Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

10 kg eller mindre?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-11-08, 18:17   #76
estorilskreppa
Medlem
 
estorilskreppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 119
estorilskreppa er på en erverdig vei

Sv: 10 kg eller mindre?

hei,ja det går nedover her.. det er nok musklene som veier en del ja...merker det fort på meg selv om jeg trener en del styrke at vekten går opp eller stopper.. trist når han blir lei og negativ til kostholdet,er ikke altid like lett for dem å forstå hvor mye det betyr for oss etter et par dager med sykdom her nå så er vekten falt ned på 63 tallet,men tror nok den går opp litt igjen når jeg spiser som vanlig igjen...akkurat nå har jeg 0 matlyst håper du ser nedgang på vekten snart så du kan finne den motivasjonen..uansett kjempe bra med masse trening

__________________


estorilskreppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 17:01   #77
Sandy
Medlem
 
Sandy sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 156
Sandy er ny på veien

Sv: 10 kg eller mindre?

Da har det endelig løsnet! Fikk meg en positiv overraskelse på vekten i dag morges og håper at det fortsetter nedover ved neste veiing Mon tro hva som fikk det til å løsne nå Dessuten virker det som om det har gitt resultater på livvidden også.

Nå er det bare å forberede seg på førjulstidens fristelser. Tror det skal gå bra - hadde såvidt begynt i fjor til jul, og spiste faktisk IKKE NOE søtt i i det hele tatt... En utrolig bragd! Utfordringen i år er svigers bebreidende blikk når jeg takker nei til poteter og helst ikke vil ha riskrem...

Har ellers jobbet litt med tankene mine rundt det å "måtte spise noe" når man skal kose seg en fredags eller lørdagskveld. Har tatt meg selv i å telle antall timer som er igjen av en kveld etter middagen. De timene man før satt å stappet i seg smågodt og potetgull... Hva skal jeg gjøre disse timene nå??? (he he - er det mulig...) Men faktum er jo at det å spise alt dette snopet lett ble til en vane og likestilt med det å kose seg. Utfordringen nå (og jeg mener at jeg er på god vei) er å tenke at det å kose seg ikke nødvendigvis innebærer å spise. Litt å jobbe med der altså. Det gjør det heller ikke lettere å ha en samboer som er sjokoholiker og kan spise HVA han vil uten å legge på seg. Skikkelig urettferdig!!! Vel, vel.. dette var bare noen tanker rundt mat. Sikkert noen som kjenner seg igjen.

__________________




Sandy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 10:48   #78
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: 10 kg eller mindre?

Opprinnelig lagt inn av Sandy, her.

Utfordringen nå (og jeg mener at jeg er på god vei) er å tenke at det å kose seg ikke nødvendigvis innebærer å spise.

Godt tenkt - disse tankene burde mange flere tenke.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 12:13   #79
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: 10 kg eller mindre?

Jeg skal ned ca 10kg. Har tatt av 25 kg tidligere, men det er flere år siden, så jeg er litt nybegynner igjen...

Jeg følger en lett blanding av Atkins og Ketolyse.

Altså Ketolyse etter boka, men MED Atkins barer og shake

Jeg begynte på nytt den 15 november med trening, også startet jeg med kosten den 23 november.

Har gått ned 2kg til nå

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 14:45   #80
estorilskreppa
Medlem
 
estorilskreppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 119
estorilskreppa er på en erverdig vei

Sv: 10 kg eller mindre?

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

jeg skal ned ca 10kg. Har tatt av 25 kg tidligere, men det er flere år siden, så jeg er litt nybegynner igjen...

Jeg følger en lett blanding av atkins og ketolyse.

Altså ketolyse etter boka, men med atkins barer og shake :d

jeg begynte på nytt den 15 november med trening, også startet jeg med kosten den 23 november.

Har gått ned 2kg til nå

masse lykke til

__________________


estorilskreppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 18:48   #81
Ojala
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 19
Ojala er på en erverdig vei

Sv: 10 kg eller mindre?

Hei hei...
Nå har jeg ikke vært her på en stund, men fra og med i morgen er jeg i gang igjen Har klart å gå opp det lille jeg hadde gått ned, så det er jo nedtur, men sånn er det jo bare. Får satse på det går fortere å gå ned litt nå enn forrige "runde"... men ihvertfall - da er jeg med i gamet igjen Og det gleder jeg meg over...

Ojala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Utforsker" (hva er det ultimale for meg??) Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 19:24   #82
Sandy
Medlem
 
Sandy sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 156
Sandy er ny på veien

Sv: 10 kg eller mindre?

Lykke til med ny runde Ojala. Håper du har funnet ut av mageproblemer og at ny matfilosofi gjør susen!

__________________




Sandy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 20:37   #83
Ojala
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 19
Ojala er på en erverdig vei

Sv: 10 kg eller mindre?

Opprinnelig lagt inn av Sandy, her.

Lykke til med ny runde Ojala. Håper du har funnet ut av mageproblemer og at ny matfilosofi gjør susen!

Tusen takk!! Har funnet ut både det ene og det andre, og kan ikke nekte for at det er deilig å ha fått en forklaring på ting. Og det som er en skikkelig motivasjonsfaktor er at det første konkrete kostholdsendrings-forslaget jeg fikk på sykehuset for å holde i sjakk sykdommen var KUTT KARBOHYDRATER!! Så da har jeg jo enda en grunn for å fortsette med dette her

Så nå er det bare å hoppe i det!! Vektnåla skal NED!!

Ojala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Utforsker" (hva er det ultimale for meg??) Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 17:31   #84
Ojala
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 19
Ojala er på en erverdig vei

Sv: 10 kg eller mindre?

Stille det er her om dagen da....
Men får juble litt for meg selv - forrige gang jeg begynte (noen uker tilbake) sto jo vektnålen stille leeeenge - og nå, etter en dag er det nesten 1/2 kg ned. Om det bare kunne fortsette i dette tempoet

Ojala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Utforsker" (hva er det ultimale for meg??) Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 18:51   #85
estorilskreppa
Medlem
 
estorilskreppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 119
estorilskreppa er på en erverdig vei

Sv: 10 kg eller mindre?

Opprinnelig lagt inn av Ojala, her.

Stille det er her om dagen da....
Men får juble litt for meg selv - forrige gang jeg begynte (noen uker tilbake) sto jo vektnålen stille leeeenge - og nå, etter en dag er det nesten 1/2 kg ned. Om det bare kunne fortsette i dette tempoet

kjempe bra da digg med litt motivasjon nå før jul her står det stille men går fint det

__________________


estorilskreppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 18:53   #86
Sandy
Medlem
 
Sandy sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 156
Sandy er ny på veien

Sv: 10 kg eller mindre?

Opprinnelig lagt inn av Ojala, her.

Stille det er her om dagen da....
Men får juble litt for meg selv - forrige gang jeg begynte (noen uker tilbake) sto jo vektnålen stille leeeenge - og nå, etter en dag er det nesten 1/2 kg ned. Om det bare kunne fortsette i dette tempoet

Så flott da! Ingen ting er bedre enn en skikkelig god start. Da går alt så mye bedre! Her står det bom stille... Kroppen min vil rett og slett ikke mer ned, så jeg får ta det som et hint

Må innrømme at jeg fortsatt ønsker å komme ned i min drømmevekt, men det er jo bare et tall... Må være realistisk også.

__________________




Sandy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 08:36   #87
Sandy
Medlem
 
Sandy sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 156
Sandy er ny på veien

Sv: 10 kg eller mindre?

Opprinnelig lagt inn av Ojala, her.

Hei hei...
Nå har jeg ikke vært her på en stund, men fra og med i morgen er jeg i gang igjen Har klart å gå opp det lille jeg hadde gått ned, så det er jo nedtur, men sånn er det jo bare. Får satse på det går fortere å gå ned litt nå enn forrige "runde"... men ihvertfall - da er jeg med i gamet igjen Og det gleder jeg meg over...

Hvordan går det med deg Ojala?

__________________




Sandy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 10:12   #88
estorilskreppa
Medlem
 
estorilskreppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 119
estorilskreppa er på en erverdig vei

Sv: 10 kg eller mindre?

tuddeliiduuu.. her står det stille grunnet et par høykarbo helger men ser jo at dette ikke blir noe problem så lavkarbo til julaften nå og så de siste kg etter ønsker en fin fin dag til dere vdere

__________________


estorilskreppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 24-12-08, 11:16   #89
Sandy
Medlem
 
Sandy sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 156
Sandy er ny på veien

Sv: 10 kg eller mindre?

Bare en ting jeg må lufte. Har jo strammet inn kostholdet ganske mye de siste 2 mnd - i håp om å få vekk de siste stridige kiloene - men uten mye hell. Det har gått fryyyktelig saaakte og jeg har derfor innsett at kroppen sikkert føler seg ferdigslanket og innfunnet meg med det. MEN:

De siste dagene har jeg slurvet litt med kostholdet mitt - både fordi jeg ikke har hatt lyst på min vanlige lavkarbomat - OG fordi kroppen har ropt etter noe annet (som feks litt brød til baconet og noen få twist sjokoader etc.) Og nå plutselig peker nåla nedover. Bare denne uken her har jeg tatt av 1,5 kg. Hmm, hva skjer?

Ønsker i alle fall alle her inne en riktig god og smakfull jul! Håper den ikke vil føre med seg for mye dårlig samvittighet Husk, det er lov å ha noen utskeielser - uten at det gjør noe... Jeg har hatt noen hver dag de siste 3 dagene og nytt hver bit. Tror det er det som er hemmeligheten - hvis du først skal ta deg en liten punsjbolle, så nyt den i alle fall .

__________________




Sandy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 16:25   #90
estorilskreppa
Medlem
 
estorilskreppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 119
estorilskreppa er på en erverdig vei

Sv: 10 kg eller mindre?

Heisann,er det noe aktivitet her inne i det nye året ?
ang det at vekten løsnet når du fikk i deg mer karbo er
faktisk ganske vanlig ,har en slags kick start på systemet
igjen. . har opplevd det selv og de folkene jeg kjenner som
har gått eller spiser lavkarbo har også oppplevd dette...
Ellers med meg står vekten fint på plassen sin gjennom
julen,er veldig fornøyd med det...nå skal de siste kg raskt av
har også spist "fullkarbo" i juleuken men ikke fråtset noe..

__________________


estorilskreppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 13:10   #91
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 10 kg eller mindre?

JEg vil gjerne slenge meg med. Skal ikke starte ny 2009 tråd da? La på meg litt i jula, men hadde bestemt meg for å kose meg max og ta igjen nå på nyåret. Har veiedag på mandag, så resultatet etter 2009 start kommer da. Har hatt god erfaring med kuren så langt, egenkomponert lavkarbo siden november.

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 14:50   #92
estorilskreppa
Medlem
 
estorilskreppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 119
estorilskreppa er på en erverdig vei

Sv: 10 kg eller mindre?

Opprinnelig lagt inn av Mellon, her.

JEg vil gjerne slenge meg med. Skal ikke starte ny 2009 tråd da? La på meg litt i jula, men hadde bestemt meg for å kose meg max og ta igjen nå på nyåret. Har veiedag på mandag, så resultatet etter 2009 start kommer da. Har hatt god erfaring med kuren så langt, egenkomponert lavkarbo siden november.

Heisann og velkommen tilbake.. ønsker deg lykke til jeg.. går bra det ,spennende på mandag

__________________


estorilskreppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 10:26   #93
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: 10 kg eller mindre?

Hei og godt nytt år!

De siste kg sitter klistret her, men jeg gir meg ikke! Jeg gikk opp litt i julen, det har jeg vel omtrent gått ned nå, men merkelig hvor vanskelig det skal være å få av de siste kg. Jeg må nok være superstandhaftig og trene masse. Tenkte jeg skulle være superflink nå i fire uker.

Lykke til alle sammen.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 15:12   #94
Sandy
Medlem
 
Sandy sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 156
Sandy er ny på veien

Sv: 10 kg eller mindre?

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Hei og godt nytt år!

De siste kg sitter klistret her, men jeg gir meg ikke! Jeg gikk opp litt i julen, det har jeg vel omtrent gått ned nå, men merkelig hvor vanskelig det skal være å få av de siste kg. Jeg må nok være superstandhaftig og trene masse. Tenkte jeg skulle være superflink nå i fire uker.

Lykke til alle sammen.

Huff, føler med deg. Det er så frustrerende når man gjør ALT riktig, men allikevel står bom fast. Kjenner til den. Her varierer det utrolig mye fra dag til dag, men jeg vet jo at det bare er vann... Stå på!

__________________




Sandy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 15:14   #95
Sandy
Medlem
 
Sandy sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 156
Sandy er ny på veien

Sv: 10 kg eller mindre?

Opprinnelig lagt inn av Mellon, her.

JEg vil gjerne slenge meg med. Skal ikke starte ny 2009 tråd da? La på meg litt i jula, men hadde bestemt meg for å kose meg max og ta igjen nå på nyåret. Har veiedag på mandag, så resultatet etter 2009 start kommer da. Har hatt god erfaring med kuren så langt, egenkomponert lavkarbo siden november.

Velkommen hit og lykke til. Er spent på resultatet ditt på mandag

__________________




Sandy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 16:49   #96
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 10 kg eller mindre?

Er spent selv i morgen, har ikke hvert superflink akkurat denne uken, mens og greier, så skylder på det . Har ikke spist mye nei mat altså, en marsipan sjokolade i uka, og en nå i helga, ellers har jeg hvert flink. Men julemarsipanen var jo på tilbud og greier, og jeg elsker marsipan, og dette er den eneste tiden på året jeg spier det liksom, til jul.

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 10:00   #97
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 10 kg eller mindre?

800 gram på en uke Ikke ille da jeg har hatt litt snop og sånt i helga

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 07:37   #98
Sandy
Medlem
 
Sandy sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 156
Sandy er ny på veien

Sv: 10 kg eller mindre?

Her er det jammen meg lite liv om dagen! Er ofte innom, men det skjer så lite nytt - i alle fall på min egen front. Uansett om jeg er streng og holder meg 100% til lavkarbo, eller om jeg propper i meg sukkerfritt godteri og bacongull ELLER til og med skeier ut med noe ulovlig, så har kroppen min funnet ut at den vil være omtrent der den er nå - og her har den vært i snart 7 mnd, så det bør jeg vel være fornøyd med! Men kjenner at det er litt "farlig" akkurat nå. Har begynt å slappe av litt for ofte - og det merker jeg ved at jeg oftere har et søtsug og er fysen. Denne følelsen kjenner jeg så altfor godt fra "gamledager" og vil helst være foruten. Jeg er ikke så flink lenger til å lage meg gode salater og får nok ikke i meg så mye av disse vikige grønnsakene lenger... Har rett og slett begynt å slurve -ikke med vilje selvsagt, men det blir bare sånn i en hektisk hverdag... Dessverre. men så er det vektaspektet da.... vil jo ikke få tilbake alle de dårlige vanene, og vil jo holde vekta!" Dessuten er det jo meningen at dette skal være en varig kostholdsaomlegging, så jeg får bare ta meg selv i nakken og stå på. Hvordan går det med dere andre her inne?

__________________




Sandy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 09:24   #99
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 10 kg eller mindre?

Denne uken har jeg ikke gått ned noe. Har hatt skikkelig karbohelg, med brødmat og poteter. Har hatt besøk av svigers så da ble det brødmat til frokost søndag. Syns det er så vanskelig i familisammenhenger og holde seg til dietten, orker ikke mas og forklaringer om at vi ikke spiser brød og poteter og slikt.

Men denne uken er det full skjerpis, skal ned til neste veiing mandag. Er fryktelig søtsugen om dagen, men har kjøpt sukkerfrie drops på apoteket, litt kvalmne, men de for funke mot suget.

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 07:42   #100
Sandy
Medlem
 
Sandy sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 156
Sandy er ny på veien

Sv: 10 kg eller mindre?

Hei hei. Som jeg sa for 1 uke siden - kroppen min har visst bestemt seg. Den ligger i samme leia hele tiden, og jeg er (ehhh - burde være) glad for det. Men må innrømme at jeg er redd for at det snart snur. Drømmer til og med at jeg legger på meg - og forbereder meg psykisk på at vekta kommer til å ha gått over den magiske grensa. Tenker på mat hele tiden. Klarer stort sett å holde meg unna, men dette likner sånn på gamledager og gamle vaner... Trener masse nå, og det er jo noe. Er stort sett stryketrening, så det kommer vel til å synes på vekta snart det også (Snakk om å finne det nagtive i alt!) Har lurt på å ta en sånn kroppsanalyse på Elixia. Det er en vekt som måler kroppssammensetning; vann, fett, muskler etc. Den viser fordelingen, måler forbrenningen og gir antydning til riktig vekt. Tenkte det kunne vært lurt for å se hvordan kroppen ligger an nå for så å sammenlikne til sommerferien. Kan tenke meg det er en motivasjonsfaktor, både til trening OG til å holde vekta! Noen som har erfaringer med denne? OG... dersom noen kjenner seg igjen med hensyn til "utfrodringene ved å holde vekten -tankene", og vil dele dem, eller har noen tips, slik at jeg kanskje ikke føler meg så alene - så hadde jeg blitt glad!

__________________




Sandy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Torkil: 20 gram karbohydrater/dag for menn - mer eller mindre? raleksan Ketolysekuren 2 01-04-08 09:03
Har klesstr. blitt mindre eller større? mam Generell diskusjon 15 28-04-07 12:19
Når man har mindre å ta av en 10 kg.... Borealis Lavkarbo generelt 7 10-08-06 11:39
Insulinresistens kan den bli mindre. pysa PCOS og karbohydratkontroll 7 18-05-05 21:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no