Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lavkarbohuset på Hjem & Hobby-messen

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-11-11, 00:17   #1
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Lavkarbohuset på Hjem & Hobby-messen

Hei alle sammen

Vil med dette bare få lov til å informere dere om at i morgen, fredag 18/11 åpner årets Hjem & Hobby-messe på Lillestrøm. Samtidig går også Alternativmessen av stablen i nabohallen. Begge messene varer til og med søndag 20/11, og åpningtidene er 11-20 på fredag, 10-19 på lørdag og 11-19 på søndag.

Vi i Lavkarbohuset Norge er på plass på messen, og vi har valgt å ha vår stand inne på Hjem & Hobby. Vi vurderte Alternativmessen, men etter å ha rådført oss med flere "kjennere" av bransjen valgte vi altså Hjem & Hobby. Grunnen er enkel, det er mange av de som kommer for å besøke Alternativmessen som også stikker innom Hjem & Hobby, mens andre veien er det kun et fåtall som stikker andre veien.

Dersom noen av dere skal på messen så håper vi at dere stikker bortom standen vår for en liten prat. Dere finner oss i hall D, stand D7-36

Mvh
Jon Sandem
Lavkarbohuset Norge

(P.S. Dette innlegget er godkjent av administrator.)

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 19:16   #2
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Lavkarbohuset på Hjem & Hobby-messen

Da er det snart tid for messe på Lillestrøm igjen, men nå har de byttet navn og heter ikke lenger Hjem & Hobby, nå heter de JuleExpo.

Uansett vil vi også i år være tilstede, og denne gangen fyller vi også hyllene med andre produkter enn våre populære bakemikser.

Stikk bortom stand nummer D05-16 i hall D for en liten prat.

Mvh
Jon Sandem
Lavkarbohuset Norge

(P.S. Dette innlegget er godkjent av administrator.)

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 22:13   #3
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbohuset på Hjem & Hobby-messen

Har du dato og åpningstider ?

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 10:43   #4
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbohuset på Hjem & Hobby-messen

Jeg begriper ikke denne koblingen mellom lavkarbo-kosthold og de "alternative".

Et kosthold som er mer vitenskapelig fundert og mindre "alternativt" finnes vel knapt. Det er jo ikke akkurat noe Snåsa-mystikk i hvorfor lavkarbokosthold fungerer så bra for de aller fleste.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 10:45   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbohuset på Hjem & Hobby-messen

Er ikke denne standen på Hjem og hobby/Juleexpomessen, da?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 10:53   #6
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbohuset på Hjem & Hobby-messen

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Er ikke denne standen på Hjem og hobby/Juleexpomessen, da?


Jo, men som Sandem beskriver er det et strategisk valg i et forsøk på å nå flere mennesker.

Lavkarbohuset selger vel ikke typiske hobbyprodukter?


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 13:15   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbohuset på Hjem & Hobby-messen

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Lavkarbohuset selger vel ikke typiske hobbyprodukter?


-

Det er ganske mange som har baking som hobby.....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 05:31   #8
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Lavkarbohuset på Hjem & Hobby-messen

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jo, men som Sandem beskriver er det et strategisk valg i et forsøk på å nå flere mennesker.

Lavkarbohuset selger vel ikke typiske hobbyprodukter?
-

På denne messen finner du en stor avdeling med internasjonal mat samt bondens marked og andre matvarer. At den tidligere het Hjem og Hobby betyr ikke at det kun er hobby der. Jeg foreslår at du leser litt her.

Mvh
Jon Sandem
Lavkarbohuset Norge

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 05:32   #9
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Lavkarbohuset på Hjem & Hobby-messen

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg begriper ikke denne koblingen mellom lavkarbo-kosthold og de "alternative".

-

Jeg tror du misforstår stygt her. Vi skal ikke på noen alternativmesse, den avholdes separat i en helt egen og adskilt hall.

Mvh
Jon Sandem
Lavkarbohuset Norge

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 05:34   #10
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: Lavkarbohuset på Hjem & Hobby-messen

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Har du dato og åpningstider ?

Hei hei.

Fredag 30/11 11:00 - 20:00
Lørdag 1/12 10:00 - 18:00
Søndag 2/12 11:00 - 17:00

Mvh
Jon Sandem
Lavkarbohuset Norge

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 15:15   #11
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbohuset på Hjem & Hobby-messen

Opprinnelig lagt inn av jvsandem, her.

Jeg tror du misforstår stygt her. Vi skal ikke på noen alternativmesse, den avholdes separat i en helt egen og adskilt hall.

Mvh
Jon Sandem
Lavkarbohuset Norge


Jeg kan jo forstå at det var mulig å misforstå meg; mitt hjertesukk var av mer generell art når det gjelder koblingen mellom lavkarbo og "de alternative" – ikke spesifikt hvilken hall du har valgt å leie plass.

På den annen side syns jeg ditt uttrykk "misforstår stygt her" er noe malplassert. Jeg siterer her deg:

Opprinnelig lagt inn av jvsandem, her.

Vi vurderte Alternativmessen, men etter å ha rådført oss med flere "kjennere" av bransjen valgte vi altså Hjem & Hobby. Grunnen er enkel, det er mange av de som kommer for å besøke Alternativmessen som også stikker innom Hjem & Hobby, mens andre veien er det kun et fåtall som stikker andre veien.

Dette kan vel vanskelig forstås annerledes enn at du ombestemte deg for hvilken hall du ville leie plass i – etter først å ha vurdert Alternativmessen.

I bunn og grunn må jeg innrømme at det betyr mindre enn ingenting for meg hvilken hall Lavkarbohuset velger å eksponere seg i. Jeg er uansett ikke interessert i produktene du selger.

Men at jeg skulle ha misforstått stygt, er jeg en smule uenig i. Men akkurat det betyr forhåpentligvis mindre enn ingenting for deg.

Lykke til!


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbohuset.no M.L.E Lavkarbo generelt 15 26-10-11 18:03
Mailkorrespondanse med lavkarbohuset.no plastbox Generell diskusjon 0 10-09-11 14:12
Brød fra lavkarbohuset Cherry Bakst 42 03-09-11 13:34
Hjem-is med sukkerfri-pakke Snikende Saccosekk Lavkarbo generelt 38 09-06-07 13:07
Hobby Blåveispiken Generell diskusjon 20 01-07-05 16:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no