Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Sulten etter trening

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-08-09, 11:26   #1
Cleopatra
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Horten
Innlegg: 3
Cleopatra er på en erverdig vei

Sulten etter trening

Jeg er alltid så sulten etter trening, og da er det karbohydrater jeg har lyst på. Det skal jeg jo ikke ha, så hva spiser dere etter trening?

Cleopatra

Cleopatra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 11:48   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Sulten etter trening

Jeg drikker mye vann og når jeg kommer hjem hiver jeg ofte innpå en proteinshake. (Eller tar med på termos og rister godt før jeg drikker rett etter trening).

Ikke som erstatning for mat, men bare fordi at jeg som regel ikke er klar med maten så tidlig som en halvtime etter trening da kroppens behov for protiner er størst og blir best utnyttet

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 13:30   #3
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Sulten etter trening

Hvilken proteinshake da, Nille?
Jeg sliter egentlig med det motsatte - blir ikke sulten etter at jeg har trent og det kan gå for lang tid før jeg spiser noe, og da blir jeg helt skjelvn til slutt

Så det var en god ide

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva spiser dere etter trening? nordlandsjenta Trening 10 09-11-08 19:11
Mat etter trening Albertine Trening 14 13-03-08 22:20
Trening etter brist makabaka Ketolysekuren 4 14-01-08 17:02
Mat etter trening Tidligere bruker Trening 39 27-02-07 12:33
Hva er best å spise før og etter trening? Spesielt etter. Iset Trening 35 22-06-06 21:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no