Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolysetabelettene

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-04-08, 10:07   #1
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Ketolysetabelettene

Etter at jeg begynte på antibiotika på torsdag, blir jeg uvell hver gang jeg tar ketolysetabelettene. Får skikkelig mageknip og magen buler ut som en ballong. Antibiotika tar jeg en tab. morgen og 1 kveld. Jeg føler at jeg får hjertebank og varme /kalde bølger som fyker gjennom kroppen. Andre som har erfart at de blir uvel av vitaminene eller kan det være medisinen

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 13:39   #2
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Ketolysetabelettene

Jeg ble uvel av antibiotikaen (svimmel, kvalm, ingen matlyst, hetetokter) sist gang jeg var satt på en sånn kur... Men det kan jo være ganske individuelt!

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 14:46   #3
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Ketolysetabelettene

Tar du tablettene med mat? Hvis ikke, prøv det.
Men det kan være antibiotikaen også, for den påvirker jo bakteriefloraen i hele systemet. Jeg blir fort uvel og/eller slapp av antibiotika.

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 15:23   #4
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysetabelettene

Jeg vil tippe det er antibiotikaen for jeg har det på samme måte selv nå.

Derfor er det også anbefalt å spise melkesyretab. når man går på antibiotika. Biola, idoform o.l

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 16:12   #5
matvraket
Seniormedlem
 
matvraket sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 5.530
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysetabelettene

Opprinnelig lagt inn av Livsglede, her.

Etter at jeg begynte på antibiotika på torsdag, blir jeg uvell hver gang jeg tar ketolysetabelettene. Får skikkelig mageknip og magen buler ut som en ballong. Antibiotika tar jeg en tab. morgen og 1 kveld. Jeg føler at jeg får hjertebank og varme /kalde bølger som fyker gjennom kroppen. Andre som har erfart at de blir uvel av vitaminene eller kan det være medisinen


ja vi er flere som har opplevd lignende.. Jeg opplever dette mest hvis jeg tar spesielt krom/kalium tabeletten på tom mage..
har ikke akkurat fått kalde "bølger" gjennom kroppen da.. kan dette ha noe med grunnen til at du tar antibiotika å gjøre?



hvis du søker på forumet under ketolysetabeletter eller Krom/kalium, så finner du noen aktuelle linker du kan lese litt i


håper du finner ut av det

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketolysetabelettene Monna Ketolysekuren 8 11-11-07 00:15
Må man bruke ketolysetabelettene Angelina Ketolysekuren 1 13-04-05 14:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no