Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hvor stor endring må man gjøre?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-11-04, 13:39   #1
Nanett
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Moss
Alder: 53
Innlegg: 46
Nanett er ny på veien

Hvor stor endring må man gjøre?

Tenkte jeg skulle beg så smått og innføre lavkarbo hjemme. Jeg er ikke overvektig, har en BMI på 22,5 men har en del fett på magen etter to svangerskap som jeg gjerne vil bli kvitt. Jeg har kuttet ut brød, pasta, ris, poteter og alt snop. Drikker mye vann og litt urtete om dagen Er det stor nok endring til at jeg vil merke noen endring? Jeg er allergisk mot kokte egg, kan man spise noe annet istedet? Kan man drikke pepsi max?

Nanett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gen mindre karbo Svar med sitat
Gammel 10-11-04, 14:52   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Det er nok en stor nok endring til å merke resultater... Men det kommer an på om du får NOK i deg også... At du spiser masse grønnsaker og har ca 3-4 måltider om dagen der du får i dg 30g protein (ca 150g kjøtt,- 3 egg er 24 g) og at du tilfører fettsyrer( raps, oliven,walnøtt,avokado- olje).
Du kan gjerne lage deg en dagbok på hva du spiser, så kan vi hjelpe deg og veilede. Har du lest boken for filosofien din? Atkins? Lindberg? Anbefales!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Føler man ketosen? dingpot Induksjonen 26 03-03-09 13:41
Fryser-dårlig forbrenning? Anne Generell diskusjon 16 14-05-04 16:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no