Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

I ketose i 3 uker, men ingen nedgang

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-01-10, 22:20   #1
Always
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Helgeland
Alder: 52
Innlegg: 4
Always er på en erverdig vei
Unhappy

I ketose i 3 uker, men ingen nedgang

Hei, nå begynner motivasjonen min å avta noe kraftig. Startet 2 januar og første uken gikk jeg ned 2 kg. Dette var jo bra, men etter det har ingenting skjedd på vekta. Har derfor brukt ketolysestix som har vist ketose i tre uker nå. Hva kan være galt. Har trimmet litt, men ikke veldig mye. Har spist mye grønnsaker, men kanskje ikke nok fett. Hvor mye fett skal man spise? Er jo selvfølgelig litt smalere i midjen, men ikke all verden heller. Føler meg litt lurt, men jeg føler meg jo bra. Men jeg kan ikke fortsette så mye lenger hvis ikke ting begynner å vises på vekta. Hjelp!!!

__________________


Always er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men nysgjerrig på andre Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 22:22   #2
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: I ketose i 3 uker, men ingen nedgang

Legg ut en vanlig dagsmeny så får du sikkert hjelp og tips. Litt enklere å hjelpe deg om du legger ut litt info

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 22:45   #3
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: I ketose i 3 uker, men ingen nedgang

2 kg på 3 uker er vell nedgang? prøv 3 mnd uten nedgang da har du lov å klage:P

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 12:26   #4
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: I ketose i 3 uker, men ingen nedgang

Kroppen din har ikke lyst til å slippe fettet, nei - det er jo den viktigste reserven du har for neste sultperiode. Tror kroppen har dårlig oppfattelse av dagligvare-konseptet, siden det ikke kommer noen sultperiode... Det kan ta mer enn tre uker for å snu en sånn trend. Spesielt hvis du har jojo-slanket tidligere.

Hvis du er i ketose og vekten ikke endrer seg, kan du prøve å spise MER fett og kutte ut evt. søtstoffer (lightbrus typisk). Høyere puls er også en god hjelp for å tvinge kroppen til å omsette mer energi - derfor anbefales det en gåtur på 30 min eller mer hver dag, ideelt sett såpass rask gange at du blir lett varm og kanskje litt anpusten (men ikke så raskt som jogging).

Jeg må også si at jeg er usikker på motivasjonen din når du sier du ikke kan forsette om det ikke vises på vekten. Du virker ulykkelig over ikke å få kunne spise det som gjorde at du er her på forumet nå, samtidig som du sier du føler deg bra og litt lurt.

Håper du kan trappe opp innsatsen, og følge kuren ordentlig - spesielt ifht mosjon, som også er bra for humør og fargen i kinnene Og masse lykke til

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
3 uker og ingen resultater YazzY Lavkarbo generelt 59 04-10-09 18:20
Ingen nedgang etter to uker klompenmio Ketolysekuren 9 16-09-09 10:28
Er i ketose men går ikke ned (etter kun 2 uker) Addict Lavkarbo generelt 4 27-03-09 22:31
Ingen utslag på ketose-stixen :( Patrickdahl Ketolysekuren 11 19-05-08 15:22
Ketose - nedgang i vekt? jomfrua Lavkarbo generelt 3 28-06-06 00:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no