Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Huden følger ikke med

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-08-08, 00:04   #51
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Huden følger ikke med

Opprinnelig lagt inn av ecli, her.

Nei, det er sant. Man må jo ha muskelmasse for å tape muskelmasse
Og ja, det er endring i aktivitetsnivået som utgjør forskjellen...

Det var akkurat det jeg prøvde å si

  Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 00:25   #52
ecli
Medlem
 
ecli sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 101
ecli er på en erverdig vei

Sv: Huden følger ikke med

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Det var akkurat det jeg prøvde å si

Ah, ok! Misforsto deg litt bare da!

__________________


ecli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, nå egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 15:15   #53
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Huden følger ikke med

Opprinnelig lagt inn av Rubens, her.

Vel, hvis man slanker seg på Grethe Roede eller noen form for sultekur, vil slanking spise av muskelmassen.

Jeg syntes det er litt drøyt å si at Grethe Roede er en sultekur! Planlegger man dagen sin godt skal man fint klare å komme igjennom dagen sin uten å sulte. (Det gjorde jeg! Problemet kom når jeg sprakk :P Sjokoladen stakk av med alle kaloriene mine for dagen! :P) Greit nok, dette varierer sikkert fra person til person, spesielt med tanke på hvor mye mat man er vandt til å spise. Jeg mener Grethe Roede er en fin diett, men den passer ikke alle.

Grethe Roede er veldig opptatt av at man skal miste fett og ikke muskler, så er tilfellet at man mister muskler på den dietten, så gjør man noe feil!

Over til løs hud: Jeg har såvidt begynt å ta av meg kiloer (7 kg fra april av..), og skal ta av 30 kg til. Hvor mange kilo skal til for at det påvirker huden? Er det noen som har erfart å ta av såpass med kilo, uten å ha problemer med huden? Jeg er 170 cm høy, og folk blir overrasket når jeg sier jeg veier rundt 90 kg.. (først trodde jeg bare de prøvde å være høflige, men er ganske mange som har kommentert dette..) Jeg krysser fingrene litt for at jeg skal sleppe dette problemet... Har stor mage og store bryster (90F, men de ser max ut som en D), og magen berører ikke annen hud, om noen "tok" den :P

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 16:16   #54
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Huden følger ikke med

Bare en liten innskudd bisetning vedr. Grethe Roede;

Det kan godt hende GR passer for mange, men hennes filosofi er å spise mindre. Det å spise mindre er akkurat det samme som å sulte seg, bare i saktere tempo. GR bruker lite næringsmettet mat i kostanbefalingene, og det gjør at man MÅ spise ofte for å unngå det verste matsuget. Det er ingen som liker å gå sulten særlig lenge, og derfor er det så mange som sprekker og overspiser før eller etter endt kur.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 16:29   #55
__elly__
Medlem
 
__elly__ sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 97
__elly__ er på en erverdig vei

Sv: Huden følger ikke med

Sitter her å leser. Og det føles litt "godt" at vi er flere i samme båt. Når jeg nevner for folk at jeg gjerne vil ha bukplastikk etc.. Så får jeg ofte standarden; "neeeeeirh, det trenger nå ikke DU"...

Jo... Jeg har mistet ca 25 kg på kort tid.. og rundt på hele kroppen min henger det diverse løs hud og røde/hvite striper. (pupper, armer,mage, lår,rumpe, knær, legger) er dekket med strekkmerker pga ekstremt rask vektoppgang... Denne huden spretter aldri tilbake..

Utfordringen er jo: jeg kan med fordel (må) gå ned minimum 15kg til, for å få dette gjort. Kostnadene må jeg jo også dekke selv.... Og jeg har ingen barn ennå, så i teorien vil det helle ikke være hensiktsmessig å ta en operasjon før alt det er overstått.....

Har slitt med dårlig selvbilde, rettelse, sliter med dårlig selvbilde pga dette. Det er ikke mye morro å se at magen henger over trusekanten, eller at armene ser hæslige ut på fotografier... Trene så mye jeg orker og det er masse løs hud rundt lårnene som henger.. Så til andre så sliter med sånt: jeg forstår!!!

__________________
Drømmer om 80-tallet og gravidkule nr2. i løpet av året. Maxvekt: 117- minstevekt 86 kg.





__elly__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 23:28   #56
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Huden følger ikke med

Opprinnelig lagt inn av Rubens, her.

Bare en liten innskudd bisetning vedr. Grethe Roede;

Det kan godt hende GR passer for mange, men hennes filosofi er å spise mindre. Det å spise mindre er akkurat det samme som å sulte seg, bare i saktere tempo. GR bruker lite næringsmettet mat i kostanbefalingene, og det gjør at man MÅ spise ofte for å unngå det verste matsuget. Det er ingen som liker å gå sulten særlig lenge, og derfor er det så mange som sprekker og overspiser før eller etter endt kur.

Grunnen til at GR råder å spise mindre er fordi overvektige ofte fråtser (dette gjelder selvfølgelig ikke alle, men mange) og spiser MYE MER enn hva som trengs for å dekke dagsbehovet. Og det gjelder ikke bare godteri/chips ol, men også det å spise seg STAPPMETT til de fleste måltider. Å spise mindre betyr ikke nødvendigvis å sulte seg, men å begrense seg til fornuftige mengder, noe overvektige ofte sliter med. (men ja, jeg personlig syntes det er lettere å holde meg mett på lavkarbo! Men det er fullt mulig på GR også!)

Å spise seg PASSE mett er normal standard i omtrent alle dietter. GR har aldri sagt at man skal sulte seg/ikke spise seg mett.

Jeg var GR tilhenger, men har nå gått over til lavkarbo. Men det betyr ikke at jeg har mistet all tro for GR og det hun står for. Syns det er mye fornuftig på alle parter, noen ting fungerer bedre for noen enn andre. Men lavkarbo har sperret opp øynene mine ang. hvor mye sukker man heller i seg i hverdagen, noe jeg aldri var klar over da jeg gikk på GR. Men GR har jo aldri oppfordra til rent sukker og slikt heller da, var jo snakk om å helst spise det groveste. Velger man lyse produkter (og holder seg innen for kcal mengden), kan man lett slite med sultfølelsen. Men det er der man har ansvar selv for hva man putter i munnen!

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 00:13   #57
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Huden følger ikke med

Det er vel noe av samme mekanismene i alle disse diettene. Man spiser minder enn man forbruker=vektnedgang.
Det som er bra med alle lavkarbodiettene, er at vi som er for korte i forhold til vekta (oss med vakker pærefasong) gjerne er noget insulinressistente.
Dette fører gjerne til en smule overproduksjon av insulin, som dermed gir en stopp i fettforbrenning.
Uansett, jeg spiser vesentlig flere kalorier nå enn jeg noensinde har gjort, og vekta har gått ned en hel masse.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 07:20   #58
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Huden følger ikke med

Det er da vel eplefasongen (for mye fett rundt midja) som er mest utsatt for insulinresistens!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 08:42   #59
BMS!
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 49
Innlegg: 142
BMS! er på en erverdig vei

Sv: Huden følger ikke med

Opprinnelig lagt inn av Rubens, her.

Bare en liten innskudd bisetning vedr. Grethe Roede;

Det kan godt hende GR passer for mange, men hennes filosofi er å spise mindre. Det å spise mindre er akkurat det samme som å sulte seg, bare i saktere tempo. GR bruker lite næringsmettet mat i kostanbefalingene, og det gjør at man MÅ spise ofte for å unngå det verste matsuget. Det er ingen som liker å gå sulten særlig lenge, og derfor er det så mange som sprekker og overspiser før eller etter endt kur.

Filosofien er vel ikke egentlig å spise mindre.... Men å spise mindre KALORIER.... Så det er nok fult mulig og spise seg mett der også, spørs jo litt på utgangspunktet da, men jeg hadde i alle fal blitt mett.... Tror jeg, uten å ha prøvd.

__________________
Vennlig hilsen
BMS!


BMS! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Heller mot Lindberg, men ikke helt sikker enda :-D Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 09:23   #60
fett-nok
Medlem
 
fett-nok sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 51
Innlegg: 211
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Huden følger ikke med

Opprinnelig lagt inn av bofse, her.

Jeg har siden Mai gått ned 13,5 kg. Endelig viser ikke BMI syklig fedme lenger så igentelig skulle jeg vært overlykkelig.
Men kroppen min uten klær blir bare styggere, og styggere. Skinnet blir slapt overalt og henger og dingler. Jeg skal ned værtfall 30 kg til, men fortsetter det sån kommer det til å se ut som skinnet er et telt.
Har tenkt på mageoprasjon når jeg er i mål. Men hva med armer, ben, pupper, rompe. Kan vel bare glemme å noen gang vise meg i badedrakt.
Er det flere som har problemer med slapp hud over hele kroppen?

Hei!

Etter en graviditet og mye vektoppgang(og nedgang) så det ut som om huden min besto av bare hud.
Puppene rakk til nedenfor navelen, men var bare skinn nesten helt ned og så så det ut som om det var en tennisball i bunnen

Jeg tok kontakt med et privat sykehus for å få en uttalelse om hva han mente......saken var klar, "gå til legen din og få en rekvisisjon, så er saken biff". 2 mnd etterpå ble puppene mye mindre, fra G-skål til C-skål, 4 mnd etter det igjen ble 1 kg fett og ca 3 kg hud fjernet fra magen.......helt viduderlig.

Men følte at det var noe feil, de hadde vært flinke med magen(hel bukplastikk med flytting av navel ol), men følte at det ikke var samstemt mellom mage og flanker(hofter og bakover på ryggen), der var det igjen en del......trodde jeg måtte betale den delen selv, for staten dekker jo bare mageplastikk, ikke flanker.
Jeg ventet til jeg hadde råd og dro igjen til kirurgen, han så litt dumt på meg og sa:
"hvorfor har du ikke kommet før, dette er da en del av operasjonen og ofte ser man ikke slike "feil" før hevelsene har gått ned, dette blir dekket".
Vips, min 3.operasjon var over

Nå har moren min også gjennomgått det samme(tror dette med mye hud er litt arvelig også, vi trente og trente, eneste vi oppnådde var å bli tynnere under huden, men desto mer hud....), hun også har hatt 2 vellykkede operasjoener nå.

__________________


fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 09:25   #61
fett-nok
Medlem
 
fett-nok sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 51
Innlegg: 211
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Huden følger ikke med

Noen ganger lønner det seg med forhåndsvisning, thihi!

Mente selvsagt at overkroppen så ut som det bare var en haug med hud.

__________________


fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 10:01   #62
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Huden følger ikke med

Jeg skal til legen for vurdering av pupper, mage og underarmer den 16. oktober.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 10:02   #63
fett-nok
Medlem
 
fett-nok sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 51
Innlegg: 211
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Huden følger ikke med

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg skal til legen for vurdering av pupper, mage og underarmer den 16. oktober.

Lykke til!

__________________


fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 10:10   #64
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Huden følger ikke med

Takk. Jeg gruer meg egentlig, vil jo ikke dette. Haaater operasjoner, narkose og alt, og jeg har jo barn å ta meg av. Men jeg kan heller ikke leve med løshuden, etter nesten 70 kilos vektnedgang kan dere vel tenke dere hvordan puppene og magen min ser ut. Så det MÅ gjøres, men jeg tar ikke annet enn det som er nødvendig. Rumpa henger den også, og innsiden av lårene er dissete og "løshudete", men det kan jeg ordne med trening tror jeg, og tross alt leve med. Men magen og puppene (og i grunnen underarmene, men de KAN jeg leve med om jeg MÅ) må til pers. Huff. Men det skal bli deilig å bli helt ferdig da.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 10:40   #65
fett-nok
Medlem
 
fett-nok sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 51
Innlegg: 211
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Huden følger ikke med

Det jeg var mest forundret over var at jeg var så fort på beina igjen.
Samme kveld etter mageplastikken var vi på besøk hos naboen(det jeg slet mest med var å gjemme drenene, hehe), samme dag som brystoperasjoen var vi ute og gikk tur på en halvtime.
Datteren min var vel ikke mer enn 3-4 år, men det gikk utrolig bra.
Smertestillende tok jeg bare samme dagen, dagen etter hadde jeg ikke mer smerter enn hvis jeg skulle ha skjært meg i fingeren, og hvem henter boksen med smertestillende pga av det.
Det samme sier venninna mi og moren min også, så og si ikke smerter.

Man skal ikke løfte tungt, det er greit nok, men en unge på 3-4 år krever sitt, vi fant en grei middelvei.

__________________


fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 11:04   #66
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Huden følger ikke med

Jeg hadde full bukplastikk med sammensying av magemuskler for 2 år siden. Må si jeg var forundret over hvor lite vondt det egentlig gjorde i selve såret.
De sammensydde magemusklene er faktisk ømme enda! Normalt, det da!

14. november skal jeg under kniven igjen. Som Fett-nok skriver, så er heller ikke jeg fornøyd med det som ble igjen over hoftene. Har dessuten en "kul" igjen på magen.
Neste operasjon er gratis (betalte 38 000,- for den første, fikk igjen 13 000,- på skatten) og legen var bare blid og lovet at han skulle gjøre en kjempejobb slik at jeg skulle bli helt fornøyd denne gangen!

Gleder meg masse og prøver så godt jeg kan å få unna fleste mulig kilo til 14. november. Må jo også gjøre mitt for et best mulig resultat!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 11:59   #67
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Huden følger ikke med

Hmm datteren min er 5 år så hun går det jo greit med med tanke på rekonvalesensen, men jeg har en sønn på 6 måneder og det er jo straks litt verre. Jeg skal snakke med legen om dette, mannen kan jo evt. ta omsorgspermisjon eller noe.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 12:10   #68
fett-nok
Medlem
 
fett-nok sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 51
Innlegg: 211
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Huden følger ikke med

Opprinnelig lagt inn av __elly__, her.

Sitter her å leser. Og det føles litt "godt" at vi er flere i samme båt. Når jeg nevner for folk at jeg gjerne vil ha bukplastikk etc.. Så får jeg ofte standarden; "neeeeeirh, det trenger nå ikke DU"...

Jo... Jeg har mistet ca 25 kg på kort tid.. og rundt på hele kroppen min henger det diverse løs hud og røde/hvite striper. (pupper, armer,mage, lår,rumpe, knær, legger) er dekket med strekkmerker pga ekstremt rask vektoppgang... Denne huden spretter aldri tilbake..

Utfordringen er jo: jeg kan med fordel (må) gå ned minimum 15kg til, for å få dette gjort. Kostnadene må jeg jo også dekke selv.... Og jeg har ingen barn ennå, så i teorien vil det helle ikke være hensiktsmessig å ta en operasjon før alt det er overstått.....

Har slitt med dårlig selvbilde, rettelse, sliter med dårlig selvbilde pga dette. Det er ikke mye morro å se at magen henger over trusekanten, eller at armene ser hæslige ut på fotografier... Trene så mye jeg orker og det er masse løs hud rundt lårnene som henger.. Så til andre så sliter med sånt: jeg forstår!!!

Hei igjen, blir litt ivrig her nå altså

Når det gjelder bukplastikk, så er det induviduellt o det anbefales før fødsel, men jeg kjenner fler som har fått det før de fikk barn pga utilpasshet og ikke minst sår og eksem der huden gnisser.

OG VIKTIG!!!!

Husk at det er fritt sykhusvalg.
Offentlig sykehus krevde av meg at jeg måtte være under 25 i BMI(noe jeg aldri har vært i hele mitt liv omtrent), så blankt avslag siden jeg hadde en BMI på 27 komma ett eller annet.
Privat sykehus var ikke i tvil, de godtok helt opp til 30 i BMI.
Jada, lønner seg å være tynnest mulig når det blir gjort, men ikke hvis man har en normalvekt/utseende ved en BMI på f.eks 27. Får man av huden så er man raskt nede på 26 i BMI.
Etter ett besøk på offentlig sykehus var jeg ikke i tvil,alle ble utført på privat sykehus.

Strekkmerkene mine gikk helt fra nedre buk(trekanten) til ca 10 cm over navelen, nå stopper de under den nye navelen Dermed skjules de under bikini(i alle fall boxer-typen)

__________________


fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 12:19   #69
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Huden følger ikke med

Jeg håper jeg får plass på Aleris i Oslo, jeg sverger til Aleris når det gjelder de fleste operasjoner. Colosseumklinikken er utelukket, jeg har nesten bare hørt skrekkhistorier derfra! BMIen blir nok ikke noe problem, den er på 22.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 12:39   #70
fett-nok
Medlem
 
fett-nok sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 51
Innlegg: 211
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Huden følger ikke med

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg håper jeg får plass på Aleris i Oslo, jeg sverger til Aleris når det gjelder de fleste operasjoner. Colosseumklinikken er utelukket, jeg har nesten bare hørt skrekkhistorier derfra! BMIen blir nok ikke noe problem, den er på 22.

Tror han jeg hadde de første 2 operasjonene hos nå er hos Aleris, tror det het Axess der han jobbet før(det finnes vel ikke lenger tror jeg etter at de slo seg sammen med Aleris(?)).
Marius Barstad het han.

__________________


fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 12:43   #71
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Huden følger ikke med

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Colosseumklinikken er utelukket, jeg har nesten bare hørt skrekkhistorier derfra!

Skrekkhistorier? :/

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 13:06   #72
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Huden følger ikke med

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Skrekkhistorier? :/

Ja, jeg husker godt jeg ble advart kraftig mot den klinikken på et vektoperasjons-møte. Flere av deltakerne der hadde hatt elendige erfaringer, og nå senest idag snakket jeg med ei venninne som advarte meg, fordi ei venninne av henne hadde hatt en så dårlig operasjon (var det bukplastikk mon tro?) at hun måtte re-operere et annet sted. De er sikkert flinke på mange operasjoner, men jeg må si jeg er skeptisk etter disse historiene. Jeg vil absolutt på Aleris, om jeg kan.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 13:11   #73
fett-nok
Medlem
 
fett-nok sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 51
Innlegg: 211
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Huden følger ikke med

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg vil absolutt på Aleris, om jeg kan.

Fritt sykehus valg dvs: DU BESTEMMER!!!
(så lenge de har avtale om fritt sykehusvalg med staten, og det har Aleris, kan aldri tenke meg noe annet)

__________________


fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 13:16   #74
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Huden følger ikke med

Flott. Litt kjipt å reise med fly og sånt, men det får gå. Hvor lenge er man innlagt? Hvordan blir det å reise alene hjem med fly etterpå? Jeg bør vel ha med mannen ... Ja jeg tror jeg skal ha ham med.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 13:54   #75
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Huden følger ikke med

Man betaler iallfall egenandeler hos Aleris, så da skulle jeg ikke tro annet enn at de også er under fritt sykehusvalgordningen..!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Når man ikke følger noen filosofi Joika Lavkarbo generelt 13 27-10-08 13:25
Hva med huden? gullahar Ketolysekuren 3 26-04-08 16:06
Noen som følger RYP? Snow Andre dietter 10 05-03-06 22:38
Huden min flasser av og jeg har det ikke godt! Iset Lavkarbo generelt 29 29-01-06 13:26
Dere som følger blodtypedietten Emma Blodtypedietten 4 03-02-04 09:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no