Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Nybegynner ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-11-07, 11:49   #1
lotte-potte
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 2
lotte-potte er på en erverdig vei

Nybegynner ...

Hei, jeg er helt nybegynner på dette lavkarbo greiene og skulle gjerne visst hvor mye/mange karbohydrater jeg kan spise pr dag.

Er så ny at jeg ikk ehar fått gjort innkjøp av boken ++, men hørte et rykte om at jeg maks skulle spise 15 karbohydrater pr dag?

Går det ann å overleve på det da?
Jeg trener 3-5 ganger i uken og blir jo slapp av å ikke få i meg nokk karbohydrater.

15 max pr dag??
Er det seriøst??

lotte-potte

lotte-potte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 12:20   #2
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Nybegynner...

Jupp, det er seriøst
Vent på boka, og les den. Da forstår du

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 12:20   #3
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Nybegynner...

Overlever fint på 15 karbs. Og det er helt seriøst.

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 14:03   #4
lotte-potte