Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Jeg synes det er litt utrivelig her inne noen ganger ...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-10-11, 16:23   #76
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Jeg synes det er litt utrivelig her inne noen ganger ...

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Lurer foresten på hvilke gravid/mammaforum dere er på, mitt prøver/gravid/foreldreforum er veldig koselig. Bortsett fra i diskusjonsdelen, der går det hett for seg!

Jeg er ikke på noe, men googler mye babyspm og da kommer det endel forumtråder opp. Men de har igrunnen ikke frista til registrering noen av de.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 16:24   #77
lårannediskon
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 112
lårannediskon er ny på veien

Sv: Jeg synes det er litt utrivelig her inne noen ganger ...

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Lurer foresten på hvilke gravid/mammaforum dere er på, mitt prøver/gravid/foreldreforum er veldig koselig. Bortsett fra i diskusjonsdelen, der går det hett for seg!

Jeg er på babyverden

__________________


www.ketolch.blogspot.com
En nystartet blogg med lchf-oppskrifter og ketolysemat
lårannediskon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 18:17   #78
Sorella
Medlem
 
Sorella sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 261
Sorella er ny på veien

Sv: Jeg synes det er litt utrivelig her inne noen ganger ...

Anbefaler ringblomst.no og tettinntil.no

__________________
Sorella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 18:21   #79
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Jeg synes det er litt utrivelig her inne noen ganger ...

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Lurer foresten på hvilke gravid/mammaforum dere er på, mitt prøver/gravid/foreldreforum er veldig koselig. Bortsett fra i diskusjonsdelen, der går det hett for seg!

Tettinntil er kjempekoselig!

BIM holder jeg meg langt unna, har ikke sett verre krangleforum. Det var like ille i 2003 da jeg ventet min første.

Også er det noen forum jeg har unngått fordi det er lov å ha kjempesignaturer hvor folk viser frem sine små gull( det er koselig), men det er så slitsom å lese når innlegget opptar 15cm i høyden på skjermen. Slike forum er skikkelig irriterende å lese på..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 18:30   #80
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Jeg synes det er litt utrivelig her inne noen ganger ...

Jeg må innrømme at jeg sier i fra dersom noen drar opp en tråd fra 2005 eller så og spør direkete til hovedinnlegger( som gjerne IKKE er her), eller der hovedinnlegger for 2 år siden spurte om råd på sin meny. Det er utrolig mange som ikke ser på datoen på når tråden ble startet. Hovedinnlegger har gjerne ikke bruk for de rådene nå...

Ellers har jeg faktisk aldri vært på noe annet forum hvor det er så lite positivt å starte nye tråder. De andre forumene jeg er på har til og med en funksjon som forteller at denne tråden ble sist svart i for så og så lenge siden, er du sikker på at du vil poste.

Det er lov å søke og lete litt selv, og det er mange dårlige til, men det burde være lov å starte ny tråd uten å få krasse svar. Jeg svarer gjerne på det sammen igjen og igjen.

Men innlegg som oser av at hovedinnlegger ikke har lest noe,men enda bedyrer at de følger kuren til punkt og prikke og lurer på hva de gjør galt er vanskelige å svare på. For de oppgir sjelden HVA de spiser og i hvilke MENGDER de spiser eller om de faktisk er overvektige i det hele tatt. Hvordan skal noen vite hva folk gjør galt når de ikke oppgir hva og i mengde? Det hjelper ikke så mye å si at man spiser kylling, biff, agurk, paprika, fløte, smør og ekte majones når mengdene uteblir. Forholdene mellom matvarene er utrolig viktig for å vite hva som kan være feil. Ofte kan det jo være nettop fordeling mellom protein, fett og karbo som er feil eller at vedkommende spiser alt for lite.Eller at man spiser mye av en matvare vi vet kan være vektstopper.

Ellers liker jeg meg veldig godt her inne og synes dette forumet er en av de koseligste jeg er på.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 18:31   #81
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Jeg synes det er litt utrivelig her inne noen ganger ...

Jeg er på mammanett. Det er et lite, koselig forum, synes jeg.

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Også er det noen forum jeg har unngått fordi det er lov å ha kjempesignaturer hvor folk viser frem sine små gull( det er koselig), men det er så slitsom å lese når innlegget opptar 15cm i høyden på skjermen. Slike forum er skikkelig irriterende å lese på..

Veldig enig

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 18:50   #82
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Jeg synes det er litt utrivelig her inne noen ganger ...

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Når det er sagt, så slenger jeg ut en ide om å klistre litt flere tråder. Nybegynnertråden til arnakristin blir det jo lenket til hele tiden, uten at jeg har inntrykk av at det føles frekt?
Kanskje vi kan bygge opp tråder som klistres om leggkramper, migrene, hjertebank, hårtap, irritabel tarm og andre ting mange lurer på?

Støtter denne fullt ut.
Jeg trålet igjennom en god del av de klistrede trådene her inne når jeg fant forumet.
Jeg vil gjerne legge til at det er en del av oss som ikke er vokst opp med og aldri har fått noen opplæring i bruk av pc annet enn det man har prøvd seg frem med selv.
Selv er jeg en av dem.
En del ting har jeg jo tilegnet meg, men i en del emner er min kunnskap veldig mangelfull, bl.a. å bruke søkemotorer.

Jeg kunne tenke meg en "søk i forumet/søk på google for dummies" også???
Med typiske spørsmål som "hvordan finner jeg min egen tråd?" osv? og teskjeforklaring på hvordan man gjør det?

Og en tråd som omhandlet det som går under betegnelsen "partystoppere" her inne? Noe alla "Hva kan være årsaken til at jeg ikke går ned i vekt?"

Sikkert flere gjengangertemaer også som folk irriterer seg over...

Forresten mitt gravidforum var BIM, og der er det regelrett mobbing!!! (Anonymforumet da, riktignok, ikke resten av forumet)

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 19:54   #83
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Jeg synes det er litt utrivelig her inne noen ganger ...

Og en liten ting, det kommer sikkert ti femten hjelp jeg går ikke ned - se på menyen min tråder pr dag i perioder. Det kan faktisk hende at et svar andre har fått gjelder det du lurer på også. De færreste er sååååå unike...

Dessuten irriterer jeg mer over de som ikke veier maten, men likevel er skråsikre på hvor mye av de forskjellige næringgsstoffene de får i seg.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:06   #84
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Jeg synes det er litt utrivelig her inne noen ganger ...

Sjeldent jeg irriterer meg over tråder....bare overser og svarer i de jeg synes jeg kan gi noen svar i.
Men jeg svarer ikke så mye i nye tråder da...
Men da jeg var ny her, så var jeg en ganske så klønete forumbruker, det var det første forumet jeg var med i. Så jeg så ingen av nybegynnertrådene og det tok faktisk lang tid før jeg så hele forumdelen jeg hoppet rett inn på bloggen, og der er det jeg oppholder meg mest. Der har jeg fått god hjelp i starten, fått personlige venner jeg har kontakt med her i byen. Og jeg spurte om det meste jeg lurte på, og fikk god hjelp. Men jeg delte jo også, fortalte hvordan rådene hadde hjulpet meg f eks. Så kanskje det er et tips til dere som spør, å oppdatere og fortelle hvordan det går? Det hjelper også godt å takke for råd og gi noen positive tilbakemeldinger om man har fått god hjelp.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:47   #85
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Jeg synes det er litt utrivelig her inne noen ganger ...

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Tettinntil er kjempekoselig!

BIM holder jeg meg langt unna, har ikke sett verre krangleforum.

Enig!

Jeg synes ikke det er mange krasse svar her, heller. En sjelden gang. Å skrive at en tråd er gammel, eller at det finnes mange tråder om emnet, er ikke krasst.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 20:54   #86
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Jeg synes det er litt utrivelig her inne noen ganger ...

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Så kanskje det er et tips til dere som spør, å oppdatere og fortelle hvordan det går? Det hjelper også godt å takke for råd og gi noen positive tilbakemeldinger om man har fått god hjelp.

Det er noe jeg vil bli flinkere på, for det er så hyggelig når man har brukt tid på å gi råd, å få en oppdatering!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Synes jeg er sulten hele tiden. Noen som vil titte litt på det jeg spiser? Imp Spørsmål og svar 26 11-04-11 21:44
Et par betraktninger etter å ha vært på Ketolysekuren noen ganger ... Lasse Ketolysekuren 25 06-12-09 22:31
Synes denne var litt søt, da Gracella Livets lyse side 8 21-08-09 08:44
Noen ganger så kan dagen der på være riktig ille Begod Livets lyse side 4 22-05-07 22:07


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no