Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Hamburger m/brød

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-03-09, 23:15   #1
Gabben
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 33
Gabben er på en erverdig vei

Hamburger m/brød

Hei
Jeg er ny her. Har fulgt med her en uke og er blitt medlem. I dag lagde jeg oopsie-rull og det var kjempegodt med ananas/mandarin kremost på. Skal prøve i morgen med vanlig pålegg på.

Fikk så lyst til å lage hamburger til fredagskosen i morgen. Er det oopsie-rullen jeg bør bruke til det?
Jeg lagde de naturell, men bør de da ha krydder i seg til bruk til hamburgerbrød?

Jeg tenkte å prøve meg på denne hamburgeren minus potet og hamburgerbrødet:

http://atvs.vg.no/player/?id=7508

Har spist denne med potet og burgerbrød før jeg begynte på kuren og den er bare helt nyyyyyyyydelig.

Regner med at jeg kan spise denne nå. Kjøttdeig med egg og krydder går vel greit. Det samme gjelder vel dressingen som består av rømme og majones.

Gabben er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 15:57   #2
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Hamburger m/brød

Opprinnelig lagt inn av Gabben, her.

.... Kjøttdeig med egg og krydder går vel greit. Det samme gjelder vel dressingen som består av rømme og majones.

Hei, og lykke til. Ikke noe galt med kjøttdeig, egg, rømme og majones. Har ikke sjekket hvordan krydder det er noe krydder inneholder en del sukker, men det er jo sjelden du bruker så mye..?

Kanskje litt sent å få svar nå, men sjekk denne. Ser jo unektelig godt ut

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hamburgerdressing stinasol Annen mat 8 01-07-10 19:11
Hamburger uten brød Nakkinekki Middag 3 28-05-08 17:53
Min Hamburger Linn H Middag 7 31-08-07 22:33
Hjelp! Da må jeg spørre igjen ang rå hamburger Trolla Lavkarbo generelt 3 12-07-07 18:56
Hamburger Ruska Lavkarbo generelt 4 28-01-05 14:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no