Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-02-08, 20:07   #26
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Opprinnelig lagt inn av Millsi, her.

dere som lager cocosa sjokolade..hvordan får dere den fin? Min skiller seg,så sjokoladen blir nederst og oljen stivner på toppen. Godt er det likevel,men ser så ekkelt ut Hehe. Og cocosa i kaffen..hmm..skiller seg der å. Blir en tykk fetthinne på toppen..

Mine skiller seg aldri.. rører godt før jeg heller det over i brettet.

Man kan forøvrig helle i vaniljedråper eller lignende og. De blir ekstra gode om man har noen mandler i.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 20:20   #27
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Mine skiller seg aldri.. rører godt før jeg heller det over i brettet.

Man kan forøvrig helle i vaniljedråper eller lignende og. De blir ekstra gode om man har noen mandler i.

Da får jeg prøve det neste gang.. mandler og vaniljeessens Hvor mye 86% sjokolade burde man bruke i forhold til Cocosa??

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 20:38   #28
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Har man det i kaffen, er det bare å røre. Da fordeler fettdråpene seg.

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 21:28   #29
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.

Da får jeg prøve det neste gang.. mandler og vaniljeessens Hvor mye 86% sjokolade burde man bruke i forhold til Cocosa??

På 86% bruker jeg 40 gram, men det blir jo i egentlig en smakssak.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 21:51   #30
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Opprinnelig lagt inn av Manina, her.

Har man det i kaffen, er det bare å røre. Da fordeler fettdråpene seg.

Jo,en liten stund,ja-s¨å samles det på toppen igjen

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 11:07   #31
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Opprinnelig lagt inn av Millsi, her.

dere som lager cocosa sjokolade..hvordan får dere den fin? Min skiller seg,så sjokoladen blir nederst og oljen stivner på toppen. Godt er det likevel,men ser så ekkelt ut Hehe. Og cocosa i kaffen..hmm..skiller seg der å. Blir en tykk fetthinne på toppen..

Det der slet jeg med når jeg lagde Delfia i jula... jeg lurer på om det kan ha noe med hvor varme de forskjellige ingrediensene er. De bør avkjøles til lik varme før de blandes sammen.

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 11:10   #32
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

HER har jeg et spørsmål som jeg ikke tror har blitt stilt omkring her:

Hvordan takler kjæledyr Cocosa?
Min lille puselusk, forstår dere, har jeg funnet ut at ELSKER kokos!

Så mens jeg holdt på forrige uke, og snudde ryggen til, hadde pelsverket jafset i seg en kvart teskje eller deromkring. Ikke den store mengden altså, men jeg lurer nå på om det ikke er bra med dem, eller om de rett og slett kan få seg en liten smak i ny og ne?

Noen som vet?

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 11:41   #33
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

HER har jeg et spørsmål som jeg ikke tror har blitt stilt omkring her:

Hvordan takler kjæledyr Cocosa?
Min lille puselusk, forstår dere, har jeg funnet ut at ELSKER kokos!

Så mens jeg holdt på forrige uke, og snudde ryggen til, hadde pelsverket jafset i seg en kvart teskje eller deromkring. Ikke den store mengden altså, men jeg lurer nå på om det ikke er bra med dem, eller om de rett og slett kan få seg en liten smak i ny og ne?

Noen som vet?

Jeg har tengt tanken sjøl, så jeg henger meg på denne.. Lurer på hvordan pelsen til hunden hadde blitt med litt cocosa hver dag..??

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 21:39   #34
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Har funnet ut at den beste måten å¨ta det på er å ha Cocosa-teskje og et stort glass vann klart.
legger ei skje med C f o r s i k t i g på tunga (så jeg slipperå kjenne konsistens og smak, og så pælmer jeg på med vann) da glir det ned.Og etter et kvarter så kommer det en liten kokos rap.

Vet dere forresten den kjemiske formelen for kakao ????


Ca Ca O Såklart


Mvh Grovsnus
Ha en fin dag

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 21:41   #35
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Opprinnelig lagt inn av Grovsnus, her.

Har funnet ut at den beste måten å¨ta det på er å ha Cocosa-teskje og et stort glass vann klart.
legger ei skje med C f o r s i k t i g på tunga (så jeg slipperå kjenne konsistens og smak, og så pælmer jeg på med vann) da glir det ned.Og etter et kvarter så kommer det en liten kokos rap.

Vet dere forresten den kjemiske formelen for kakao ????


Ca Ca O Såklart


Mvh Grovsnus
Ha en fin dag

hehe,så arti

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 22:19   #36
Tina
Medlem
 
Tina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 232
Tina er ny på veien

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

jeg mikker og makker med sjokoladeblandinger. Har nå laget noen gode med mindre sjokolade og mer cocosa som ble nokså gode. Jeg har brukt 2 ruter 86% sjokolade, ca 5 ss cocosa og ca 10 mandeldråper. Jeg putter kokosolje og sjokolade sammen i kjelen. Det smelter fort. Tilsatte så mandeldråper. Rører godt rundt. Heller opp i isbitform. Rører hele tiden slik at det blir en bra blanding i hver form. Som toppen på kransekaka (!) så tar jeg bittelitt Atkins morningshine frokostblanding opp i hver lille isbit (bare 3-4 flak i hver). Blir en god fett-bit med god smak og litt knas!

__________________
Tinas dagbok

Tina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-blandings Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 09:33   #37
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

2 ruter sjokolade og FEM ss Cocosa!?!
Jeg har brukt 1 plate sjokolate og 2-3 ss Cocosa, jeg! Men men, hver sin smag...
Hvordan får man sakene ut av isbitbrettet etterpå?

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 17:54   #38
Tina
Medlem
 
Tina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 232
Tina er ny på veien

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

2 ruter sjokolade og FEM ss Cocosa!?!
Jeg har brukt 1 plate sjokolate og 2-3 ss Cocosa, jeg! Men men, hver sin smag...
Hvordan får man sakene ut av isbitbrettet etterpå?

Jeg prøver å bruke så lite sjokolade som mulig, men vil alikevel at det skal være godt og smake sjokolade.. Ikke noe problem å få de ut av isbit-brettet, for de er jo så fete at de sjvopper ut!

__________________
Tinas dagbok

Tina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-blandings Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 18:13   #39
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

mye spennende her, jeg tar litt i kaffen.
Men jeg lurer nå på HVOR viktig dette er?
Altså coscoaen

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 18:29   #40
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Opprinnelig lagt inn av Tullehøna, her.

mye spennende her, jeg tar litt i kaffen.
Men jeg lurer nå på HVOR viktig dette er?
Altså coscoaen

Hvis du liker å lese om slikt, så anbefaler jeg deg boka "The Coconut Oil Miracle" av Bruce Fife. Der står det om en mengde helsefordeler av kokosfett. Men, det er et poeng for han at man erstatter andre usunne oljer med det. Det er altså ikke meningen at man skal bruke en masse vegetabilske oljer til steking og baking, og så bruker en dette som tillegg. Dessverre er det jo såpass dyrt i Norge, at en ikke har råd til å bruke det i vanlig matlaging. Den dyreste cocosaen er den sunneste, fordi den har også mange antioksidanter som er bra for helsa.
Det hjelper på stoffskifte, vekt, utseende, hormonbalanse, fordøyelse, osv. Han anbefaler ca. 3,5 spiseskjeer per dag, men da altså alt inkludert.

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 18:35   #41
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Opprinnelig lagt inn av Manina, her.

Har man det i kaffen, er det bare å røre. Da fordeler fettdråpene seg.

Opprinnelig lagt inn av Millsi, her.

Jo,en liten stund,ja-s¨å samles det på toppen igjen

Det går mye bedre med cappuccino.

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 19:16   #42
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Nå har jeg drukket cocosa i kaffen de siste dagene,og jeg liker det faktsik!! Tykk kokos smak. Jeg eelsker koksos da

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 20:43   #43
bibi
Seniormedlem
 
bibi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.028
bibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Hva er cocosa? Og hvorfor tar dere dette? (nybegynner.....)

__________________


Journalen min
Har gått ned 13 kilo på Fedon-vis tidligere. Har nå 11 kilo igjen å miste
bibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 17:17   #44
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Opprinnelig lagt inn av bibi, her.

Hva er cocosa? Og hvorfor tar dere dette? (nybegynner.....)

Her har du et par tråder om emnet:
http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=cocosa

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17225

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 12:39   #45
Mayella
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 41
Innlegg: 84
Mayella er på en erverdig vei

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Opprinnelig lagt inn av Grovsnus, her.

Har funnet ut at den beste måten å¨ta det på er å ha Cocosa-teskje og et stort glass vann klart.
legger ei skje med C f o r s i k t i g på tunga (så jeg slipperå kjenne konsistens og smak, og så pælmer jeg på med vann) da glir det ned.Og etter et kvarter så kommer det en liten kokos rap.

Takk takk - nå får jeg endelig i meg cocosa'en jeg også

__________________


Mayella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 14:46   #46
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Opprinnelig lagt inn av Grovsnus, her.

Har funnet ut at den beste måten å¨ta det på er å ha Cocosa-teskje og et stort glass vann klart.
legger ei skje med C f o r s i k t i g på tunga (så jeg slipperå kjenne konsistens og smak, og så pælmer jeg på med vann) da glir det ned.Og etter et kvarter så kommer det en liten kokos rap.

takker jeg også!!! det FUNKER!!! grudde meg som en liten unge som skulle få en fæl medisin... men... gikk jo bra

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 23:47   #47
monkey
Medlem
 
monkey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 145
monkey har en fantastisk aura rundt segmonkey har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Jag tycker inte om cocosa i kaffe, men en kopp te med cososa är väldigt gott. Och så mjuka läppar man får...

monkey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 09:39   #48
Rattata
Seniormedlem
 
Rattata sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 55
Innlegg: 1.929
Rattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt av

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Hvilket merke cocosa kjøper dere? Og hva koster den? På "min" helsekost har de bare glass - "Pure coconut oil" - til 86,-

__________________
Min journal: Rattata langs veien

Bloggen min
______________________________
Rattata er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 18:14   #49
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Extra virgin er den beste. Den koster alt fra 140-170 kr for et glass på helsekosten.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 18:26   #50
KatjaBlå
Juniormedlem
 
KatjaBlå sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 36
Innlegg: 35
KatjaBlå er på en erverdig vei

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

en skje cocosa med masse kanel oppå er godt! smaker søtt.

__________________
"It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog.”
- Mark Twain -


KatjaBlå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinaldermat, lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tror du det finnes engler? mofe Generell diskusjon 302 20-08-07 08:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no