost og rømme.... og ikke minst uten brus!

drikker fort oppimot 4liter vann pr dag (om ikke mer av og til....) drikker masse hele dagen for er så tørr luft på jobben. og før jeg kommer hit har jeg drukket en liter...

kan man forresten ha soyamelk el tilsvarende istedenfor fløte? (tenker da på i sauser)

__________________



min journal
smil! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 09:59   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: fordelinga med proteiner,fett osv..

Soyafløte (sjekk at den er usøtet) og kokkosmelk funker veldig fint

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 10:44   #3
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: fordelinga med proteiner,fett osv..

Diett.no har en del feil, bare så du vet om det Ikke bare på karbohydrater, men også på protein

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 11:00   #4
smil!
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: lørenskog
Innlegg: 354
smil! er ny på veien

Sv: fordelinga med proteiner,fett osv..

takk for tips.. for det var noen igår som sa at diett.no var bedre enn matpådata.no men da vet jeg ikke! er det veldig store feil da?? slik at de utgjør en stor forskjell???

__________________



min journal
smil! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 14:58   #5
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Fordelinga med proteiner, fett osv ...

Den er bedre enn mat på data (syns jeg i allefall), men det blir ganske mye feil likevel.. Enkelte dager fikk jeg 20 gr mer protein enn det egentlig skulle være, og da ble jo hele regnestykket feil når jeg skulle se på energiprosentfordeling
Diett.no er veldig grei å bruke for å få en oversikt over hva man har spist, bare man ikke stoler blindt på tallene

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 16:56   #6
benam
Medlem
 
benam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 229
benam er på en erverdig vei

Sv: Fordelinga med proteiner, fett osv ...

Jeg registrerer alt på Somebody, men det koster jo penger. tror det er bra nøyaktig!!

__________________


]
benam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fordeling fett/proteiner Viclin Ketolysekuren 5 27-07-11 19:52
Sliter med å få nok fett i forhold til proteiner, forslag? dydde Optimal Ernæring 3 27-04-08 00:07
Forhold fett/proteiner Sol Ketolysekuren 4 06-02-08 15:18
Fett vs proteiner moinx Ketolysekuren 22 28-04-07 22:41
% fordeling av karbo, proteiner og fett? nalana Lavkarbo generelt 3 18-09-04 00:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no