Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Deppa dag:-(

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-11-10, 22:00   #1
LouLou
Gjest
 
Innlegg: n/a

Deppa dag:-(

I dag har det vært en tung dag.Vet ikke riktig hvorfor,men.har hatt bare lyst til å grine hele tiden. Å lysten til å spise alt jeg har kommet over er enorm.men jeg har kjempet imot så langt.Er d normalt å få sånne nedturer ?
Har holdt på med lavkarbo i bar to uker enda.Håper det er bedre i morgen:-(
Måtte bare 'lufte meg litt'.

  Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 22:15   #2
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Deppa dag:-(

Huff da, slike dager ikke noe jilt. Håper virkelig det snur og at du føler deg ovenpå igjen etterhvert.

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 22:31   #3
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Deppa dag:-(

Så rart at du har holdt på i to uker, det har jeg også!

Jeg depper litt også. Jeg har egentlig gjort unna spiselysten, men jeg tenker på de dumme tingene jeg her gjort. Hvordan jeg har kjørt ned kroppen til et vrak. Ikke så rart at en depper?

Og så har jeg blitt syk, veldig vondt i halsen, kan bare hviske. Hoster om natta og føler meg uggen overalt. Jeg har ikke lyst til å spise, men så har jeg drukket for lite også.

Hvordan er det med deg... drikker du nok vann? Lag deg en deilig latte basert på denne: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=24548 Håper du har egg og usalta smør i huset! Jeg koker vann i kaffekoker og bruker stavmixer, ikke noe søl. Bruker Nescaffe espresso og en ts sukrin eller splenda. Denne hjelper på humøret!

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 03:57   #4
jegerjenta
Seniormedlem
 
jegerjenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 2.277
jegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snill

Sv: Deppa dag:-(

Me too Har holdt på i knappe to uker og er ikke tilfreds. Har problemer med å sove også, og da får jeg vondt i hodet i tillegg Huff, kedeleig altså¨, men det må vel komme bedre dager for oss

__________________
Min dagbok



jegerjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 09:05   #5
vimseguri
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 30
vimseguri er på en erverdig vei

Sv: Deppa dag:-(

uff,så leit å ha det sånn har selv bare holdt på i 2 uker og har veldig lyst til å gi opp selv..men fpr vel prøve litt videre...
håper dagen imorgen blir bedre,ikke gi opp

klem til deg

vimseguri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 10:24   #6
LouLou
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Deppa dag:-(

Takk for trøsta. Det varmer. Jeg ønsker ingen noe *vondt*, men det er jo litt godt å vite att det ikke bare er jeg som har det sånn da.
Vi får støtte og oppmuntre hverandre her inne. Det går kanskje bedre etter hvert.
Det værste for meg, er de tankene jeg til stadighet plager meg selv med, om alt det gode jeg ikke kan spise. Har lyst på smågodt, potetgull å dipp.Bare snavle å kose meg.Idiotiske tanker. Jeg bør heller tenke på alt jeg *vinner*
med dette, istedet for å fokusere på det jeg må forsake. At vi klarer å gå ned i vekt, vil jo ha en stor helsegevinst for oss alle. Så egentlig burde vi vel være glad og fornøyd med att vi er på riktig vei.

Jeg føler meg litt bedre idag da. Håper det blir lenge til jeg får en så dårlig dag igjen

Det er godt å ha noen å 'snakke' med, som forstår hva det dreier seg om.Kan jo dukke opp mange rare tanker som er godt å dele med noen.

VI SKAL KLARE DETTE!!!

  Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 10:27   #7
LouLou
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Deppa dag:-(

Ser det er flere her som sliter litt rund to-ukersstadiet. Kansje det er normalt? Det skjer jo noe med både kropp og sinn.

  Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 10:28   #8
LouLou
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Deppa dag:-(

Gir dere alle sammen en stor trøste/helgeklem

  Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 11:13   #9
The Cat
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 53
Innlegg: 84
The Cat er på en erverdig vei

Sv: Deppa dag:-(

Hei!
Vil bare sende dere en god klem, og si at det _blir_ bedre!

Jeg begynner i grunnen å bli gammel i dette gamet, og syns at det føles godt i kroppen når jeg spiser lavkarb/ketogent. Hadde pause i sommer og lengta egentlig etter å spise riktig igjen etter relativt kort tid med "vanlig" kosthold. Det tar litt tid å komme skikkelig inn i dette som "normalt", men da blir det bra!! Jeg kan gå å fyse på noe godt innimellom, og vet jo om flere lovlige ting jeg kan lage meg, men ofte gir det seg før jeg kommer så langt som til å lage noe

God helg!!

__________________
På'n igjen



The Cat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarb Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 19:42   #10
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Deppa dag:-(

Jeg har gått en uke på psmf kuren,og maten er sååå kjedeligSkal prøve en uke til hvis jeg klarer det.Vekta går jo ned så det er en trøst

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 21:41   #11
hildepilde
Nytt Medlem
 
hildepilde sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 5
hildepilde er på en erverdig vei

Sv: Deppa dag:-(

Tror det er vanlig med sånne deppe-perioder. Har vært der selv innimellom.. For oss som har vært vant til å spise alt vi har lyst på..hele tiden, er det jo nesten som å miste en gammel venn, når man starter sitt nye kosthold. En sorgprosess på en måte..
Selv tror jeg nesten jeg hadde abstinenser etter sukker etter et par uker, men det går over! Tenk framover og fokuser på hvor deilig og lettere ting blir etterhvert som kiloene forsvinner. Noen minutters nytelse, veier ikke opp for øyeblikket, da du tar på deg en gammel bukse og oppdager at den faktisk ikke sitter i heletatt.. eller når du må spørre om en størrelse mindre i klesbutikken!
Opp med hodet, dette klarer vi!

__________________




hildepilde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 22:34   #12
LouLou
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Deppa dag:-(

Opprinnelig lagt inn av hildepilde, her.

Tror det er vanlig med sånne deppe-perioder. Har vært der selv innimellom.. For oss som har vært vant til å spise alt vi har lyst på..hele tiden, er det jo nesten som å miste en gammel venn, når man starter sitt nye kosthold. En sorgprosess på en måte..
Selv tror jeg nesten jeg hadde abstinenser etter sukker etter et par uker, men det går over! Tenk framover og fokuser på hvor deilig og lettere ting blir etterhvert som kiloene forsvinner. Noen minutters nytelse, veier ikke opp for øyeblikket, da du tar på deg en gammel bukse og oppdager at den faktisk ikke sitter i heletatt.. eller når du må spørre om en størrelse mindre i klesbutikken!
Opp med hodet, dette klarer vi!

Du sier det så bra.
*Noen minutters nytelse, veier ikke opp for øyeblikket, da du tar på deg en gammel bukse og oppdager at den faktisk ikke sitter i heletatt.. eller når du må spørre om en størrelse mindre i klesbutikken! *

Skal huske dette,når lysten på snop blir stor

  Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 22:34   #13
LouLou
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Deppa dag:-(

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Jeg har gått en uke på psmf kuren,og maten er sååå kjedeligSkal prøve en uke til hvis jeg klarer det.Vekta går jo ned så det er en trøst

Hva er psmf?

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg er deppa i dag. solanolsen Mer enn 30 kg overvekt 7 30-05-10 22:51
Deppa ... Mona_K Spørsmål og svar 33 09-05-10 22:52
Desillusjonert og deppa! Maja Lavkarbo generelt 14 09-03-10 15:18
jeg ble deppa Snøhvit Lavkarbo generelt 21 10-07-06 14:10
Jeg er så deppa paprika Atkins kosthold 26 07-05-06 23:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no