Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Heismorro!!!!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-07-06, 06:56   #1
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Heismorro!!!!!


Noen som synes det er kjedelig å kjøre heis?
her er et par forslag til kule "aktiviteter...


1. Lag stygge grimaser, samtidig som du slår hodet i veggen og sier "hold kjeft, alle sammen, hold kjeft !"

2. Plystre de 7 første tonene til "it`s a small, small world" kontinuerlig

3. Åpne kofferten din, stikk hodet ditt inni, og spør "har dere nok luft ??"

4. Stå rett opp og ned i hjørnet av heisen, men hodet mot veggen, uten å si noe, og uten å gå av.

5. Når heisen stopper i din etasje, lat som om du strever med å åpne døren. Deretter spill meget flau når det viser seg at den går opp av seg selv.

6. Dersom du er i øverste etasje, insister på at døren holdes åpen en god stund, for du skal høre lyden av kronen når den treffer bunnen i heissjakten.

7. Stirr på en av de i heisen intensivt, og bryt ut "Du er en av dem !!", hvoretter du flytter deg helt bort i hjørnet på motsatt side.

8. Når det er helt stille i heisen, sier du til en av de andre: "Er det din mobil som ringer ?? "

9. Si "Ding" for hver etasje.

10. Si "Jeg lurer på hva denne er til", og trykk på den røde knappen.

11. Lytt på veggene med et stetoskop.

12. Tegn en firkant på gulvet og si til de andre, "Dette er mitt private ståsted

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 09-07-06, 12:02   #2
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Heismorro!!!!!

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-07-06, 15:04   #3
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: Heismorro!!!!!

*fnis*

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no