Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Noen som kan hjelpe meg med bilde av en "norsk" matpakke?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-08-10, 12:44   #1
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Noen som kan hjelpe meg med bilde av en "norsk" matpakke?

Jeg sitter og lager et foredrag i ernæring. En ofte innvendig mot lavkarbo er hvor kjedelig mat det må være. Tenkte da det kunne være artig med et bilde av en klassisk norsk matpakke med brødskive, kontra en lekker lavkarbo matpakke.

Har masse bilder av lekker og ikke-kjedelig lavkarbomat så det er ikke noe problem, men så var det den matpakken. I og med at slikt ikke eksisterer i vårt hus er det ikke bare å ta et bilde. Jeg så et slikt bilde for bare noen dager siden, og mente det kunne være her inne. Har forsøkt å søke i forumet, men synes det var vanskelig å navigere i "funnene".

Noen som kan hjelpe?

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 13:20   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Noen som kan hjelpe meg med bilde av en "norsk" matpakke

Sånn som denne:

Her skulle det vært et bilde av en kjedelig matpakke!


Søker du på "matpakke" på google dukker det opp en masse!
Men tror du tenker på det bildet osm var i en avis her for noen dager siden ifm skolestart elle rnoe!
Skal lete videre!

Nå gir jeg snart opp! Får bare ikke til disse greiene i dag! Bildet kommer sååå fint frem helt til jeg sender innlegget!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 15:01   #3
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som kan hjelpe meg med bilde av en "norsk" matpakke

Noe sånt noe?

gjør et "matpakke"-søk på Google

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 15:06   #4
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Noen som kan hjelpe meg med bilde av en "norsk" matpakke

Eller denne?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 19:51   #5
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Noen som kan hjelpe meg med bilde av en "norsk" matpakke?

Denne så veldig boring ut, svett ost...


eller denne

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 21:28   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Noen som kan hjelpe meg med bilde av en "norsk" matpakke?

Der var den jo, den kjempekjedelige jeg prøvde å legge inn! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke fikk til det i dag!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 22:54   #7
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som kan hjelpe meg med bilde av en "norsk" matpakke?

Fantastisk, tusen takk for hjelpen alle sammen. Her var utvalget av stusselige matpakker veldig bra, hehe .

Ja jeg vet man kan få en klassisk matpakke med brød til å se mer innbydende ut, og mer velsmakende. Ikke så ofte jeg ser det allikevel. Og når jeg skal poengtere noe, så liker jeg ofte å sette ting litt på spissen.

Husker selv mine matpakker fra barndommen. Det var ofte en tykk, passe tørr skive, med lite smør (ups margarin) og en stusselig tynn skive servelat (som jeg forøvrig aldri har likt). Så jeg har ingen nostalgiske minner om matpakken gitt.

Igjen tusen takk for hjelpen alle sammen

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 23:04   #8
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Noen som kan hjelpe meg med bilde av en "norsk" matpakke?

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Denne så veldig boring ut, svett ost...


eller denne

Yuck! Boring is right!!

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som kan hjelpe? Erlinda Ketolysekuren 1 07-03-09 17:06
Noen som har bilde av vikingfjord icebreake lavkarbo? miss_chica Ketolysekuren 19 21-02-09 18:41
Noen som kan hjelpe? stinemor47 Ketolysekuren 13 16-01-08 10:12
Noen som er flinke å oversette fra engelsk til norsk? cilemora Lavkarbo generelt 13 26-10-07 19:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no