Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Frokost og kveldsmat

Dårlig-frokost-spiser

Frokost og kveldsmat Forum for å dele gode tips og oppskrifter til frokost og kveldsmat på de ulike lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-01-06, 21:40   #1
Miss Vollis
Juniormedlem
 
Miss Vollis sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 24
Miss Vollis er på en erverdig vei

Dårlig-frokost-spiser

E ikke no flink å lage frokost og slikt. E foresten ikke no gla i å spise frokost , må lixom tvinge i mæ maten om mårran....... irriterende... Spiser av og til frokostblanding men vet ikke helt om det er så lurt.. hmm any ideas please?

Miss Vollis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: grete roede "fems" Svar med sitat
Gammel 22-01-06, 21:45   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Dårlig-frokost-spiser

Jeg er tidvis også en dårlig frokostspiser, men jeg vet at dette hjelper på:
Å ikke spise mye på kvelden. (Å spise et lett måltid noen timer før jeg skal legge meg. Det er godt for fordøyelsen og søvnkvaliteten)
Og å holde meg til lavglykemiske karber i den grad jeg inntar disse.

Dersom du inntar frokostblanding, så kan du jo hvertfall velge Fedon sin, og kansje ha Youghurt naturell på? Eller H-melk

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 23-01-06, 00:11   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Dårlig-frokost-spiser

Jeg er også dårlig til å spise frokost.. Har liksom ikke lyst på noe. Ikke lyst på noe tørt, og ikke noe fett.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 23-01-06, 00:29   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Dårlig-frokost-spiser

Du MÅ ikke spise frokost. Selv spiser jeg 1 - 1,5 timer etter at jeg har stått opp, men det er jo enkelt for meg siden jeg er hjemmeværende mamma. Noen må jo gå litt mer etter klokka pga jobb og slikt.
Men jeg mener man skal spise når man er sulten, enten det er med en gang man står opp eller 1-2 timer etterpå. Om det funker og du ikke blir helt sløv da.

Hva med et hardkokt egg med litt majones på? Det er jo greit å spise i hånda. Eller noen biter fetaost dyppet i majones/rømme? Eller en smoothie/proteinshake (med fett i)?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-01-06, 09:17   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Dårlig-frokost-spiser

Opprinnelig lagt inn av Iset

Men jeg mener man skal spise når man er sulten, enten det er med en gang man står opp eller 1-2 timer etterpå. Om det funker og du ikke blir helt sløv da.

...å... Jeg kaller det frokost selv om jeg ikke spiser før 1-2 timer etter jeg kommer meg opp. Jeg spiser skjelden før etter poden er ute av døren.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 23-01-06, 09:20   #6
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Dårlig-frokost-spiser

jeg er saann som spiser rett etter dusjen, og dusjen er rett etter jeg har staatt opp, og staatt opp er rett etter jeg har vaakna

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 23-01-06, 09:22   #7
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Dårlig-frokost-spiser

Hehe... jeg står gjerne opp i åttetiden, steller poden, lager grøt til poden, kler på poden, sender han ut døren (litt over ni), så skrur jeg på maskinene og sjekker om det har skjedd noe i denne verdenen her. Og SÅ begynner jeg å bli klar for noe mat... Da er klokken ofte blitt mellom halv ti og elve.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 23-01-06, 10:31   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Dårlig-frokost-spiser

Jeg har oppdaget at når jeg spiser mye fett og veldig lite karbo, så går det 1-2 timer før jeg er sulten når jeg står opp. Spiser jeg Fedonkost eller sukret mat, er jeg SINNSSYKT sulten med EN gang jeg står opp.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-01-06, 17:52   #9
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Dårlig-frokost-spiser

Jeg er aldri sulten om morningen, men opplever at kroppen min OG hue mitt, reagerer raskere om jeg spiser frokost. Jeg spiser jo aldri sukker og skjelden kunstig søtstoff og iallefall garantert ikke til frokost.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva i allverden spiser dere til frokost? babyboo Induksjonen 18 29-09-05 17:16
spiser dere så lite? nøtte Lavkarbo generelt 6 12-04-05 15:24
Spiser du ofte frokost? mofe Lavkarbo generelt 37 12-03-05 15:58
spiser for lite?? dingpot Induksjonen 7 20-12-04 03:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no