Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

ny potetmos på market= 3 karber

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-07-06, 21:28   #1
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

ny potetmos på market= 3 karber

Kjæresten gjorde ett litet fynd her om dagen ..

Maggi har kommit med en ny type potatis mos med ost (gul å orange pose)
1 pose innehåller 3 potioner,
1 potion= 200 gr ferdig mos = 3 KARB!!!!!!

Dette syns ju jag er supert!!!!! Veldigt god også..

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-07-06, 23:56   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: ny potetmos på market= 3 karber

Beklager å skuffe deg, men det er feil på posen. Det mangler minst en null på karbohydratene. Vi har diskutert det før og:

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ighlight=maggi

Dessuten stemmer ikke kaloriinnholdet heller, så jeg tror jeg skal sende dem en mail om dette for dette er totalt uholdbart!!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 15-07-06, 00:13   #3
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: ny potetmos på market= 3 karber

Opprinnelig lagt inn av Iset

Beklager å skuffe deg, men det er feil på posen. Det mangler minst en null på karbohydratene. Vi har diskutert det før og:

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ighlight=maggi

Dessuten stemmer ikke kaloriinnholdet heller, så jeg tror jeg skal sende dem en mail om dette for dette er totalt uholdbart!!!

ÅÅÅÅÅ..nu blev jag skuffa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

den tråder er ju gammel,så hvorfor står det fortsatt NY på pakken og varfør har de inte endret feilen!!!!!!!!!!!!!!!!!

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-07-06, 00:21   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: ny potetmos på market= 3 karber

Ja det er derfor jeg er så FORBANNA!!! :skrik:
Det er helt uholdbart at det går så mange måneder. Jeg skjønner at de vil selge ut de posene de har, men da bør de heller sende nye klistrelapper til butikkene som de kan lime på posene, for dette går fader ikke!!!! Da jeg gikk på Grete Roede-kurs var det mange som elsket denne stappen og det var jo bare 70 kcal per 200 gram i den, men det er jo helt feil!! Det er jo langt over det dobbelte!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 15-07-06, 00:52   #5
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: ny potetmos på market= 3 karber

Opprinnelig lagt inn av Iset

Ja det er derfor jeg er så FORBANNA!!! :skrik:
Det er helt uholdbart at det går så mange måneder. Jeg skjønner at de vil selge ut de posene de har, men da bør de heller sende nye klistrelapper til butikkene som de kan lime på posene, for dette går fader ikke!!!! Da jeg gikk på Grete Roede-kurs var det mange som elsket denne stappen og det var jo bare 70 kcal per 200 gram i den, men det er jo helt feil!! Det er jo langt over det dobbelte!

Hm...kunne jo i verste fall bli riktig trasig, for en diabetiker, som stolte på produsenten.....

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 15-07-06, 02:38   #6
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: ny potetmos på market= 3 karber

Det må da være ulovlig å selge noe med feil på varedeklarasjonen?
Burde vært satt klistremerker på eller trukket tilbake fra salg når det er så feil på næringsinnholdet

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-07-06, 07:51   #7
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: ny potetmos på market= 3 karber

er de ikke pålagt å opplyse om at det står feil på pakken da?

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-07-06, 20:24   #8
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel
Exclamation

Sv: ny potetmos på market= 3 karber

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

er de ikke pålagt å opplyse om at det står feil på pakken da?

Nå har jag sent mail till nestlè og klaget!!!!!
Vi får se viss de svarer!!!

Har også sent mail till eldorado å klaget på att deres fryste brokkolitopper ikke viser næringsinneholdet med nettokarbohydrater
De har ikke dratt av kostfibrene!!

som dere skjønner så har jag det sååå kjedligt idag

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-07-06, 23:38   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: ny potetmos på market= 3 karber

Hehe det er knallbra når folk sender mail slik, for det er jo ofte den eneste måten produsentene får vite om feilene sine på, nemlig via forbrukerne. De setter jo egentlig bare pris på det.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 15-07-06, 23:59   #10
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: ny potetmos på market= 3 karber

Opprinnelig lagt inn av Iset

Hehe det er knallbra når folk sender mail slik, for det er jo ofte den eneste måten produsentene får vite om feilene sine på, nemlig via forbrukerne. De setter jo egentlig bare pris på det.

så sant så sant.. om det bare vore så,att de ikke visste det sjælva..
Men neslè vet ju att det er feil på deres pakker.. tydligvis så bryr de sig ikke

Vanligtvis så blir jag ikke arg på sånne ting,men det er mye skuffelser her hjemme,eftersom min kjæreste som også er på ketolysekuren ELSKER potetmos og vi følte att dette moset skulle rædda vår vardag..he he

skulle føresten sende ros till Trondjems idag å si att deres stroganoff er super god,men att de må marknadsføra den bedre,det er ju ikke så lett att få tag i den(har prøvd i MANGE butikker)
Men man kunde tydligvis bare sende mail over Outlook og det har ikke jag

(oj,oj,oj vad angagerad jag har blivitt ) sikker pga att jag kjeder mig hjemme..

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-07-06, 11:07   #11
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: ny potetmos på market= 3 karber

Den mailen kan du helt sikker sende fra hvilken som helst mail du måtte ha. Bare noter deg mail-adressen deres du når denne Outloock-boksen er fremme, og send fra din egen mail.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 16-07-06, 13:15   #12
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: ny potetmos på market= 3 karber

Opprinnelig lagt inn av Fridolina

så sant så sant.. om det bare vore så,att de ikke visste det sjælva..
Men neslè vet ju att det er feil på deres pakker.. tydligvis så bryr de sig ikke

Vanligtvis så blir jag ikke arg på sånne ting,men det er mye skuffelser her hjemme,eftersom min kjæreste som også er på ketolysekuren ELSKER potetmos og vi følte att dette moset skulle rædda vår vardag..he he

skulle føresten sende ros till Trondjems idag å si att deres stroganoff er super god,men att de må marknadsføra den bedre,det er ju ikke så lett att få tag i den(har prøvd i MANGE butikker)
Men man kunde tydligvis bare sende mail over Outlook og det har ikke jag

(oj,oj,oj vad angagerad jag har blivitt ) sikker pga att jag kjeder mig hjemme..

hehe... ser vi snart intervju med deg i avisen også om Nestle ikke gidder å bry seg?

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-07-06, 19:55   #13
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: ny potetmos på market= 3 karber

Å elske potetmos OG gå på ketolyse er virkelig ingen god kombinasjon. Elsker potetmos selv jeg men jeg spiser kun fattern sin, hjemmelaget slår alt!

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-07-06, 21:29   #14
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: ny potetmos på market= 3 karber

Opprinnelig lagt inn av nalana

Den mailen kan du helt sikker sende fra hvilken som helst mail du måtte ha. Bare noter deg mail-adressen deres du når denne Outloock-boksen er fremme, og send fra din egen mail.

ja jag gjorde så till både nestle og eldorado,men det gikk ikke till den adressen till trondhjems,,,hvorfor vet jag ikke..

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-06, 16:50   #15
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: ny potetmos på market= 3 karber

Opprinnelig lagt inn av Fridolina

ja jag gjorde så till både nestle og eldorado,men det gikk ikke till den adressen till trondhjems,,,hvorfor vet jag ikke..

Mystifistisk

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 17-07-06, 17:49   #16
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: ny potetmos på market= 3 karber

Hei
Liker dere å klage, så klag til det lokale mattilsyn og be om svar på henvendelsen. Mattilsynet er ansvarlige for at merkeforskrift og alt annet om mat og for den del kosttilskudd overholdes. Produsentene har respekt for dem.
http://www.mattilsynet.no/om_mattilsynet/adresser
vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-07-06, 22:46   #17
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: ny potetmos på market= 3 karber

Har allerede sendt melding til Mattilsynet jeg. Poster svar når det kommer !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-07-06, 13:55   #18
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: ny potetmos på market= 3 karber

dette svaret fikk jag av nestle

Takk for mail. På grunn av lavt salg finnes det fremdeles emballasje med feil næringsinnhold på Potetmos med ost, vi beklager dette. Vi trykker opp emballasje for et ganske stort volum om gangen, når salget da er lavt har vi emballasje for lang tid på lager. Jeg kan dessverre heller ikke si noe om når riktig næringsinnhold vil være tilgjengelig.

Riktig næringsinnhold er som følger:
100 g pulver gir ca.: 1 porsjon (200g) gir ca.:
Energi 1600kJ 800 kJ
380kcal 190 kcal
Protein 9 g 4,8 g
Karbohydrat 76 g 25 g
Fett 4 g 7,7 g


Hvis du sender meg adressen din sender jeg deg gjerne litt potetmos og andre produkter vi har hvis du skulle ønske det.

Ønsker deg en fortsatt god sommer.
Med vennlig hilsen
Marianne H. Aaberg
Forbrukerkontakt
A/S Nestlé Norge

Dette svaret fikk jag fra eldorado..

Hei
Vi ser at det er kommet feil deklarering på denne embalasjen. Dette skal vi rette opp ved neste opptrykk.
Takker så mye for din tilbakemelding.
Ønsker deg en riktig god sommer!

Med vennlig hilsen
Unil AS

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-07-06, 15:47   #19
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: ny potetmos på market= 3 karber

Leste du liken til den andre tråden ? Jeg fikk mail fra samme damen i mars og svaret er postet der !

Flott du også sendre til dem, da skjer det kanskje noe.... Dess flere som maser, dess bedre er det !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-07-06, 17:06   #20
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: ny potetmos på market= 3 karber

Opprinnelig lagt inn av Nille

Leste du liken til den andre tråden ? Jeg fikk mail fra samme damen i mars og svaret er postet der !

Flott du også sendre til dem, da skjer det kanskje noe.... Dess flere som maser, dess bedre er det !

Ja,Iset gav mig linken till den gamle tråden..

Jag skrev i mailet att jag vet att hun hade lovet å endre dette allrede i mars..

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-07-06, 20:23   #21
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: ny potetmos på market= 3 karber

Opprinnelig lagt inn av Fridolina

Jag skrev i mailet att jag vet att hun hade lovet å endre dette allrede i mars..

Kult !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-07-06, 00:12   #22
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: ny potetmos på market= 3 karber

Snakk a jacks store riskaker med ost står det att det er 0.5 karber per skive 10gr.. Er dette også feil???
Er litt skeptisk mot allt gott nå før tiden

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-07-06, 11:34   #23
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: ny potetmos på market= 3 karber

Det er jo RIS kaker, - kan aldri tro at de bare har 0,5 gram karber pr skive. Det er ikke praktisk mulig tror jeg. Men det finnes ikke næringsinnhold opplsyninger på nett, så jeg skal sjekke flere forskjellige typer i butikken.

Er du sikker på at du leser merkingen skikkelig. At det ikke er fettet du ser på ??

Har sendt mail til importøren og spurt om korrekt næringsinnhold, så får vi se om det kommer svar !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-07-06, 11:48   #24
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: ny potetmos på market= 3 karber

www.calorie-count.com har snack-a-jacks greiene 23g karber (og 2,4g sukker) per 30g, som visstnok er en serving size er lik en pose. Hvis en skive er 10g, så blir det da ca 7g karber eller 0,8g sukker. Kan det være rent sukker de har opplyst om her?

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 21-07-06, 13:23   #25
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: ny potetmos på market= 3 karber

Opprinnelig lagt inn av jankph

www.calorie-count.com har snack-a-jacks greiene 23g karber (og 2,4g sukker) per 30g, som visstnok er en serving size er lik en pose. Hvis en skive er 10g, så blir det da ca 7g karber eller 0,8g sukker. Kan det være rent sukker de har opplyst om her?

det står 5 karb per 100 gr och 0.5 per skiva.1 skiva er 10 gr...
av 0.5 er 0.3 sukker per skiva..

Dette er de som heter jumbo rice and corn cake...

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Naboen til Torkil sitt grove soya protein brød Nille Bakst 179 08-03-11 19:13
FitDay og hvor mange karber pr dag... elco Lavkarbo generelt 28 23-11-08 22:02
Karber og fiber...? Hvitveis Spørsmål og svar 1 10-07-06 12:50
Alkohol i julen friflex Lavkarbo generelt 34 23-12-04 23:14
SPØRSMÅL OM INDUKSJON Huldr Induksjonen 14 03-12-04 01:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no