Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Sulter foran brødboksen

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-03-06, 20:35   #1
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sulter foran brødboksen

Jeg begynte å spise lavkarbo midt i oktober.
Før jeg begynte på lavkarbo spiste jeg 1-2 ganger om dagen og hadde i perioder en dårlig uvane med å reise på bensen, deli de luca eller seven eleven å kjøpe junk om kvelden når sulten meldte seg. Nå når jeg er i mine "sløve-perioder" ender det med at jeg knapt spiser noe. Jeg kan sitte å lese side opp og ned av oppskrifter, uten å finne på noe å ha på menyen. Er redd for å rævkjøre forbrenningen min sånn som jeg holder på i mine dårlige perioder.
Jeg kjenner også på ryggen at jeg burde begynne å bevege meg mer, men det blir til at jeg utsetter siden jeg føler jeg ikke har kontroll på kostholdet.

Er det noen som kan anbefale noen kokebøker med enkel mat?
Noen som kan anbefale en ernæringsrådgiver i Oslo som kan hjelpe meg å planlegge måltidene?

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-03-06, 20:46   #2
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Sulter foran brødboksen

Jeg bare lurer på om du har prøvd å lage deg en plan for måltidene dine jeg... Lag deg et A4-ark, rut opp syv dager i uken, og 5-6 måltider pr dag, og skriv ned der hva du SKAL spise...

ha masse frisk frukt tilgjengelig, eller cottage cheese... det er lettvindt å finne frem.. evt egg

Og begynn å trim, da får du mere energi og økt matlyst

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 27-03-06, 04:45   #3
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Sulter foran brødboksen

Jepp! ingen grunn for å vente med å trimme, Ingen grunn for å finne dårlige årsaker til å ikke trimme. Ut på tur aldri sur

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no