Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter

Oppskifter induksjon

Oppskrifter Lurer du på hva du vil ha til middag idag?
Eller vet du om noe godt du vil dele med oss? Eller en oppskrift du trenger? Beskriv gjerne dine forsøk på å lage nye oppskrifter og forsøk på å konvertere vanlige oppskrifter til lavkarbo-oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-07-06, 09:57   #1
Maya2006
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2006
Innlegg: 21
Maya2006 er på en erverdig vei

Oppskifter induksjon

Ny og uerfaren... Kan ikke finne forslag meny eller oppskrifter til bruk under induksjon. Noen som kan hjelpe meg? Trenger all hjelp jeg kan få... det er snart ferie og jeg skal spise ute i 2 uker...
Gleder meg til ferie, men gruer meg til spisingen...

Maya2006 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/egen Svar med sitat
Gammel 04-07-06, 10:09   #2
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Oppskifter induksjon

Hei
Glad deg til sommeren og gled deg til spisingen. Du kommer til å kose deg med mye god mat, egg og bacon til frokost, omelett, avocado med fyll, blandet salat med kylling/skinke/laks etc med passende fet dressing til lunsj. Grillet fisk eller kjøtt til middag , servert med fete sauser og ostegratinerte grønnsaker. Litt jordbør med lettpisket krem med splenda til dessert, irish coffe på kvelden.
Du kan vel finne mye oppskrifter her, alternativt må du kjøpe en av bøkene som dekker slanking innen genren " kostindusert ketose".
Atkins, EAT,ketolysekuren, cut the carbs, mfl.

Vennlig Hilsen
og nyt ferien på alle måter.
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 04-07-06, 11:18   #3
Maya2006
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2006
Innlegg: 21
Maya2006 er på en erverdig vei
Cool

Sv: Oppskifter induksjon

Opprinnelig lagt inn av Torkil

Hei
Glad deg til sommeren og gled deg til spisingen. Du kommer til å kose deg med mye god mat, egg og bacon til frokost, omelett, avocado med fyll, blandet salat med kylling/skinke/laks etc med passende fet dressing til lunsj. Grillet fisk eller kjøtt til middag , servert med fete sauser og ostegratinerte grønnsaker. Litt jordbør med lettpisket krem med splenda til dessert, irish coffe på kvelden.
Du kan vel finne mye oppskrifter her, alternativt må du kjøpe en av bøkene som dekker slanking innen genren " kostindusert ketose".
Atkins, EAT,ketolysekuren, cut the carbs, mfl.

Vennlig Hilsen
og nyt ferien på alle måter.
Torkil

Takk skal du ha! Men jeg er fortsatt litt forvirret. Har lest Atkins og der er bær helt forbudt. Kan jeg tillate meg å spise litt dersom jeg holder totale karber under 20/dag?

Maya2006 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/egen Svar med sitat
Gammel 05-07-06, 02:07   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Oppskifter induksjon

Opprinnelig lagt inn av Maya2006

Har lest Atkins og der er bær helt forbudt. Kan jeg tillate meg å spise litt dersom jeg holder totale karber under 20/dag?

På Atkins induksjon, dvs. de første 14 dagene, er bær forbudt. Står det ikke på tillatte marvare lista skal du ikke spise det. Men etter 14 dager skal du legge til saker og ting med "vedvarende stigen" og da kan du spise bær. Det er altså bare de første 14 dagene av Atkins som er så restriktive.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 17:30   #5
Mosa
Juniormedlem
 
Mosa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 40
Innlegg: 13
Mosa er på en erverdig vei

Sv: Oppskifter induksjon

Noen som har link til oppskrifter, til å bruke de 14 dagene?

__________________
MOSA
Mosa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er ikke helt sikker... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Baking på induksjon. Fjonken Spørsmål og svar 7 06-03-06 10:04
Induksjon Nanett Induksjonen 11 16-03-05 13:48
Er kokosmakroner greit på induksjon? mofe Induksjonen 7 20-09-04 21:29
Kan en gå på induksjon lenger? Amygdala Induksjonen 5 05-07-04 14:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no