Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Hva JEG hadde til middag i dag (NAM!)

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-03-07, 21:33   #1
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

Hva JEG hadde til middag i dag (NAM!)

I dag tok jeg en kyllingfilet, skar en lang stripe på langs og puttet masse ost i sprekken. Så krydret jeg med salt og pepper, og stekte den først 2 min på hver side på sterk varme, deretter noen minutter på svak.

Skar opp salat, som jeg la på siden på tallerkenen og hadde tzatziki som dip. Dette var himmelsk godt!!

Tzatzikien min: 3 dl yoghurt naturell, 2 store fedd hvitløk knust, en bitteliten dæsj eddik, 1 ts matolje, smakt til med salt og pepper. Lot denne stå i kjøleskapet en time for at smakene skulle blande seg.

Utrolig smakfullt og ganske mettende! Brukte ikke all tzatzikien, youghurten tilførte den 5,5 karbo per 100 g, men jeg spiste vel kanskje bare 100 gram, så da er det vel greit

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no