Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolyse på meg også!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-05-07, 11:53   #1
Benzo
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 649
Benzo er en juvelBenzo er en juvelBenzo er en juvel

Ketolyse på meg også!

Har fått boka, utrolig rask levering, og skal begynne å lese i dag. Har litt peiling på ketolyse, men skal bli spennende å lese alt. En av de største utfordringene tror jeg blir å droppe latte'n. Jeg bruker til vanlig ekstra lett melk og den inneholder jo 9 karb på 2 dl.
Har drukket en espresso med fløte i dag, og den smakte helt greit.
I morgen har jeg fulgt lavkarbo i 14 dager og gikk ned 3 kg første uka, har veiedag i morgen og det blir spennende å se om jeg har gått ned noe mer.
Må si at Mentos er en motivasjonsfaktor, makan til resultater på kort tid, halleluja!

Benzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.... Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 12:53   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse på meg også!

Til helga skal jeg teste latte med fløte/vann blanding, og med soyamelk.
Fikk espresso maskin i fjor sommer og det er jo veldig trist å bare ha den stående (det har ingenting med at jeg er litt avhengig av latte... neeeeeida )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 18:29   #3
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Ketolyse på meg også!

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Har fått boka, utrolig rask levering, og skal begynne å lese i dag. Har litt peiling på ketolyse, men skal bli spennende å lese alt. En av de største utfordringene tror jeg blir å droppe latte'n. Jeg bruker til vanlig ekstra lett melk og den inneholder jo 9 karb på 2 dl.
Har drukket en espresso med fløte i dag, og den smakte helt greit.
I morgen har jeg fulgt lavkarbo i 14 dager og gikk ned 3 kg første uka, har veiedag i morgen og det blir spennende å se om jeg har gått ned noe mer.
Må si at Mentos er en motivasjonsfaktor, makan til resultater på kort tid, halleluja!

Lykke til videre!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 01:30   #4
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Ketolyse på meg også!

Masse lykke til videre!!

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tusen takk fra meg også! elco Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 01-03-05 12:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no