Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Min tråd på veien mot -37

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-06-11, 14:29   #26
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Min tråd på veien mot -37

Mannen er nå god da. Hadde han på webcammen igår, og så fikk jeg beskjed på at nå hadde jeg gått ned nok, han ville ikke ha ett skjelett heller.. Sa at jeg ikke var fornøyd før han kunne løfte meg fra sofaen og bære meg til sengs. Men han skulle visst bli flinkere og trene så det var ikke noe problem hehe..

Vel dagen i dag:

Frokost: Salat, eggerøre og en kyllingpølse med ost, fetaost og hvitløksdressing mmmm.
Lunch: hehe bringebær og fløte (is)

Gleder meg til turen til egypt nå Bare håper at jeg ikke legger på meg der nede. De har sukker i alt.

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 23:08   #27
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Min tråd på veien mot -37

Nå er jeg så mett at jeg holder på å sprekke. Lagde kjøttboller og brokkoli med en saus litt tomatpure og fløte, samt krydder. Litt mye chili kansje.. Uansett, knallgodt var det, og jeg spiste ALT for mye, og det kjente jeg ikke før etterpå...

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 20:12   #28
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Min tråd på veien mot -37

Da er jeg vel hjemme fra Egypt.. Har ikke lagt på meg, men heller ikke gått ned.. Så nå er det påan igjen.. Ble mye utskeing... De har ingenting uten sukker der nede... Ikke engang osten... Helt utrolig.. .Men men... Mannen var meget fornøyd når han så meg.. Han så visst stor forskjell. Så nå håper jeg på å gå ned 10 kilo før han ser meg igjen.. Bare å hive seg i det... Skal sjekke om jeg er tilbake i ketose ikveld... krysse fingrene.

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 20:36   #29
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Min tråd på veien mot -37

Velkommen tilbake!
Syns det har gått riktig strålande eg, når du har halde deg i balanse trass i sukkeret, så er vel alt vel

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 02-07-11, 09:11   #30
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Min tråd på veien mot -37

Tusen takk Zillah

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veien mot et halvmaraton ... marithja Trening 18 02-05-10 20:12
Baconpølse/ Mat på veien? guro_no Ketolysekuren 16 24-05-07 18:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no